طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ورود افراد باردار ممنوع!

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

خوراکی به وقت آخر شب:



Made by Asi

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

باردار :دی 


این چی هست اونوقت ؟^__^

اینقدر من سیرم که خوابم میاد :|:)

ولی بدون شک تا ۴ باید بیدار بمونم :))
پاسخ:
:دی

تو چی فکر میکنی؟ ;)

کمتر میخوردی خب! :))
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۴ جناب دچـ ــــار
روسیه الان شبه؟ !
پاسخ:
بله جناب! :دی
منم‌میخوام:(
یاعلی
پاسخ:
الهی :))
علی یارت
نع .. درستش نبود -_-
پاسخ:
بله؟! o_O

خوش اومدین
دیگ عند ظلمه این … :/
پاسخ:
انا مظلوم :دی
انتِ ظالمه
انا مظلوم :/
چرا با روح روان ما بازی میکنین 
چرااا 
پاسخ:
o_O
من بی گناهم :|
اتفاقا کم خوردم :|:))
ولی خب کسی نمیتونه از حلیم نذری  بگذره میتونه ؟:))



لواشک و آلوچه اش تا حدودی  معلومه ولی بقیه اش نمیدونم راستش :|


پاسخ:
میتونه کم بخوره ;)

فقط لواشک و درست گفتی :دی
عامو کم خوردم ولی حلیم و دارچین آدم رو گیج میکنه :|



بوگو دیگه :|

ایش :|
پاسخ:
:|
:|
:|
نوش جون:)
پاسخ:
مرسی ^_^
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۲۸ جناب دچـ ــــار
خب پس شب بخیر :)
پاسخ:
شب شمام بخیر :دی
اینا چیه میخورید؟
ضرر نداشته باشه؟
پفکه و مربا؟
پاسخ:
مربا نیست که! :)))
۰۴ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۶ علیـ ــر ضــا
چطور دلت میاد بخوری 😂
پاسخ:
من آدم دلرحمی ام :دی
۰۴ آبان ۹۶ ، ۲۱:۳۳ علیـ ــر ضــا
ما چی په 
پاسخ:
سلامتی :)))
سلام

یعنی غیرباردارها و آقایان دل ندارن!؟

آیا این کار شما درست است؟!
آیا ب عواقب کار خود فکر کرده اید!؟
آیا نگران عاقبت خود نیستید!؟

پس با شماره بیست و نه دو تا شش تماس بگیرید:دی
با تشکر
پاسخ:
سلام
دل که همه دارن! ولی خانمای باردار گناه دارن :دی

خیر :|
تا حدودی :(
آقا من نادمم :((
اصلا پست رو برمیدارم :'(

حالا شماره کجا هست؟ :))
خوش اومدین
😋😔
پاسخ:
😈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">