طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دهه هشتادین دیگه

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

وای که امروز چقدر از دست بچه های حلقه خندیدم!

داشتم ازشون درباره نام و القاب چهارده معصوم میپرسیدم، به این شکل که مثلا نام هشتمین معصوم چیه؟ بچه ها نمیتونستن تشخیص بدن که هشتمین معصوم چندمین امام میشه. بهشون گفتم خب دو نفر (پیامبر و حضرت فاطمه) به اضافه دوازده امام میشن 14 معصوم. پس اگه دو تا از ردیف هر معصوم کم کنید میرسید به اینکه چندمین امامه! و به این ترتیب از بچه ها میپرسیدم و اونها جواب میدادن.

حالا ببینید سوالات من و جواب بچه ها رو:


لقب امام رضا چیه؟

مصطفی!


لقب هفتمین معصوم چیه؟

حسن مجتبی!


نام دومین معصوم چیه؟

هادی!!


لقب نهمین معصوم چیه؟

امیرالمومنین!!


لقب چهاردهمین معصوم چیه؟

عجل الله!


نام اولین معصوم چیه؟

الآن باید دو تا ازش کم کنیم؟!


لقب امام جواد چیه؟

ایمه! (منظور ائمه هست)


لقب سیزدهمین معصوم چیه؟

جعفر باقر!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۱۴ محبوبه شب
عجب! : ))))))))
پاسخ:
:)))
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۵ محسن رحمانی
وقتی مسئولوشون شما باشین باید این جوابارو هم بدن :دییییییییییی
پاسخ:
چی فرمودین شما؟؟؟؟؟؟ ://
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۶ محسن رحمانی
خوب چرا اینقدر بد راهنماییشون میکنید ؟بچه های مردم را گمراه میکنید؟
اوف بر شما . :دییییییییییییییییییییی
پاسخ:
یعنی اینقدر سخته منهای دو؟! :|
بر خودتان :/
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۴ محسن رحمانی
خخخخخخخ فرمودم وقتی شما معلمشون باشید باید اینطور هم جواب بدهند :دی 
پاسخ:
چه جسارتا!! :|
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۴ محسن رحمانی
خیر سخت نیست ولی گیج می شوند .
پاسخ:
اونا گیج میشن من مقصرم؟ :|
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۲:۴۴ علیـ ــر ضــا
😌😌😌 
چکارشون میشه کرد گودزیییییلااااااان 
پاسخ:
:دی
:|

:(

🙏🙏
پاسخ:
:)
جواب سوال اولین معصوم باحال بود!:))

سخت نگیرین..
به قول اکبر عبدی.. قربونش برم خود امام پنجم باقر متوجه میشه.. میزان ارادت بچه ها رو!:-)
پاسخ:
آره :)))

قال اکبر عبدی :دی
وای اینا عالی‌ن :)))
عجل الله :))
پاسخ:
خیلی :)))
میبینی؟! ;)
تو مسائل دیگه که خوب زبون دراز و حاضر جوابند که:)))
پاسخ:
دقیقا! :))
چقدر باحالن:)) من بودم اول یه دل سیر میخندیدم بعد تصحیحشون میکردم:))
پاسخ:
من که غش کرده بودم از خنده!! تمام ابهتی که سعی داشتم همیشه دربرابرشون داشته باشم به باد رفت :دی
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۰۱ ام اسی خوشبخت
اشتباه نگفتن, فقط جواب مورد نظر شما رو ندادن :)
پاسخ:
عجب! :))
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۳ امید چِرَوی
افرین به معلمشون ✋
پاسخ:
o_O
خوش اومدین
دیگه وقتی معلمشون شما باشید...
:)
پاسخ:
بله بله؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! O_O
باور کنید ایراد از معلمشونه:دی.
پاسخ:
خیلی ممنون :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">