طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چنین اسمی رو جای دیگه ای هم شنیدین؟

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۵ ب.ظ

+ میگن قیصر امین پور بی حجاب بوده!

- قیصر امین پور مرد بوده <_<

+ o_O الکی میگی :دی

- میگم آقاست! :|

+ مگه قیصر اسم زن نیست؟O_O

- من که به جز این شاعر، جای دیگه ای نشنیدم

+ معلممون تو کلاس گفت اسم یه شاعر خانم رو بگید، یکی گفت پروین اعتصامی، یکی دیگه گفت قیصر امین پور، همه بچه ها خندیدن، فقط من نخندیدم، نمیدونستم برای چی میخندن -_-


+ پسرخاله

- من


پ.ن: الآن که دارم پست رو مینویسم یادم اومد که قیصر روم هم داشتیم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

:)))

اره شنیدم این اسمو
پاسخ:
:)
که اینطور
تیتر ← نع
:d
پاسخ:
:))
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۰۵ بهارنارنج :)
نصرت هم اسم مرد هم اسم زن!
پاسخ:
آره اینو میدونستم
اسم یکی از فیلمای معروف فارسی هم «قیصر» بوده که بازیگر نقش قیصر هم ناصر ملک‌مطیعی بوده! حتماً اونم با اون همه سبیل، زن بوده؟ :))
پاسخ:
آخه سنش به دیدن این فیلم قد نمیده :))
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۳۷ ام اسی خوشبخت
چطور به ذهنش خطور کرده که قیصر اسم خانم هست؟ جالبه.
پاسخ:
نمیدونم! :)
ضمن عرض ایراد از معلم بچه های حلقه است باید بگم که یه فیلم سینمایی هم به اسم قیصر داریم:)
پاسخ:
ضمن چپ چپ نگاه کردن باید بگم که ندیدم فیلمو :|
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۰۱ محسن رحمانی
واقعا؟
پاسخ:
چی واقعا؟
۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۲۶ کنت مونت کریستو
والا ما تا مدت ها فکر میکردیم قیصر اسم غذاست:/
پاسخ:
احتمالا با قیسی اشتباه گرفتیش :دی
۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۵۷ محسن رحمانی
همین اتفاق که تعریف کردید .
پاسخ:
آره خب!
نیست سن من خیلی قد میده؟ ولی دیدم :))
پاسخ:
علاقه تون که قد میده :دی
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۰۰ آسـوکـآ آآ
من بعد فوتشون فهمیدم برد بودن !
پاسخ:
تو هم نمیدونستی؟! :))
قیصر خواننده هم داریم! :)


اینم یکی از آهنگاش.. :)

http://nex1music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%DB%8C%D8%B5%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D9%88%D9%85/
پاسخ:
واقعا؟ نمیدونستم!
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">