طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جهت تلطیف فضا

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ

پسردایی بزرگه سرباز شده، میگه تا دیروز اور کت پوشیدن ممنوع بود.

گفتم اگه یکی سردش بود چی؟

گفت نه اجازه نداره بپوشه، ولی از امروز پوشیدن اور کت اجباری شده.

گفتم اگه یکی گرمش باشه چی؟

گفت نه دیگه ابلاغیه اش اومده!


عجب بساطی دارن سربازها :|


اکنون توجه شما را به مکالمه بعدی جلب میکنم:



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

دقیقا منم عمو دایی خوندمش اولش 😀😀😁
بعد عمود خوندم :)))
الان این سوتی از طرف تو بود آیا ؟:)
سلام کربلایی جانم بیا بنویس خاطرات رو 😉😀
منتظریم ها :)
خوبی ؟
خوش میگذره ؟:)
سرماخوردگی ات خوب شد ؟

پاسخ:
از طرف تو بود ;)
سلام عزیزم :)
پست خاطرات مفصله واسه همین هی به تعویق میندازمش :))
ممنونم، خداروشکر
تو چطوری؟
نه هنوز :|
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۴ محمدباقر قنبری نصرآبادی
وای که چقدر جالب بود!
خوشمان آمد...
پاسخ:
یه لحظه فکر کردم محمدباقر قالیبافه! :دی
ممنون
خوش آمدید
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۲۸ مترسک ‌‌
ببین ما سربازا چی می‌کشیم :|
پاسخ:
مگه سربازی شما تموم نشده بود؟! o_O
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۱ محبوبه شب
: ))))) 
منم بگم که عمو-دایی خوندم یا واضحه؟
پاسخ:
نه عزیزم کاملا واضحه! :)))
عجب :))
نه جدی سوتی از طرف خودت بود ؟:)))
میگن سوتی دومت محمد باقر قالیباف بوده که ؟:دی :))

تو خاطراتت سوتی هات هم بیا بوگو :)))


سرماخوردگی نیست آخه :|
سرماخوردگی عراقی است و به این زودی بعیده خوب بشه ولی امیدوارم زود خوب بشی :)

من ؟:))
من خوبم مرسی :)

پاسخ:
از طرف من؟! اصلا داریم؟؟ :/
دیگه سوتی های محمدباقر قالیباف رو گردن من ننداز :)))
من که سوتی ندارم، هر چه هست سوتی دیگرانه ;)

خوب شدم، فقط آبریزش بینیم قطع نشده. همچنان دارو مصرف میکنم.
مرسی گلم :*

چرا تعجب کردی؟
خداروشکر :)
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۴۴ علیـ ــر ضــا
😂 
چه مکالماتی 
از ما سلام و علیک پیش نیست 😔
پاسخ:
خب شمام سوتی بدید! یا کاری کنید مخاطبتون سوتی بده :دی
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۱۸ جنابــــــــ دچار
میشه بازم فضا رو تلطیف کنید؟ این خیلی خوب بود :))
پاسخ:
فعلا همینو داشته باشید تا بعد :دی
کامنت جناب دچار :))))))))):دی 👌👌


+
لوراتادین بخور آبریزش رو  قطع میکنه :))


جای تعجب داشت خو :)))

پاسخ:
:دی
+ جزو داروهامه

نگوو :)
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۵ جنابــــــــ دچار
عمودایی رو شما گفتید یا اوشون؟
پاسخ:
شما چه فکر میکنید؟
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۹ جنابــــــــ دچار
حتما یه فکری کردم که اون سوال رو پرسیدم دیگه :)
پاسخ:
فکرتون چیه؟
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۹ جنابــــــــ دچار
نمیگم :)
پاسخ:
:|
خب خودت سوتی دادی خب بگو دیگه :))
عجبا :)))

پاسخ:
من سوتی دادم؟؟!! کی؟؟ o_O
عجبا -_-
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۵:۲۱ مترسک ‌‌
آموزشی‌ام اسفند تموم شد وگرنه تا مهر 97 هم‌چنان قراره به خدمتمون برسن! D:
پاسخ:
پس اون آموزشی بود! :))
شما به خدمتتون برسید :دی
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۵:۲۹ محسن رحمانی
خخخخخخخ من دیگه از این به بعد شما را اسی سوتی نامیده :دی
وجایزه سوت طلائی رو به شما میدهم :دی
پاسخ:
وااا بابا به من چه ربطی داره آخه؟؟؟ عجب گیری کردیما :/
حق داشته و حق داشتیم عمو دایی بخونیم:))
پاسخ:
خوشم میاد همه تون لنگه ی همید =))))
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۸:۰۰ ام اسی خوشبخت
منم اول عمو دایی خوندم :)
بخاطر همین چیزا بهش میگن اجباری.
پاسخ:
اصلا مقصود همون عمو دایی بوده، الکی شلوغش کردن ;)
واقعا!
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۸:۳۲ پسر مشرقی
طفلی سربازا. طفلی نسل ما. طفلی ما مردم....
پاسخ:
اصلا طفلی جمیعا :دی
خدا رو شکر ما دو سه سالی میشه از شر این مسخره بازی های سربازی راحت شدیم:)

منم عمو دایی خوندم:)
پاسخ:
الحمدلله :))
عمو دایی درسته :دی
۰۲ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۳ عاشق بارون ...
عمو دایی! :))) خیلی‌ها اینطوری خوندن پس! :))
پاسخ:
تو بگو همه :)))
همون عمو دایی بوده بعدا دست و پا درآورده :|
پاسخ:
احتمالا :)))
جایی که قانون باید قانون باشد نیست و جاهایی هم قانون است که بی خود است.
پاسخ:
هعی...
سربازی تو همه جا همینه.. واسه یکدست شدن پوشش ها...
قانون بد بهتر از بی قانونیه!!:)


عمودایی!!:))
پاسخ:
که اینطور...
بله خب! :|

:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">