طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از دست من!

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ق.ظ

میگه: به مامان خیلی سلام برسون

میگم: شمام تشریف بیارین خونه مون!

میگه: التماس دعا

میگم: خوش باشید!

درحالی که دارم به زور جلوی خنده مو میگیرم میگم: ببخشید قاطی کردم :دی

میگه: اشکال نداره، این روزا همه همینطوریم :)

خدافظی میکنم و بی صدا ریسه میرم از خنده! دو تا آقا پایین تر ایستادن. به خودم میگم: نخند! الآن این آقایون چه فکری میکنن؟!

یه نفس عمیق میکشم و خندم قطع میشه. به اون دو نفر نزدیک میشم. هر دوشون همزمان به من نگاه میکنن. خوشحالم که تونستم خندمو کنترل کنم! دقیقا همون لحظه پام پیچ میخوره! سریع تعادلمو حفظ میکنم و به حالت عادی برمیگردم! با عجله از کنارشون رد میشم در حالی که با دستم جلوی دهنمو گرفتم و به شدت دارم بی صدا میخندم! تا برسم خونه یه ریز درحال خنده و کنترل صداشم! در رو که پشت سرم میبندم صدای قهقهم به آسمون میره!

اشکام همینطور میریزه!

دو تا چشم گرد شده از تعجب رو به روم میبینم که داره نگام میکنه و نمیدونه دارم میخندم یا گریه میکنم!!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۹)

سلام
چه خوب همه این حسها یادتون میمونه
پاسخ:
سلام
^_^
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۲۸ ( ک) شباهنگ
انشا الله که زندگی همیشه با خنده جریان داشته باشد 
پاسخ:
آمین
ممنونم، الهی برای همه اینطور باشه
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۵۹ آسـوکـآ آآ
به نظرم گریه کنید :D
پاسخ:
گریه چرا؟ :)))
پس از دست تو:))
پاسخ:
;)
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۰۸ علیـ ــر ضــا
عجبا 😊 
نمونه این 
پاسخ:
:-d
۲۰ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۴ محسن رحمانی
سلام بر اسی سوتی:دی
باز هم سوتی :دی
این از قاطی هم یه چیزی اون ورتره:دی 

پاسخ:
:|
علیک سلام <_<
۲۰ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۰۰ ام اسی خوشبخت
همیشه دلتون خوش :)
پاسخ:
مرسی، همچنین عزیزم :)
حالا چرا هول کرده بودین؟! :)


سلام :)
پاسخ:
نمیدونم چی شده بود! :))

سلااام به همراه همیشگی و بامعرفت :)
من بودم که ترکیده بودم :دی
پاسخ:
منم دست کمی از تو نداشتم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">