طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پس کوشم من؟ ;)

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ

الآن که دقت میکنم میبینم پنج روز دیگه اسفند تموم میشه و من فقط دو تا پست تو این ماه نوشتم و درواقع این سومین پست این ماه منه!

علت این کمرنگ شدن اینه که بعد از کلی تردید و فکر کردن و سنجیدن شرایط، بالآخره یه جایی مشغول شدم.

همیشه میدیدم یا میشنیدم افراد از اولین حقوق یا دستمزدشون خیلی با ذوق و شوق میگفتن! این که خیلی شیرینه، این که پولی که خود آدم از کار کردن به دست میاره یه چیز دیگه است و از این دست موارد.

خب باید به عرضتون برسونم که دیروز برای اولین بار، اولین دستمزد عمرم و حقوق اولین ماه کاریم رو دریافت کردم. البته تا قبل از این پیش اومده بود که یه کاری کرده باشم و در ازاش، هدیه یا جایزه یا پاداش گرفته باشم. اما اینجوری نبوده که از پیش تعیین شده باشه که درقبال این مدت کار، این مقدار مزد بهت تعلق میگیره.

خلاصه بگم که نمیدونم چرا این اولین حقوق، اونجوری که برای دیگران لذت بخشه، برای من نبود! یعنی خیلی برام بی تفاوت بود. البته بخاطرش خوشحال شدم ها! ولی یه خوشحالی معمولی. با اینکه از اون حد توافق شده بیشتر هم بود! اما زیاد به چشمم نیومد :))

اون مقدار مازادی که گرفتم رو گفتن میخوای عیدی حسابش کن، یا پاداش، یا هر چی که اسمش رو میذاری! با خودم گفتم چقدر منو تحویل گرفتن که همین اول کاری دارن اضافه حقوق میدن! تازه داشتم یه کم ذوق زده میشدم که فهمیدم عیدی بقیه همکارا دقیقا به اندازه ی حقوق یک ماهشونه! یعنی این ماه دو برابر حقوق میگیرن! این شد که همون یه ذره ذوق هم کور شد :|

این هم از اولین تجربه ی حقوق گرفتن ما :دی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

موفق باشید

https://sorooshnews.com/
پاسخ:
تشکر
به سلامتی(آره واقعا حقوق و دستمزد و پولی که آدم خودش در میاره خیلی باحال و شیرینه)
ایشالله که سال بعد سال پر برکت و خوبی باشه براتون
پاسخ:
ممنون
آمین
همچنین برای شما
منم اولین حقوق رسمی مو دیروز دریافت کردم و دیشب با خانواده یه جشن کوچولویی گرفتم : ))

ان شاءالله با برکت باشه برات : )
پاسخ:
به سلامتی :)
ممنون، آمین
برای شما نیز :)
:))
من هم این حس رو ۶ سال پیش داشتم که برا مردم تو مزرعشون کار میکردم:))
بله، من تا ۴ سال دیگه پشت میز نشین میشوم:)
ولی من از پشت میز نشینی خوشم نمیاد:(
پاسخ:
چه جالب :)
ایشالا به شغلی که براتون مطلوبه برسید
خوش اومدید
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۱۳ محسن رحمانی
خیلی هم عالی .

مبارکه 
ان شاالله پرخیر وبرکت باشه براتون .
حالا کارتون چیه؟
پاسخ:
مرسی :)
الهی آمین

کارتون تام و جری :دی
نصف نصف؟
:)


+ ایشالا روز به روز موفق تر باشین و رو به پیشرفت.. و کارتون متناسب با علاقه تون باشه...:-)
پاسخ:
اصلا بگید کلش! قابلتونو نداره :))
خیلی ممنونم ^_^
همچنین شما
پس باید یه سور حسابی به وبلاگیون بدی :دی
پاسخ:
سور؟!! o_O
چی هست؟؟ ;)
آغا من اول اومدم  یه تبریک ویژه بهت بگم بعد میام شیرینی رو ازت میگیرم :))

تبریک میگم خیلییییییییییی خیلییییی مبارکه ⚘⚘⚘❤💚💚💚💚💚💚💚💚❤❤❤❤⚘⚘🌼🌼

خیلیییی خوشحال شدم انصافا :)
به امید موفقیت های بیشتر و بهتر در همه مسیرهای  زندگیت الهی 🙏


اما در مورد حقوق و اون تعریفی که گفتی اگر وقت کنم میام رو تریبون آزادت :))
فعلا دارم میرم سر خاک ⚘
فعلا :)
پاسخ:
مرسییییی ^__^
ممنونم عزیزم :*
الهی تو هم موفق و خوشبخت باشی همیشه

:)
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۱۵ کنت مونت کریستو
از بس از اول ماه بهش فکر کردی مزه ش پریده؛)
پاسخ:
نه اتفاقا اصلا تو فکرش نبودم :)
سلام
ایشالله سال دیگه همین موقع دو برابر ذوق کنی :))
پاسخ:
سلام
ایشالا :))
مرسی
سخت ترین جای ماجرا اینه که پولی که آدم خودش در میاره رو دلش نمیخواد خرج کنه
پاسخ:
واقعا؟؟ :))
عجب! :)
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۰۷ محسن رحمانی
عقل تکرار را نمی‌پذیرد، اما احساس آری
طبیعت نیز دوستدار تکرار است
طبیعت را ساخته اند از تکرار
تکرار بهار مبارک...
پاسخ:
خیلی متشکرم :)
منم تبریک میگم به شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">