طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آمدم و سوژه شدم :دی

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ

سلام دوستان من :)

خوبید؟

ما رو نمیبینید خوش میگذره؟! :))

علت غیبت 10 روزم نداشتن نت بود! هنوز هم نت نگرفتم چون خواستم اعتیادم به نت رو ترک بدم :دی

فکر میکردم با نبودن نت زندگیم مختل میشه! اما آب از آب تکان نخورد و خیلی هم خوش گذشت :)

مرسی از واران عزیزم که جویای احوالم و نگران حالم شد :*

حالم خوبه خداروشکر؛ این مدت خیلی سرم شلوغ بود. اتفاقای زیادی برام افتاد و بحرانای عجیبی رو پشت سر گذاشتم! که البته سخت ترین و مهمترین و سرنوشت سازترینشون قراره چهارشنبه رقم بخوره! اگه بشه کمتر از معجزه نیست برام! به شددددت محتاج دعاهاتون هستم...

و دیگه اینکه دوباره سوژه شدیم :دی

اینجا

تنبلاش اخبار هواشناسی آخرش رو گوش بدن -_-

به طور دقیقتر از دقیقه 15 تا 16 :|


+ مربوط به این پستم هست


ب.ن: بالآخره بیان از خواب بیدار شد و با گذشت نیمی از سال 96، وبلاگ های برتر سال 95 رو اعلام کرد! :|

تعجب میکنم چطور ممکنه وبلاگ من جزو لیست 115 گانه ی برترها نباشه؟؟ عجیبه واقعا :/ (امسال 15 تا اضافه تر اعلام کردن)

نمیدونستم شهید حججی هم بلاگر بوده! اون هم از نوع بیانی!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

من دیگ گفتم حتما رفتید و پست نمیذارید 
ولی مطمئن بودم ک نتتون تموم شده و نمیخواین بخرین :| توصیه میکنم ۵ گیگ ماهانه ۳ تومن ایرانسل رو بخرید از ۶ صب تا ۱۲ ظهر 


ممنون راهنمایی 😓😑
پاسخ:
ما از اوناش نیستیم! برعکس بعضیا :/
بالآخره مطمئن بودید یا شک داشتید؟! :))
متاسفانه من بیشتر اون زمان رو خوابم :|

ای تنبل :دی
خوش برگشتین
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۱ علیـ ــر ضــا
😐😐😐
ده روز پاک بود ی
پاسخ:
هنوزم تو ترکم :))
پیشاپیش اونی که روز چهارشنبه برات رقم میخوره :)) 
مبارکه :))🌸💐🌼😊
شیرینی یادت نره :دی 
ایشالا حاجت روا ⚘

+
خواهش میکنم :)
خیلی خوشحال شدم حالت خوبه و بسلامت برگشتی :)


سلام :)
الان توام  خوبی ما رو نمی بینی ؟:)))


سوژه شدنت هم مبارک :))


پاسخ:
تو دعا کن بشه شیرینی هم میدیم ;)
ممنون
+ عزیزی :**

من؟ بد نیستم :)))

میسی ^_^
چهار شنبه ی مشوک خود را به خوبی  و خوشی سپری کنی ایشالااااااااااااا:)
پاسخ:
اون مشکوکی که فکر میکنی یکشنبه ی هفته قبل بود! این یکی مشوک نیست :-d
دعا کن موفق شم >_<
بابا حلال زاده 😄 امروز یهو به یادت افتادم :دی
ترک خوش می گذره؟! : ))))))
پاسخ:
عزیزم :**
عالی! جای دوستان خالی ;)
تنبلم خودتی ک تا لنگه ظهر میخوابی :| 
نهههههه جدی شهید حججی هم  وبلاگ داشت ???? آره منم دیدم ها ولی به نوشتش دقت نکردم فک کردم یکی دیگ به اسمش وب زده …
پاسخ:
:))))
اوهوم...
۲۰ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۱۹ محسن رحمانی

رسیدن بخیر .


پاسخ:
تشکر
جدیدترین اسمتون مبارک :)))
ماشالاه وقتاییم ک میرید بعدیه ماه,میاید :| من دیگ صووووبتی ندارم -_-
آدم آخه انیقد خسیس :|
پاسخ:
بله دیگه :دی
اینقد :-d
سلـام
روزگار بی نت خوش بگذره.. :-)

ایشالا امروز اتفاقای خوبی  افتاده باشه واستون..:)

ب ن:
کامنت گذاشتن و پارامترای دیگه مثل لایک شدن پست هم دخیل بود تو رتبه بندی.. :d
پاسخ:
سلام
خوبه خداروشکر :)
روز خوبی داشتم ^_^ دیگه باید دید خدا چی میخواد؛ همچنان محتاج دعام...
ب.ن: کامنت گذاشتن گفتی و کردی کبابم -_-
بله :| !
پاسخ:
بعله :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">