طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بالآخره بعد از 10 ماه!

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ

میهمان داریم چه میهمانی!


میهمان شماره 13 وبلاگم:



ایشون بعد از دو سال بالآخره به گل نشستن (اون هم نه یکی، بلکه دوتا!) و ما رو بسی ذوق زده فرمودن ^__^


+ طرفدارای مهمونای وبلاگیم کجان؟! :)

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۵/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۲۳)

کاکتوسای ما از دم همشون خشک شدن :|
پاسخ:
چرا مراقبشون نبودی خب؟! :)
عزیزم 😍😍
چه خوشگله  مهمون این بارت 🤗❤

اسمش چیه دختر دایی ؟:))
از فک و فامیل کاکتوس هاست درسته ؟:))
یا نه ؟:))

سلام 
پاسخ:
اوهوم ^_^

اسم نداره :|
آره کاکتوسه ;)

سلام :)
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۳۵ بابا پنجعلی
قشنگ تابلوئه که دو تا گل مصنوعی از بغلش فرو کردی تو ی گلدون
پاسخ:
چقدر شما تیزید :دی
رفتن گل بچینن
پاسخ:
گل که همینجاست! :)
چون نیاز به نور دارن و خونه ما هم نور نداره
و به خرج خانواده نمیره که بابا کاکتوس تو خونه ما ماندگاری نداره
می میرن
خشک میشن :( :/
پاسخ:
من خودم اصلا نمیدونم چی نیاز دارن! نگهداریشون با داداشمه :دی
چه قه قشنگ :)
پاسخ:
الآن با لهجه گفتین؟! :)

خوش اومدین
نخسته بالام جان 😁
پاسخ:
گوربانت 😜
آره لهجه حس واقعی مو بهتر منعکس می کنه! D:
زنده باشین :)
پاسخ:
اصفهونی اید؟ :)
یه استان پایینتر D:
پاسخ:
یزد؟! =)
یه لحظه به حافظم راجع به تقسیمات کشوری شک کردم رفتم نگاه کردم به نقشه :/

فارس هستیم :|
پاسخ:
خب یزد هم پایین اصفهانه دیگه o_O

با لهجه فارس آشنا نیستم واسه همین درست تشخیص ندادم :)
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۴ عاشق بارون ...
آخـــی :))
پاسخ:
^--^
فارس پایین تره :| 

ارادت به هر حال :)
پاسخ:
بله :|

تشکر :)
خب یزد هم پایین اصفهانه دیگه

برگرفته شده از tolooeman.blog.ir

😂😂
من دیگه صوبتی ندارم😐
پاسخ:
:/

توروخدا صحبت داشته باش :|
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۶ بابا پنجعلی
میگن یه نقشه آمده جدیدا
که از بالا به پایین اول اصفهانه بعدش شیراز بعدش یزد


پاسخ:
عاقااااا :|

اصلا میرم گریه میکنم :(
دلشون نیومد اینو بچینن

جغرافیا چند میشدی؟ :)))
پاسخ:
اجازه هم ندارن بچینن!

همه تون نامردین! بدون استثناء :/
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۳ آسـوکـآ آآ
چطور چنین گلی داده آخه :||||||
پاسخ:
جل الخالق! :)
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۷ علیــ ـرضا
عجب بچه‌های 😍
اونم دوقلو
پاسخ:
^__^
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۰۰ عینکی عینکی
مبارکا باشه

ببین بیا با هم بزنیم اینا رو. منم نمیدونم پایین اصفهان چ استانیه. 😂😂😂😂😂

وااای نمیدونی سر کلاس استادمون چقد ب ما حس بدی میده کلا هیچی از جغرافیا سردر نمیاریم
پاسخ:
مرسی

آره بریم!
خب یزد هم پایین تر از اصفهانه دیگه! :|
چقدر شلوغش میکنن اینا -_-

جغرافیا هم شد درس؟! از اسمش هم معلومه جغور بغوره o_O
الان مطمین باشم خودت نچسبوندی که مسخره بازی کنی؟!؟!؟!
اصولا این مهمانا اصلا با من دوست نمیشن اینجوری بخندن خو

چشمو دلتون روشن
قدم خیر
ایشالا چرخش بچرخه براتون

پاسخ:
:)))

خب تو باهاشون دوست شو :دی

مرسی مرسی ;)
منم جغرافیام ضعیف بود :)))
پاسخ:
شما هم؟؟ مگه کس دیگه ای هم هست که جغرافیاش ضعیف باشه؟! o_O
چقدر گلش قشنگه
ایشالله مبارکش باد
چقدر خوش آب و رنگه
ایشالله مبارکش باد
شله شله شله شله :| :دی
پاسخ:
:))))))
بسیار زیباس
پاسخ:
ممنون :)

سلام و درود خانوم 

احتمالن تا الان دیگه میدونید ک اسمش چیه 

کاکتوسی ک ب گل بشینه بی شک مواظب کننده ی و دوست خوبی داره 

بهرحال مینویسم

این کاکتوس از خانواده ی کوری فانتانه (Coryphantanae) هاست و اگر اشتباه نکنم این باید (آستروفیتوم) باشه 

 

پاسخ:
سلام و درود متقابل
نه کوری فانتانه نیست. اسمش ژمینو کالیسیوم بالدیانوم هست
خوش اومدین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">