طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فواید فوق لیسانس!

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ب.ظ

بالآخره این تحصیلات ما به یه دردی خورد و تو مشهد یه عده ما رو به عنوان باسواد به رسمیت شناختن!

حالا بپرسین چی شد؟؟

تو خیابون داشتم میرفتم که یه خانم بهم گفت: ببخشید، پنجاه هزار تومن چند تا صفر داره؟

گفتم چهار تا ولی اگه به ریال میخواید، پنج تا صفر میشه

همون روز داشتم از جلوی یه بانک رد میشدم که یه خانمی از جلوی عابر بانک صدام زد و گفت: خانم ببخشید من میخوام 250 تومن کارت به کارت کنم ببینید تعداد صفراش درسته؟

نگاه کردم و گفتم درسته


میبینید چقدر تحصیلات مفیده؟ باز بگید مدرک فقط به درد کوزه میخوره!


البته به همینجا هم ختم نشد!

چند ساعت بعدش داشتیم کفش میخریدیم که آقایون فروشنده سر کلمه "خوشگل" بحثشون شده بود. یکی میگفت باید مینوشتی "خشگل" ولی اون یکی میگفت نه من درست نوشتم. فرد ایراد گیرنده از ما پرسید مگه غلط ننوشته؟ گفتم نه درسته. گفت خوشگل که با واو نوشته نمیشه! گفتم کلمه خوش واو داره. فردی که نوشته بود گفت: "دیدی؟ من خودم دانشگاه میرم بلدم!"


بله دوستان! اینجانب نه تنها در ریاضی و املا از سواد بالایی برخوردارم، بلکه عربیم هم فوله!

تو ماشینی که مخصوص تردد زائران داخل حرمه نشسته بودیم. کنارمون یه خانم عرب بود. بغل دستیم ازش پرسید از کجا میاین؟ اون خانم عرب متوجه نشد و با حالت سوالی نگاش میکرد. من بهش گفتم: من این؟

گفت: عراق

و خوشحال شد از اینکه عربی حرف زدم!

پرسید: تعرفی؟ (یه همچین چیزی)

گفتم: قلیل

ذوق زده گفت: احسنت! =)

خندیدم و گفتم: شکرا


الکی که نیست!

همین الآن که دارم پست رو مینویسم، ازم پرسیدن: انتخاب رو "انتخواب" مینویسن؟

گفتم نه -_-


بعله ما فوق لیسانسیم :|


+ امروز از مشهد برگشتم و به قول خودش پست دیدار به زودی منتشر میشود :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۰۵ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۳ بابا پنجعلی
بابا فوق لیسانس
باسواد...
ازم پرسین؟؟؟؟؟
نه واقعا ازم پرسین انتخاب را ......
پاسخ:
شمام فوق لیسانسین؟! :دی
اصلاح شد :))
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۲ عاشق بارون ...
زیارت قبول :))
می‌بینی چقدر خوبه تحصیل‌کرده بودن؟ :))
آقا من با همه مشکل دارم سر این کلمه خوشگل. :/ می‌نویسن خشگل یا خوشکل یا خشکل!
من عربی یه شکراً بلد بودم فقط! :دی
پاسخ:
جای شما خالی :)
میبینی؟ ;)
پس تو هم ملانقطی هستی :))
همینشم خیلیه! :دی
به درد کوزه نمی خوره عزیزم
باس بذاری لب کوزه :دی

نه! آفرین
نه! واقعا آفرین
خیلی خیلی بیشتر بهت افتخار می کنم :دی

+خونوک : ))))))
پاسخ:
همون دیگه! ;)

خواهش میشود :)))

+خودتی :دی
جزاکم الله الف خیر :)
فقط بدیش به اینکه درآمدی نداره :)
پاسخ:
شکرا جزیلا!
:))
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۳۳ آسـوکـآ آآ
عزیزم زیارت قبووووول

من فکر کردم کار خفن بهت پیشنهاد شده:-D
پاسخ:
مرسییی عزیزم جای شما خالی ^_^

الکی مثلا :دی
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۳۰ محسن رحمانی
یعنی الان میخواستی برسونی که من فوق لیسانس دارم ؟ ایش :دی
چه خود شیفته :دی
پاسخ:
اینو که قبلا رسونده بودم!
خواستم یادآوری بشه :دی
حسود :پی
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۵ عینکی عینکی
سلام با سواد

والا اگه چنین جاهایی بدرد بخوره 😁😁
پاسخ:
سلام :دی

بعله :|
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۴ قاسم صفایی نژاد
قبول باشه. التماس دعا
حالا چرا انقدر املا نصیبتون شد؟
پاسخ:
ممنونم، محتاج دعام
شاید همه فهمیدن من ملانقطی ام :دی
کامنت من کوووووووو؟ -___-
پاسخ:
همون بالا ;)
راحت برگشتین؟
دعا می کنم بزودی بازم ببینمت :(
پاسخ:
آره الحمدلله
دلم خیلی برات تنگ میشه :((
سلام فوق لیسانس :دی 
می بینم که دو تا اشتباه نگارشی داشتی تو این پست ولی از بس متواضع بودی به روی خودت نیاوردی ؟:دی :)))
(کامنت اول و کامنت محبوبه :دی )
آفرین به این تواضع :دی 

زیارتت هم قبول🌹
همیشه به زیارت :)
منتظریم پستت پست بشه :)))

پاسخ:
سلام سلام :دی
اولیه درست ولی کوزه رو دقیقا منظورم دم کوزه گذاشتن بود! وگرنه مدرک به چه درد کوزه میخوره؟ :|

ممنونم :)
ایشالا با هم همسفر بشیم :*
تو راهه ;)
نظر به جوابی که به کامنت واران دادی
تو راهیت بدنیا نیومد؟ :| : ))))
پاسخ:
نه هنوز :(
سلام خرررررررررررررررررررررررررررررررره چطوری؟
دلمون تنگید بابا
حالا ما گوشی نداریم تو نباید یه تک بزنی
ایکون مسخره بازی و این صوبتا!

ولی خداییش همه چرتو پرتات یه طرف
اون قلیلت تو حلقم
این یه رقمو من نیستم اصلا
خیلی خوب اومدی
جامعه به جونای مثل شما مفتخره
!
یارانتون مسدام!

ببین من زورم میاد بیام پستای 2سال اخرو بخونم
خودت بیا خوش خطو خوانا بگو ببینم چه کردی
پاسخ:
سلاااام دیییوووووونهههههههه!!!!!
هیچ معلوم هست تو کجایی دختر؟؟؟؟؟
واقعا دیگه داشت باورم میشد همون اتفاقی که تو وبت گفته بودی برات افتاده :| (دور از جونت)


این همه لطفتو من چطوری جبران کنم؟! o_O

اتفاق خاصی نیفتاده! فقط اینکه یه جا مشغول شدم
ببخشید خانم سه ضرب در هفت چند می‌شه؟ :-)
پاسخ:
سه ضرب در هفت یا هفت ضرب در سه؟ کدومش؟! o_O
زیارتتون قبوول... :-)


+
البته این مواردی که فرمودین به فوق لیسانس نیازی نداره.. فوقش برمیگرده به کتب سوم دبستان! :))
بگردین دنبال دلایل قانع کننده تر... انشاا... ک یافت شود! :)
پاسخ:
ممنون :)

نگید تو رو خدا! ارزش فوق لیسانس ما رو پایین نیارید :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">