طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من نمیگم، شما بگید! + بعدا نوشت

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

یکی از همسایه هامون قربونی کرده

واسه دخترش!

حدس بزنید چرا؟



+ ب.ن: فقط یک نفر تونست درست حدس بزنه؛ کامنتشون هم تایید شد.

دیده بودیم واسه چنین موضوعی جشن بگیرن و سور بدن و هدیه بخرن! اما آخه قربونی؟؟!! o_O

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۴۸)

خروس یا مرغ؟!
پاسخ:
بره :|
خوش اومدی
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۱ علی آقا:)
حتماً نزدیک 30 سالشه و هنوز براش خواستگار نیمده
میخوان براش خواستگار بیاد:))
و یا خودت بگو:))
پاسخ:
خیر :|
(عنوان)
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۲ بهــ نام
گواهی نامه رانندگی :))
پاسخ:
خیر :|
خوش اومدین
فارغ التحصیل شده؟؟؟
پاسخ:
بله :|
آیا داریم؟؟!! O_O
اخی بره به اون نازی چرا قربونی کردنش 😢
ممنونم
پاسخ:
شما بگید!
^_^
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۲:۴۹ علی آقا:)
یه راهنمایی کوچولو میکنی؟
پاسخ:
مرسوم نیست
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۲۱ علی آقا:)
قبولی یه درس سخت تو دانشگاه پس از چند ترم:)
پاسخ:
خیر :دی
خوش بینانه ترین جواب اینکه :
برای اینکه تازه بدنیا اومده :))
مرسومه کسی که بدنیا میاد حتی قربونی هم میدن :))
قبول باشه 
قدمش هم مبارک :)


و بدبینانه ترین جواب اینکه 
خدای ناکرده فوت شدند برای همین قربونی داده :|:(
خدا بیامرزتش :|:)
پاسخ:
کاش تازه به دنیا اومده بود!
اگه کسی فوت بشه مگه قربونی میکنن؟!
اینجوری که گفتی باید ضایع باشه دلیلش 
مثلا دماغش رو عمل کرده و از بیمارستان مرخص شده براش قربونی کردن :))
پاسخ:
خیر :))
خوش اومدین
آره اولین عید قربونش که باشه معمولا قربونی میدن حتی گاهی هم خارج از خود عید قربون براش قربونی میدن :)



گفتی کاش بدنیا اومده بود 
پس جواب نده تا شب که فکر کنم بعد بیام بگم :)
الان باید برم بخوابم :))

پاسخ:
من نشنیدم تا حالا؛ شاید تو مناطق شما مرسومه

باشه ;)
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۴:۵۷ آسـوکـآ آآ
شوهر کرده لابد :)
پاسخ:
خیر :)
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۰ بهــ نام
امتحاناشو پاس کرده
پاسخ:
خیر o_O
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۶:۳۷ مترسک ‌‌
فهمیده با مترسک نسبت داره؟ D:
پاسخ:
اگه به این خاطر بود که تعجبی نداشت! :دی
از سربازی برگشته؟

ولی در کل به نظرم ایراد از معلم بچه های حلقه است
پاسخ:
:/
آقای گمنام!!!!!! -_-
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۸:۵۸ محبوبه شب
لابد تازه نطقش باز شده :/
پاسخ:
خیر :))
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۷ محسن رحمانی
حتما بعد از چندسال بچه دار شده .
پاسخ:
خیر :|
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۹ کوالای پیر
همه‌ی حدسیاتمو گفتن که :))
 
+ خودت چی حدس میزنی؟؟؟ :دی
پاسخ:
همه حدسیاتت غلط بود که ;)
من فکر کردم دلیلش ازدواجه
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۰ مترسک ‌‌
شلوار نو خریده؟ :))
پاسخ:
واسه اون که باید شتر قربونی میکرد! :)))
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۶ محسن رحمانی
چرا کج شدید؟
پاسخ:
به این صافی!
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۰ محسن رحمانی
خودتون بگید هیشکی نمیدونه .
پاسخ:
چرا میدونن :دی
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۳ محسن رحمانی
خوب چی بود؟
پاسخ:
نمیگم که! :پی
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۴ محسن رحمانی
خوب نگید :/


پاسخ:
خب شما بگید :دی
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۶ محسن رحمانی
همه رو که گفتن گفتید خیر . دیگه چیزی به ذهنم نمیاد .
پاسخ:
همه رو گفتن اما جواب اصلی رو نگفتن :دی
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۱۱ محسن رحمانی
کنکور قبول شده؟
دیپلم گرفته ؟
پاسخ:
خیر
خیر
:))
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۳ محسن رحمانی
نمیدونم .
پاسخ:
:))
۳۰ دی ۹۶ ، ۰۵:۴۷ مترسک ‌‌
مامانش موهاشو عروسکی شونه کرده؟ D:
پاسخ:
غیر از این نمیتونسته باشه!!! =)))))
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۲ بهــ نام
حداقل سنشون رو بگید
تا حدسا نزدیک تر باشه
پاسخ:
بیست و خرده ای
چون نماز  میخونه ؟:دی 
روزه میگیره :دی 
ولی خارج از شوخی یه راهنمایی بکن خب :|


سلام 
پاسخ:
سلام
عنقریب بود کامنت درست رو تایید کنم!
تو کامنت ها راهنمایی کردم :)
نه نه تایید نکن :|
تا امروز صبر کن خو :/

پاسخ:
باشه
تا الآنم فقط منتظر تو بودم :)
با توجه به عنوان :
ما هم نمیگیم چه کاریه ؟:دی 
شما بگین :دی 


+

آشپزی یاد گرفته لابد :دی 

چون بیست ساله شده مامانش ذوق کرده قربونی داده :دی 
به ما چه ؟:دی 
قبول باشه :دی 
ولی یه لحظه صبر کن صدام میزنن بازم میام من تا ۵ فرصت میخوام لطفا :دی 


مرسی 
پاسخ:
خوبه خودتم میدونی که اشتباه گفتی :))
باشه تا 5!
من میدونم احتمالا یلدا خانوم جواب درست رو گفتند :))
الان بیایم اینو پیش بینی کنیم که کی این  سوال رو جواب داده :دی 


+
چون داداش براش اومده دنیا یا خواهری :دی  برای خودش قربونی کردند :دی 

برمیگردم دوباره :))

پاسخ:
خیر :))
احتمالا عقیقه نبوده ؟:))


+

برای سلامتیش چطور ؟
برای اینکه چشم نخوره چطور؟!:))
پاسخ:
همش خیر :دی
خو وقتی تایید میکنی که صد درصد خیره:دی 

ماشین خریدند براش ؟:دی 
رفته سر کار ؟:دی 
شاغل شده ؟:دی 
عاشق شده ؟:دی 



 بمناسبت جشن تولدش احیانا نبوده ؟:دی 
تولد ۲۰ سالگی مثلا :دی 

ببین من چقدر تلاش میکنم ؟:)))
آخه تو چه دختر دایی هستی به من تقلب زیرزیرکی نمیرسونی ؟:دی 😄

پاسخ:
کلا خیر ;)
:)))
من دیگه ارور دادم خودت بگو :|
:((

آدرنالینم پایین اومد :((
مهم اینکه خودت هم تشخیص نداده بودی :دی 
ولی احتمالا جناب آقا میثم از وبلاگ روزها یا نفر دومی که تو ذهنمه و اسمش رو نمیگم تشخیص داده :))



+

ولی تا ۵ صبر کن :دی 
که سر تایم مقرر رونمایی کنی و بدقول نشی :دی 


++
من تسلیم نشدم ولی خب سخت بود انصافا :|:))


پاسخ:
مرسی از تلاشت :)))

خیر :دی
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۶ بهــ نام
پس لابد اختلاس کرده :/

خووو غیر معموله دیگه :)
پاسخ:
خیر دیگه :))
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۱ علی آقا:)
خوب بگو دیگه جون به لبمون کردی ....
پاسخ:
گفتم :دی
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۰۳ بهارنارنج :)
معدلش20شده؟
شاگرد اول شده؟
تومدرسه مقام اورده؟
پاسخ:
3 تا خیر :دی
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۷ بهارنارنج :)
گواهی نامه گرفته؟براش ماشین خریدن؟
پاسخ:
نه دیگه :)))
فارغ التحصیل شده و اونی که کارشناسی گرفته چه فرقی داره ؟:|
نه تو بگو چه فرقی داره :|
کارشناسی گرفته یعنی همون فارغ تحصیل شده دیگه :|
ما که همیشه اینو میگیم :|
مرسومم هست اتفاقا !!
:|

با تشکر :|:)


پاسخ:
آیا کسی گفت کارشناسی گرفته؟؟؟
نه تو بگو کسی گفت؟؟!!

قربونی کردن مرسومه؟؟!!!!
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۲ بهارنارنج :)
چی شد جوابش بلاخره من نفهمیدم:|
پاسخ:
تو همون چند تا کامنت اول جواب درست گفته شد :)
نه ولی خواهرم اینو گفت من یادم رفت بیام بگمش :|
من خیال کردم خودم گفتمش بعد دیدم نگفتمش :|:))
پوزش 😅


+

آره مرسومه :))
تو شهر ما که مرسومه :))


@
سمیرا 
طرف فارغ تحصیل شده تو دانشگاه :دی 
توام فارغ تحصیل بشو من برات گوسفند قربونی میکنم :دی 

پاسخ:
خواهش :|

عجب! ولی تو شهر ما اصلا مرسوم نیست.
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۲۳ محسن رحمانی
آقا هر کی فارغ التحصیل شد اعلام کنه من براش گوسفند آواتار اسی رو قربونی می کنم :دیییییییییی خخخخخخخخخخ
پاسخ:
حالا یه چیز یاد گرفتنا -_-
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۴ علی آقا:)
من تا یه حدی به جواب با اون پاس شدن یکی درس های سختش که حدث زدم رسیده بودماا
پاسخ:
بله تا یه حدی :دی
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۴ محبوبه شب
لابد بعد از چند سال پشت کنکور موندن و مشروطی و چه و چه و چه، فارغ شده بود هوم؟!  :|
پاسخ:
نه اتفاقا همون سال اول قبول شد و 7 ترمه هم تموم کرده
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۴ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخ غرض اذیت کردن شما بود که بحمدالله حاصل شد :دی

عه گوسفنده رو برداشتید :دیییی
پاسخ:
لطف شما مستدام :|

نه هست!
وای کامنتا:))))

به خودم تبریک میگم چه زود ج اصلی رو گفتم:))


آقا ما فارغ التحصیل شدیم یکی یه شکلات بهمون نداد:|
پاسخ:
باریکلا باهوش :))
خیلی زود گفتی! اگه کامنتت رو تایید میکردم فرصت برای ابراز نبوغ دیگران نمیموند ;)

ما هم هی مدرک پشت مدرک گرفتیم، دریغ از یه قربونی!! :پی
ولی از حق نگذریم هدیه رو واسم گرفتن :دی
واحد تنظیم یا دانش خانواده پاس کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
طبیعتا برای فارغ التحصیلی باید پاس کرده باشدش!
خوش اومدین
نظر منم فارغ التحصیلی بود ک یسنا خانم گفتن..
فارغ التحصیلی تو بعضی خونواده ها، مایه مباهات و فخر خونواده محسوب میشه!! :)
پاسخ:
آفرین به شما :))
تعدادشون انگشت شماره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">