طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اولیشو من کلید زدم! بقیه اش رو بسم الله

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ق.ظ

یکی از دوستان کامنت دادن که:


:|


اسمایی که دوستان انتخاب میکنن هم معضلیه ها! o_O


این از سوتی ما! :دی

بقیه ی دوستان هم به نوبت بیان سوتی هاشون رو بگن. میتونید به صورت یه پست هم تو وبلاگتون بنویسید و لینکش رو همینجا بفرستید :)


سوتی های شما:

محسن رحمانی

محبوبه شب

دیوانه

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

من موندم که یه آشنا چطور آدرس وبشون رو پیدا میکنه!!!!!!!!!!!
با اسم و فامیل خودشون که نمینویسن معمولا و آدرس رو هم اگر ندن دیگه خیلی بعیده کسی پیدا کنه!!!!!
پاسخ:
ممکنه از کسی که آدرسو داره بشنون و یا جایی (مثلا تو لپ تاپ نویسنده) ببینن و یا خود فرد خیلی اتفاقی از دهنش در بره!
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۸ دُچــــار ــــار
سوتی دادن از دو نفر طبیعیه :)) اسماشونو ببرم؟ :))) بگم؟
پاسخ:
:/
بفرما دچارآر! :|
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۶ دُچــــار ــــار
نه ولش کن همه میدونن یکی‎‌ش شمایین یکی هم آقای لانتوری دیگه ! گفتن نداره که :)))
پاسخ:
<_<
من و سوتی؟! عمرا! -_-
حالا آقای لانتوری رو بگید یه چیزی! :دی
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۳ دُچــــار ــــار
آره نظر خوانندگان رو به چنتا از سوتی های لانتوری جلب می کنم :)

http://tolooeman.blog.ir/1396/04/11/%D8%A8%D8%B4%DA%A9%D9%86-%D8%A8%D8%B4%DA%A9%D9%86%D9%87

و این

http://tolooeman.blog.ir/1394/12/05/%D8%B3%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86
پاسخ:
اینو بگو!
http://tolooeman.blog.ir/1395/10/26/فجیع-ترین-سوتی-ها-o-O

راستشو بگین چقدر گشتین؟
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۱ دُچــــار ــــار
می دونستم این سوال رو می پرسید :)
+ خودتون محاسبه کنید

شما کامنت منو ساعت 11 و 3 دقیقه تایید کردید من در همان دقیقه نظر بعدی رو گذاشتم درسته؟ :))
+ نگفتم من صاحب امتیاز شرکت پاورپوینتم؟؟؟ خخخ
پاسخ:
من 10:49 دقیقه کامنتتونو تایید کردم <_<
و شما 14 دقیقه گشتین تا تونستین کامنت بعدی رو بفرستین!
+ خیر نگفتید و نیستید! :دی
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۹ دُچــــار ــــار
بگم چجوری گشتم؟

اینجوری :))

https://www.google.com/search?q=http%3A%2F%2Ftolooeman.blog.ir+%D8%B3%D9%88%D8%AA%DB%8C&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab

یه دیقه هم نشد!

پاسخ:
O_O

ولی اصل کاریه رو پیدا نکردین! :-d
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۳ دُچــــار ــــار
مهم این بود که اثبات بشه شما مثل لانتوری نیستید :))
پاسخ:
هرگز! -_-
:دی
از سوتی های من همین بس که منم داشتم میخوندم اول فکر کردم منظورش یک آشناست:)))
پاسخ:
پس من حق داشتم! -_-
;)
من سوتی میدم ولی نمیدونم چرا هیچی یادم نیس  :/
پیدا کردم میذارم  :دی
پاسخ:
باشه :))
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۸:۱۹ مترسک ‌‌
خسته نباشید دلاورا :))
پاسخ:
مانده نباشید پهلوان :دی
۲۰ مهر ۹۶ ، ۱۸:۲۹ محسن رحمانی
http://ghahrman.blog.ir/1396/07/20/%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%85-%D8%B1%D9%88-%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%85-%D8%AF%DB%8C
پاسخ:
به به! خیلی هم ممنون :)

این از دشت اول :دی
۲۰ مهر ۹۶ ، ۲۰:۰۸ علیـ ــر ضــا
😂😂 
چه سوتی 😐
پاسخ:
چه سوتی :|
۲۰ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۵ محسن رحمانی
خواهش میکنم .

میگم جناب دچار چرا گفته سوتی لانتوری اما سوتی شما رو گذاشته؟
پاسخ:
نه اشتباه میکنید! اونا سوتی های آقای لانتوری هستن :دی
۲۰ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۴ محسن رحمانی
نه باز کردم سوتی شما بود :دی
آدرس وب شماست وپستی که خود شما در مورد سوتی تون نوشتید.
پاسخ:
آخه اصلا ممکنه من سوتی داده باشم؟! :/
یه کم دقت کنید خب! اون سوتی ها متعلق به آقای لانتوری هستن -_-
:))
و اِسی(!) مسابقه راه می اندازد؛)))
پاسخ:
تکبیر!!
;)))
خودتی :/
۲۱ مهر ۹۶ ، ۲۰:۴۳ محبوبه شب
اینم سوتیِ آبرو بر من -_-
خدا واسه کسی نخواد :|

http://mahboobeh-k.blog.ir/post/130
پاسخ:
آمین :)))
مرسی از همکاریت :)
خخخخخخخخخ
من سوتی دارم در حد تیم ملی 
ولی بگم خوب بهم میخندین :|

پاسخ:
اشکال نداره بگو، ما سعی میکنیم نخندیم ;)
yon.ir/LMoQo

سلام 
خجلت زده از همین کنار رد میشیم ... :|
ببینید با زندگی ما چیکار میکنین اسی بانو :|
پاسخ:
سلام
اشکال نداره، بزرگ میشید یادتون میره :دی
پیشنهاد خودتون بود خب! :)))
تشکر بابت سوتی هاتون :دی
ممنانیم ازتان :)) باعث میشید خاطراتمان زنده شوند :))) 

پاسخ:
خواهش میشود :))
فجیع ترین سوتی من تو وبم برمیگرده به شکلک " :* " که جا و بیجا ازش استفاده میکردم! -_- :)
پاسخ:
:)))))))))))))))
یادش بخیر! اگه متوجهتون نمیکردم که معلوم نبود تا کی این سوتی رو ادامه بدید! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">