طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

این همه از برکات حسین (ع) است

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ق.ظ

اندر سرا جلوس کرده بودندی و هوس مطعمه ای لذیذ در سر همی پروراندی.

به هوای یافتن بستنی، قصد یخچال کردندی و باب فریزر گشودندی.

اندر آن گودال یخ، با امری غریب روبرو گشتندی که از حیرت، خود نیز سراپا منجمد شدندی!

آن صحنه بدین شرح بودندی:


شما را با بهتی عظیم تنها گذاشتندی o_O


جالبه اون گوشت هم قربونی واسه امام حسینه!


باری همچنان دل در آرزوی خوراکی همی بودی که ناگاه این خوشگله را بهر ما آوردندی:


و سرانجام نوش جان کردندی :دی


+ آخرشب داداش بزرگه از هیئت برگشته میگه: "مامان برنج آوردم، یه کاریش بکن!"

از بس ماشاءالله نذری زیاده که مونده چیکارش کنه o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۲۵)

ادبیاتت منو کشت :))

میدادین نیازمندی خب :))


سلام :)

قبول باشه :)

عکس گوشته بامزه بود ولی :)))
پاسخ:
زنده باشی جوان :-d

سلام :-)
آمین

;)
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۱ پسر مشرقی
الان با احساس افتخار این پست و اون عکس فریزر رو گذاشتی؟!!!
زشته بابا. وقتی نیاز ندارید چرا می گیرید!
پاسخ:
افتخار داره؟ :/
من از باب تعجب گذاشتم؛ بعدم ما نمیگیریم، برامون میارن
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۰۸ پسر مشرقی
منظورم این بود که پست گذاشتن نداره! الان این عکست من رو یاد جوکای تلگرامی واسه این روزا انداخت و ذخایر استراتژیک نذری!
آره نوشتی داداشت براتون می آره 😁

ولی در کل منظورم این بود این پستت باعث نگاه های خوبی نمی شه بهت! سعی کن برش داری !!!
پاسخ:
نوشتم داداشم یکی آورده بود، آیا گفتم بقیه رو کی آورده؟
در کل ناراحت شدم
ضمن اینکه این پست من باب طنز بود، از لحن نوشتاریش هم مشخصه
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۳ بانوچـ ـه
نوش جان التماس دعا
پاسخ:
ممنون
محتاج دعاتم عزیزم
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۳۲ پسر مشرقی
منم به طنز نوشتم خصوصا اون قسمت داداشت رو 😊
ولی خب ببخش اگه ناراحت شدی.
کاش که همسایه ی ما می شدی :)
پاسخ:
o_O
همه ی اینها رو میذاشتی روی هم باهاشون یه نذری میدادی خب:))
ثواب هم داشت:))
یاعلی
پاسخ:
یکیشونو دادیم رفت :دی
علی یارت
به ما کم رسید امسال :)
پاسخ:
ایشالا تا آخر محرم میرسه :دی
خدایی اون شله زرد چطور از گلوتون رفت پایین😢
من یه دونه خرما خوردم فخط :|
پاسخ:
به سختی :-d
همین؟! خب بیشتر تو مراسما شرکت میکردید!
والا شرکت میکردیم اتفاقا غذاهای نذری رو میکشیدیم ولی نمیدادن :/
پاسخ:
میکشیدین؟؟ مگه طناب کشی بود؟!! O_o
درسته به من ربطی نداره ولی خب خیلی ربط داره شاید
آقای پسر مشرقی اینجا وبلاگ شخصیه و دارنده وبلاگ هر پستی که دلشون بخواد میذارن به من و شمام هیییچ ربطی نداره خواستی بخون خواستی نخون 
من به جا اسی خانم بودم ... شخصیت قائل شدن که به کامنتتون جواب دادن ...
پاسخ:
به هر حال نظر دادن آزاده و هر کسی نظر خودشو میگه
نه خدایی یه خرما هم بگم ظلم کردم 
ولی خب خودم راضی نمیشدم میگفتم یکی اومده چشش بیشتر ز من دنبال نذریه میگرفتمم میدادم کس دیگه 
به اندازه کافی ریا شد ? *…^
پاسخ:
احسنت!
خدا اجرتون بده :دی
التماس دعا حاجی :-d
طناب کشی :| اونم تو محرم :|
غذاهارو میکشیدیم دیه :| تو ظروف یه بار :| 
طناب کشی :| خدایا توبح 
پاسخ:
آها!! :)))
فکر کردم جنگ شده بر سر نذری و بکش بکش بوده :دی
بابا ایولا! تقبل الله :)
اونوقت "ظروف یه بار" چی هست؟ :-d
یه بار مصرف دیه :| یعنی یه بار نشنیدید تا حالا 

پاسخ:
نه :|
ما فقط "یه بار مصرف" شنیدیم!
 منم کنار آقای حداد عادل تو برگرداندن کلمات به فارسی کمک کارم 
از بس یه بار گفتیم دیگ نمیتونم مصرفشم کنارش بیاریم 
میدونم ربطی نداشت ولی ربط بدین خو :/
پاسخ:
باشه ربط داره :دی
شما درست میفرمایید :)
حالا شد یه بار دیگ :|
پاسخ:
بله همون "یه بار" که شما گفتین :))
ممنانیم 
حالا برا خوشی دل مام که,شده کوتاه بیاین 
:))

پاسخ:
آقا من که کوتاه اومدم که! O_O
:)))
میگم چه عجب نت خریدید :)) 
پاسخ:
:))))
نخریدم که! همون رایگانه است :دی
عههه ? 
مگ اون یه روزه نبود?
پاسخ:
o_O
دو گیگ رو چطور یه روزه مصرف کنم؟!
یک ماهه است! :)
من ۸ گیگ رو یه روزه دانلود کردم ۱۸ تومنم رف هوا اونوقت شما دو گیگ رو نمیتونین استفااادش کنین 
:|
یه ماهس ?
خدا شانس بده 
برا مام میفرستن یک گیگ یه ثانیه ای بخوای نخوای همینه :|
پاسخ:
مصرف اینترنت من زیاد نیست :)
شانس داده! تازه یه 2 گیگ دیگه هم با خط مادرم هدیه گرفتم که بعد از اتمام این یکی فعالش میکنم! بعله :-d
خوبه دیگه! چی میخواین بیشتر از این؟! :)))
اینم شانسه ما داریم آخه -_______-
پاسخ:
اصلا همای سعادته :دی
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۳ کنت دراکولا
وصف حال ما کردی جوان!:))

پاسخ:
شما هم بله؟! ;)
۱۳ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۱ علیـ ــر ضــا
😂😂 
نوش جان
پاسخ:
تشکر :دی
۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۰:۳۳ محسن رحمانی
وما نیز به شما گفتندی شکمو :دی 

تقسیم بندی کنید هرروز یکیش را بخورید.
پاسخ:
 o_O
:)))
نوش جان! :)
پاسخ:
مرسی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">