طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اندر باب شایعات پیرامون اینجانب!

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۸ ب.ظ

1) امروز تو یه مجلسی نشسته بودم، خانم کناریم گفت: تو حافظ قرآنی؟ گفتم نه! گفت الکی! گفتم نه واقعا! گفت پس حافظ چند جزء هستی. گفتم حتی یک جزء هم حفظ نیستم! گفت: مردم چقدر شایعه درست میکنن! گفتم: مگه کسی چیزی گفته؟ گفت: آره از یکی شنیدم حافظی o_O


2) چند وقت پیش یکی از همسایه های قدیممون مادرم رو دیده بود و پرسیده بود: دخترتون استاد دانشگاهه؟ مادرم گفتن: نه! اون خانم گفته: دخترم دانشجوی فلان دانشگاهه میگه یه استاد دارن فامیلیش مثل دخترتونه، مشخصات ظاهریش هم به دخترتون میخوره، من فکر کردم دختر شماست :|


3) بعد از اینکه نتایج کنکور کارشناسیم اومد، یکی از همکلاسی های قدیمم رو دیدم. گفت: میبینم که کولاک کردی تو کنکور! گفتم: نه بابا رتبم زیادم تعریفی نیست. گفت: من که شنیدم دو رقمی شدی! گفتم: چی؟؟ دو رقمی؟؟!! حالا درسته بالاترین رتبه ی کلاسمون رو آوردم ولی نه تا این حد!! O_O


4) مادر یکی از دوستام منو دید، گفت: تو استخدامی؟ گفتم: جان؟؟ من اصلا سر کار نمیرم! چه برسه که استخدام هم باشم! -_-


5) یکی از دوستان قدیمم یه بار منو دید و پرسید: نامزد کردی؟ گفتم نه! گفت من فلان جا دیدمت یه جوان با چنین مشخصاتی باهات بود! گفتم اون داداشم بود :/

بیخود نیست هر چند سال یک بار!! که با داداشم میریم بیرون میگه: از فردا همه بهم تبریک میگن! نه که هیچوقت ما رو با هم ندیدن!


میگما! مردم چه شایعاتی پشت سرشونه، ما چه شایعاتی داریم! ماشاءالله هزار الله اکبر همه در حد اعلی :دی

شایدم چون خوبن به گوشم رسیدن!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۶:۴۴ عاشق بارون ...
خدا کنه حالا خوب باشه همیشه شایعه ها :)))))
پاسخ:
خداکنه واقعی باشه چنین شایعاتی ;)
جا داره یه پلاکارد به گردن بیندازی که «من این همه نیستم» :دی
پاسخ:
جا داره بگم: من و این همه خوشبختی چرا نه؟ :پی
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۷:۳۲ پسر مشرقی
فکر که می کنم شایعات اینجوری مثل شایعات بد آزاردهنده ان. یعنی برام اتفاق افتاده که می گم!
پاسخ:
هر چیزی که حقیقت نداشته باشه و بهت نسبت بدن خب خوب نیست دیگه
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۷:۳۵ محبوبه شب
خخخخخخ شایعات پشت سرتم مثل خودت با کلاسن.
پاسخ:
عزیییزم :**
مرررسی که اینقدر بهم لطف داری ^_^
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۷:۵۵ مترسک ‌‌
مثلاً از جمله شایعاتی که از سن 9 سالگی (بله بله، دقیقاً از 9 سالگی) پشت سر من بوده، اینه که من شاعرم! حالا نمی‌دونم علتش چیه که خلق‌الله فکر می‌کنن من حتماً شاعرم و شعرامو براشون نمی‌خونم تا کلاس بذارم؟! :/
پاسخ:
جدی؟ چه جالب! شاید زیاد شعر میخونید :)
حافظی ک دو رقمی شه.. خب ممکنه استخدام دانشگاه شه دیگه.. همشون یه جورایی پوشش دهنده همن!:)
فقط آخریه میمونه ک.. مطمئنید داداشتون بودن؟!!:))
پاسخ:
:)))
الآن که دارم فکر میکنم میبینم داداشم هیچوقت سوار اسب سفید تک شاخ نبوده :دی
:)))
شایعات خوبی پشت سرته ها ، شایعات باکلاسین:))

پاسخ:
ما باکلاسیم :دی
۰۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۷ محسن رحمانی
تبریک میگم ازدواجتون رو شیرینی یادتون نره:دی
پاسخ:
چه خبره آقا؟؟!! :))))
اگه شما شیرینی میخواین خب بگین! چرا به شایعات دامن میزنید؟ :دی
۰۶ آذر ۹۶ ، ۲۱:۱۴ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خوب پس شیرینی بدید :دی 
پاسخ:
همینو بگید از اول -_-
اوپس ، حالا خوبه همش مثبته ! :دی
پاسخ:
اوهوم ;)
۰۷ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۷ بانوچـ ـه
تا باشه از این شایعات :دی
پاسخ:
:))))
۰۸ آذر ۹۶ ، ۰۱:۴۳ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
دلم خواست از این شایعات باحال ؛)
والا ما که همش بی خاشیه بودیم خسته شدیم از این یکنواختی :/
پاسخ:
;)
حاشیه که خوب نیست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">