طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دو سالگی

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طلوع من دو ساله شد ^__^



دو سال پیش در چنین روزی من قدم به دنیای وبلاگنویسی گذاشتم.

از اون موقع تا حالا با دوستان زیادی آشنا شدم. خیلی هاشون وبلاگشون رو بستن و رفتن. خیلی ها فقط تو یه برهه زمانی خاص مهمان وبلاگم بودن. و بعضی ها هم از همون اول تا الآن خواننده ی قدیمی و همیشگی پست هام بودن و هستن.

از تک تک عزیزانی که به هر نحوی (خاموش یا روشن و یا حتی چشمک زن) همراهم بودن صمیمانه قدردانی میکنم.

حضورتون همیشه باعث خوشحالیمه و گرمابخش کلبه کوچولوم :)



پ.ن: امسال اونقدرا حواسم به تاریخ تولد وبلاگم نبود. همش میترسیدم فراموشش کنم! ولی بالآخره تو این چند روز آخر هی به خودم یادآوری کردم و یادم موند :دی


+ چطوره یه آمار بگیریم ببینیم کیا همچنان هستن؟

هر کی حاضره دستش بالا! :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۳۴)

۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۰۶ عاشق بارون ...
مبارک باشــــه! :)
پاسخ:
مرسی عاشق جانم ^_^
۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۰۷ عاشق بارون ...
حیف. حیف. حیف. تو تولدای وبلاگی خبری از کیک نیست. آدم باید عکسشو ببینه فقط. :)))
پاسخ:
وبلاگ خودش مجازیه، کیک تولدش هم مجازیه ;)
۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۱۱ محبوبه شب
مبارکه 
سووووت و کف و هوراااااااااا 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
مرسییییییییی عزیزممم :***
^__^
۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۱۱ محبوبه شب
من ☝
پاسخ:
ممنونم که هستی محبوبه جانم ^_^
مبارکه:-):دی
پاسخ:
مرسی المی جان، رفیق قدیمی ^_^
حاضر :)
پاسخ:
متشکرم بخاطر بودنت نسرین جان ^_^
۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۶:۰۰ مترسک ‌‌
تولد وبلاگت مبارکمون باشه ;)
پاسخ:
خیلی ممنونم جناب مترسک الممالک ^_^
۲۳ آذر ۹۶ ، ۰۹:۴۹ جنابــــــــ دچار
بعضیا هم میان اینجا
 ولی شما رو توی وب خودشون نمی بینن!

پاسخ:
اون بعضیا معرفتشون بیشتر از منه :)
مبارکه ایشالله .. چرخش بچرخه همیشه
دستا بالا بالا :))))
پاسخ:
ممنوووون آقا محمد مهربون ^_^
بالا بالاتر :)))
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۱۳ جنابــــــــ دچار
پس چرا چشم دیدنشون رو ندارید؟
پاسخ:
من؟! O_O
کی همچین چیزی گفته؟!!!
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۱۷ جنابــــــــ دچار
اوون آقاهه گفته! >>>>>
پاسخ:
اشتباه گفته
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۰ جنابــــــــ دچار
واقعا؟
پاسخ:
بعله!
دستا بالا بالا
دست کی بالا؟ :)))
پاسخ:
دست آقا محمد! همراه همیشگی ^_^
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۷ جنابــــــــ دچار
اول آشنایی مون یادت میاد؟ :)
پاسخ:
o_O
:)))
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۷ جنابــــــــ دچار
اینو میگم! :))

http://fiish.blog.ir/post/185
پاسخ:
چون شما چند بار عضویتتون رو تغییر دادین نمیتونم اولین کامنتتون رو پیدا کنم
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۹ جنابــــــــ دچار
کلاه
روسیه!
پاسخ:
آره اونا رو که یادمه! :))
خیلیم ممنون :)
پاسخ:
ممنون از حضور همیشگی شما همراه قدیمی :)
تولدش مباارک:)

من
پاسخ:
مرسی یسنا جان ^_^

ممنونم که هستی :*
تولد وبلاگت  مبارک 🌹
تولد وبلاگ گیانت بمارک روله 🌹😚

میگم این گوسفنده (عکس آواتار یا همون پروفایلتو )رو امروز به این مناسبت قربانی کن روله :))):دی 


+
کامنت اول جناب دچار حرف ما هم بود و هست :))

پاسخ:
ممنووووونم وارانم ^__^
رفیق قدیمی، تو ای یار صمیمی :**
بمارک چیه؟! :-d

به جای هدیه دادنتونه؟! :/

+ بیش از این ما را شرمنده نفرمایید 😳
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۱ محسن رحمانی
:) تولدش مبارک.
پاسخ:
متشکر ^_^
ممنونم از حضور مداومتون :)
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۹ هنوز... هنوز...
اسی جانم
تولد وبلاگت مبارک:*

پاسخ:
مرسی یلدا جانم ^_^
مهربون همیشگی :**
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۷:۱۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
3 روز دیگه وب منم میشه 3 سالش
پاسخ:
جدی؟ چه باحال!
پس وبلاگت 1 سال از وب من بزرگتره :)
۲۳ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۷ علیـ ــر ضــا
مبارک باشه کیک ما کوجاست
پاسخ:
ممنونم ^_^
همین بالا :دی
۲۳ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۴ ام اسی خوشبخت
تبریک عرض میکنم, پست هاتون پایدار:)
حاضر :)
پاسخ:
متشکرم ام اسی جان ^_^
مرسی که همیشه هستی :*
مبارک باشه :) 
پاسخ:
خیلی ممنون ^_^
۲۴ آذر ۹۶ ، ۰۷:۲۶ علیـ ــر ضــا
اینا قابل خوردنه مگه 
پاسخ:
بله که هست :دی
حاضر! :)

تولد وبلاگ کوچولوتون مبارک :-)
الان میتونه تاتی تاتی کنه؟؟ ^-^
پاسخ:
حضور شما که جزء لاینفک این وبلاگه! مگه میشه نباشین؟ :)

خیلی خیلی ممنونم از همراهی و لطف همیشگیتون ^_^
بله میتونه *-*
۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۹ علیـ ــر ضــا
😔😔😔 
نیست اگه بود قبلا کارشونو تموم میکردی خودت 😂😂😅 
به تعارفم نکشیده بودز
پاسخ:
نه این دو تا کیک سهم شما خواننده هاست! من بهشون دست نمیزنم :دی
سلام 
باشه اینم هدیه من ولی بشرطی که گوسفند آواتار خودتو قربونی کنی تازه این اسمت هم بیزحمت عوض کن دیگه :))):دی 
بیا اصلا همه پرسی بذار ببین کی موافقه اسمته که مخالف ؟:دی :)))

اینم هدیه من به وبلاگ طلوع من :))
http://s8.picofile.com/file/8314352026/439012496_100941.jpg

فقط قربونی آواتار خودت یادت نره :دی 
پاسخ:
سلام
مگه هر کی هر اسمی داره باید بقیه موافق باشن؟ :|
مرسیییییی از این هدیه ی رنگی رنگی ^_^
با وجود داشتن این همه گوسفند دیگه نوبت به ببعی کوچولوی آواتارم نمیرسه! :دی
تبریک میگم:)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۴:۱۱ قاسم صفایی نژاد
همچین طلوع نوشتید فکر کردم دخترتونه
مبارک باشه
پاسخ:
یعنی شما هنوز نمیدونید "طلوع من" اسم وبلاگمه؟ :|
متشکرم :)
۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۱:۳۱ پیمان کرامتی
از اتاق فرمان میگمن که مبارکه
پس مبارکه
هولولولولو
بعله بدین شکل :)
پاسخ:
به اتاق فرمان بفرمایید که خیلی هم ممنون :)
:))))
تشکر :)
کامنت من کو ؟:((
سلام 
خداحافظ:(

پاسخ:
تایید شد
سلام :))
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۵ قاسم صفایی نژاد
چرا میدونم اسم وبلاگتونه. ولی یهویی نوشتید طلوع من دو ساله شد، فکر کردم دخترتون دو ساله شد :D
پاسخ:
:))
چند سالی مونده تا دخترم دو سالش بشه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">