طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دیگه طاقت ندارم + الحاقیه

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۵۶ ب.ظ

آدم شکمویی نیستم و به ندرت چیزی هوس میکنم؛

اما همین امروز که روزه ام و سحری هم خواب مانده ام، دلم همه ی خوراکی هایی که در دنیا وجود دارد و ندارد را میخواهد!

کاش مسلمان زاده ای پیدا میشد و همه ی خوشمزه جات دنیا را یکجا برایم می آورد :(


راستی عید مبعث مبارک :)


+ بعدا نوشت:

اگر دیدید دختری با زبان روزه، درست دو ساعت مانده به اذان مغرب، در حالی که از شدت گرسنگی رو به بیهوشی است، در سرمای بهاری که زمستان غلط بکند اینقدر سرد باشد، پالتو پوشیده و زده به کوچه و خیابان و در به در از این شیرینی فروشی به آن شیرینی فروشی میرود، بدانید شکمش بر او غلبه کرده و همانا سر به فدای شکم است! :|


دلبرم رو پیدا کردم:

ببینید تا چه حد فجیع بوده دوز هوسم!


این ها رو هم مامان جانم در پاسخ به "وای خوراکی میخوام" اینحانب برام خریدن:


فقط اینکه خدا برساند اذانش را...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

اسی بانو عیدت مبارک‌.
اگر من پیش شما یا یک نسبتی نزدیک یا دور با شما داشتم و به شما تا ظهر یک لیوان آب پرتغال تعارف می کردم موظف به قبول احسانم و خوردنش بودی
و هم روزت امروز کامل حساب میشد و هم دیگه روزه نمیخواستی تا شب باشی:)
روزه ات مبااارک:))
پاسخ:
متشکرم
عجبا :))
ممنون :دی
ضمن تبریک عید،
عرضم به حضورت که منم روزه‌م (تف به ریا البته) و دارم از شدت ضعف جان به جان آفرین تسلیم می‌نمایم
تا من باشم سحریمو کامل بخورم و نگم سیرم :(
پاسخ:
ضمن تشکر
عرضم به حضورت که منم تف به ریا ;)
تعارف داری با خودت؟! o_O
جدیا! ما چرا خود آزاری داریم؟ 😂

من که رفتم افطار سوز به دلت 😝

التماس دعا آبجی 😘
پاسخ:
خود آزاری چرا؟!
تو هم روزه بودی؟؟ قبول باشه :)
منم افطار کردم :دی
تو هم دعام کن خواهری :*
چه خوب میشد اراده میکردیم حاضر میشد!!!

دلتون شاد
پاسخ:
بهشت میشد!
مرسی همچنین
سلام 
قبول باشه 
ولی اول خواستم یه عکس خوراکی خوشمزه ای بهت نشون بدم که هوس خوردنت دو برابر شود ولی حیف که گفتی روزه ای :)))

ولی دیِنِم دَمِلِت با این عکس دومت :|:))
ترجمه ندارم :دی 
پاسخ:
سلام
قبول حق
حیف که دوستمی! :دی

دینم یا دیه ام به گردنت! ;)
ظاهرا نقشه ای که برام داشتی سر خودت اومد :پی
۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۲۴ ام اسی خوشبخت
خدا هدایتمون کنه :)
نوش جان :)
عیدتون مبارک :)
روزتون هم قبول, دعا فراموش نشه :)
پاسخ:
آمین :دی
ممنونم ^_^
مرسی :)
خدا قبول کنه حتما :)
من هوس قارچ خام و هویج خام رنده شده کرده بودم
الان پای سفره افطارم و به آنچه بر من گذشت می‌اندیشم :))
پاسخ:
چه هوس های غریبی! o_O
نادمی یعنی؟ :دی
قبول باشه :)
آخه روزه ایم و از شدت ضعف یا دم به دیقه در یخچالو باز می کنیم یا دائما تو فکر چیز میزای خوشمزه حالا چه تو نت و چه پشت ویترین مغازه هاییم. : ))))


@مستر صفری
احیانا این قضیه تعارف و اینا مختص روزه ی عید غدیر نیست تازشم باید روزه مستحبی باشه تا بتونی باز کنی در غیر این صورت اجازه باز کردن و افطار روزه تو نداری!
پاسخ:
واقعا :|
البته عمدی نیستا! میطلبه :/

من که اصلا دلم نمیخواد روزمو قبل از موعد افطار کنم -_-
۲۶ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۵ یک فنجان شعر
میبینم که پیشرفت کردی و ادرسی که روی عکسها کوبوندی
که مبادا کسی بدزده
را با فونت بهتری زدی :))
پاسخ:
بالآخره آدم باید رو به پیشرفت باشه :دی
خخخخخخخخخخخخخخخ اسی شکمو برنامه امشب سینماهای کشور :دی 
پاسخ:
o_O
الکی میگه .(به سبک پنجعلی بخوان :دی )
پاسخ:
بود بود نبود نبود (به همون سبک :دی)
خدا مادر را حفظ کند :)
الان روزه اید یا دارید نهار می خورید؟ :)
قبول باشه
پاسخ:
سپاس :)
الآن نه دیگه :دی
آمین
عکسها فتوشاپه :دی
پاسخ:
فتوشاپ؟؟؟!!! O_O
=)))
قبول باشه..:)
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">