طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مایه ی افتخار کی بودی تو؟

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

دیروز رفته بودم سر یه کلاسی، نفر پشت سریم یهو خیلی بی مقدمه سر صحبت رو باز کرد!

بشنوید مکالمه ی ما رو:


- شما فلان دانشگاه بودی؟

+ چطور مگه؟ منو تو دانشگاه دیدی؟

- آره! ارشد میخوندی!

+ پس چرا من ندیدمتون؟ شمام ارشد بودین؟

- نه من کارشناسی بودم

+ پس چطور منو میشناسی؟

- تو دانشگاه همه شما رو میشناختن!

+ واقعا؟؟!! یعنی اینقدر مشهور بودیم؟؟!! :))

- ما وقتی شما رو میدیدیم بهتون افتخار میکردیم که ارشدای دانشگاهین!

+ جدی میگی؟؟!! خداروشکر یه نفر به ما افتخار کرد :)))

- من همیشه به دوستام پز میدادم از اینکه شما تو مدرسه ی ما بودی!

+ مدرسه؟؟.... عه! تو دوست فلانی هستی؟؟؟ O_O

- آره :))

+ چقدر عوض شدی!!! اصلا نشناختمت!! قبلا خیلی کوچولو بودی!!

- الآن دیگه ازدواج کردم، یه بچه دارم!

+ باریکلا!! به سلامتی =)  برام جالبه چطور منو تو دانشگاه دیدی؟ ما که به زور دو روز در هفته کلاس میومدیم و فقط هم 2 ساعت میموندیم و میرفتیم! اصلا دانشجو بودنمون حس نمیشد!

- نه بابا همه میدونستن! :)


و اینگونه بود که ما شدیم افتخار ملت :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۲۳)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۴ محبوبه شب
نچ نچ نچ 
+در حال تکان دادن سر به طرفین
نچ نچ نچ 
ازدواج کرده؟؟؟؟


+دقت کردی هر کی به پستمون می خوره متاهله و بچه هم داره؟ -_-
پاسخ:
قول میده تکرار نکنه :دی

نه مجرد هم پیدا میشه ;)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۷ پسر مشرقی
توجهت رو جلب می کنم به کنار هم قراردادن این دو عبارت! کوچولو بودی و اینکه الان بچه داره!!!
آخخخ که این صحنه رو چقدر دیدم و سوختم!
پاسخ:
قدش کوتاه بود! اگه نه از من بزرگتره! :))
ایشالا به زودی ازدواج شما و بعدترش پدر شدنتون رو ببینیم
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۱۶ دُچـــ ــــار
اصلا نمیخوره ارشد داشته باشی انصافا :))
پاسخ:
مگه من چمه؟ :/
من اوایل که اینجا رو میخوندم فکر میکردم حدود ۱۶،۱۷ سال یا نهایت ۱۹ سالت باشه:))
خب حالا چی میخواست؟:))
یاعلی
پاسخ:
خب مگه الآن چند سالمه؟! o_O
چهرم که همه میگن کمتر میخوره، ولی نمیدونستم پست هام هم کمتر میزنه :))
چیزی نمیخواست! فقط آشنا بودنمون رو اعلام کرد :)
علی یارت
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۹ دُچـــ ــــار
بخاطر بی بی فیس بودنتون :)
پاسخ:
اون که بله! ولی کسی میتونه این حرفو بزنه که منو دیده باشه! :|
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۶ پسر مشرقی
آهان!!! فکر کردم سن و سالش از تو کمتره. ولی خب دلیل نمی شه مثل من تجربه ی این صحنه رو نداشته باشی. بماند که تو دختر هم هستی و قطعا خیلی سن پایین تر از تو ازدواج کردند و بچه دارن! پس باهام هم دردی کن لطفا 😁

ممنونم. همین طور برای تو. که یه روز بنویسی از ازدواج و مادر شدنت توی اینجا.
پاسخ:
البته خیلی هم از من بزرگتر نیست! فقط 22 روز :دی
ولی من اصلا باهاتون هم درد نیستم! چون وقتی یکیو ببینم که از من کوچیکتره و بچه داره با خودم میگم چرا اینقدر زود؟ چه عجله ایه آخه؟ و اصلا چطور ممکنه که یکی کوچیکتر از من باشه و مادر شده باشه! من اساسا خودمو بچه میدونم، کوچیکتر از خودم رو که خیلی بیشتر!

یه رووووزی حالا شاید! فعلا که مونده تا خودمون بزرگ شیم :دی
نمیدونم چند سالته ولی قاعدتا چند وقتیه ۲۰ رو رد کردی:))


پاسخ:
خب چند وقته؟! :)))
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۳ دُچـــ ــــار
راستی! واقعا شما با مدرک ارشد رفتی نشستی سر کلاس پاورپوینت؟ !!!

دیوار کجاست؟ :) میخام با کله برم تویش
پاسخ:
حالا چون ارشد دارم حق زندگی ندارم؟ :/

محکم تر بکوب -_-
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۴ دُچـــ ــــار
@فرشته
باور کنید پست هاشون با کلی ارفاق به 18 میرسه :)
پاسخ:
همینشم خوبه :)
۲۰ سئوالی میپرسی بالام جان؟:))
مثلا ۴ سال، شایدم بیشتر یا کمتر:))
پاسخ:
خب دیگه اوضاع داره خطری میشه!
تا همینجا به بحث خاتمه میدیم :|
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۹ دُچـــ ــــار
مثلا روز دفاع پایان نامه نبرده بودین!؟ :)
پاسخ:
:))))
شما وارد جزئیات نشو :دی
آباریکلا خواهر خودمی افتخار خودمونی 👏👏👏👏


ولی اصلا بهت نمی اومد ارشد باشی ها عامو :)))
خداحفظت کنه سایه ات رو سر همه مون مستدام ایشالا ⚘
پاسخ:
مرسیییییی ^__^

نگو که نمیدونستی! o_O
عزییییزی :**
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۲ دُچـــ ــــار
آهان این پستت داستان خیالی بود یعنی؟ :)
پاسخ:
شما اینطور فکر کن :))
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۶ پسر مشرقی
منم بیبی فیس بودم و سنم همیشه کمتر از عدد شناسنامه م حدس زده می شد ولی یهویی چهره م به هم خورد و صورتم شد مطابق با سن ام! به تو انذار می دم که در باد این بیبی فیس بودن نخوابی و به شناسنامه ت توجه کنی! و بالطبع نگی زوده برات ازدواج. که دیدی یهو صورتت مطابق سن شناسنامه ایت می شه و دیگه واویلا!!!
پاسخ:
احتمالا بخاطر ریش و سیبیله! :دی
o_O
مگه سن شناسنامه ایم چقدره که اینجوری واویلا واویلا راه انداختین؟؟ :|
من بخاطر بیبی فیسیم نمیگم زوده! کلا میگم بچه ام هنوز -_-
نه واقعا نمیدونستم :|


آخه کوجا گفتی که بدونم ارشدی ؟:))
هنوز دختر دایی من ارشد رو که نگرفته :دی :)))
خب بر این فرض گفتم نهایتش همون کارشناسی هستی :)))

پاسخ:
اینجا:
http://tolooeman.blog.ir/1395/11/18/لطفا-سوهان-روح-نشوید

خب من که بزرگترم که ;)
سلااام افتخار ملت :/
پاسخ:
سلاام دیوانه! :دی
دیگ هر وقت پست میذارین باید از سنتون بحث شه 
بگید تموم کنین این قائله رو :)))
من فک میکنم دهه شصتی باشین :)) ۶۸ یا ۶۹ :))) هاهاهاها
پاسخ:
اصلا هم بحث نمیشه :دی
هه هه هه <_<
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۸:۲۴ محسن رحمانی
ببینید چقدر تو دانشگاه سوتی داده که معروف شده:دی 
پاسخ:
بله؟؟!! O_o
://
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۱ محسن رحمانی
جان ؟
چی شده ؟ چرا چپ و چوپ شده اید ؟ :دی 
پاسخ:
یه نگاه به کامنتتون بندازید میفهمید :|
۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۰:۱۹ محسن رحمانی
خوب مگهغیر از اینه :دی
پاسخ:
بله غیر از اینه :/
دو روز در هفته و روزی 2 ساعت؟!!
میرفتین با اساتید احوالپرسی میکردین و برمیگشتین؟! :)
پاسخ:
به احوالپرسی هم نمیرسید! در حد یه سک سک بود :))
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۹ بانوچـ ـه
اَسی ِ مقطع طلایی
امید تیم مایی
:دی
پاسخ:
دو دورو دودو اسی! :))))
۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۶ کنت دراکولا
اسی پستت یه طرف کامنتها یه طرف:))))
پاسخ:
میبینی چقدر به حاشیه میرن؟ :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">