طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

همین الآن یهویی قدم به دنیا گذاشتم ^_^

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

وقتشه خدمتتون عرض کنم که به چه دلیل چالش "اسی ^_^" رو راه انداختم!

خب امروز تولدمه ^_^

بزن دست قشنگه رو :)))


سال گذشته تو وبم اعلام کردم و رو پروفایل تلگرامم هم عکس تولد گذاشتم و به دنبالش پیام های تبریک زیادی دریافت کردم.

اما امسال تصمیم گرفتم به هیچ کس نگم تا ببینم کیا یادشونه! ولی برای خالی نبودن عریضه، این چالش رو ترتیب دادم تا یه حرکتی هم در راستای گرامیداشت تولدم داشته باشم؛ که عملا عملی نشد :|

هیچکس با خودش فکر نکرد که چی باعث شده چنین چالشی راه بندازم. هیچکس به ذهنش نرسید که شاید تاریخ مهمی باشه که اینطوری روز و ساعت دقیقی رو برای انتشار پست ها معین کردم؛ هیچکس نرفت چک کنه ببینه پارسال در چنین تاریخی چه پستی گذاشته بودم که حالا ممکنه تکرار اون تاریخ باشه!

بماند...

خلاصه زمان موعود رسید و من دست خالی پایان چالش رو اعلام کردم.

اما بعد از انتشار پست، با کامنت های دو دوست عزیز مواجه شدم!!

واران جان چند تا عکس فرستاده بود مبنی بر جشنی که تنهایی برام گرفته بود ^_^



و البته بعدش پست تبریک تولدم رو تو وبلاگش نوشت.

خیلی ذوق زده و غافلگیر شدم! حس خیلی فوق العاده ایه که ببینی یه دوست از راه دور برات جشن تولد بگیره ^_^

خیلی چسبید بهم ^_^


آقا میثم عزیز، آدرس پستی که برای تولدم نوشته بودن رو فرستادن و منو حسابی سورپرایز کردن!

اینجا

خییبیلی برام با ارزش بود ^_^

من دیگه اونقدر هیجان زده شده بودم بخاطر این دو اتفاق که همینطور گر و گر اشک شادی میریختم!!! :))

خیلی خوشحال شدم خیلی ^_^


امروز صبح زود که از خواب بیدار شدم دیدم آقای یک معلم گرامی و بزرگوار لینک پستشون رو تو یه کامنت برام گذاشتن، رفتم دیدم پست تبریک تولد منه ^_^

اینجا (رمزشو یواشکی بهتون میگم :دی)

اون از شب تولدم و این هم از شروع روز تولدم ^_^

اون لحظه بود که خیلی خیلی خیلی خیلی احساس خوشبختی کردم ^__^



دوستای خوب و مهربونم

مرسی که هستین

مرسی که همیشه همراهمین

خدا حفظتون کنه

الهی ازدواج و خوشبختیتون رو ببینم ^_^



پ.ن: همین الآن مطلع شدم که اولین پست چالش "اسی ^_^" که درباره ی معرفی من به دیگران هست نوشته شده!

توسط محسن خان، خان بلاگستان! :))

ببینید :دی

خیلی ممنون آقا محسن از همراهیتون :)

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

آسی جون بدنیاقدم گذاشتنت مباااررررررررک:)))
ان شاالله 120ساله بشی:))
وزندگی پرازلبخندوشادی ومحبت راپیشروداشته باشی:)
پاسخ:
ممنووون ^_^
مرسیی از لطفتون ^_^
اول اسم من فتحه داره! :))
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۲ محبوبه شب
منم روزی که به دنیا اومدم روز جمعه و ساعت شش بعدازظهر بود ^___^

👏👏👏👏👏 تبریک میگم اسی جان ان شاءالله عمر باعزت داشته باشی :* : ))))

پاسخ:
چه جالب!! البته من یکشنبه به دنیا اومدم! ;)
مرسییییی محبوبه جان ^__^
عزیزم تولدت مبارک 
ان شاا... که لحظه ها و روزها و سالهای عمرت شیرین و قشنگ باشه:)
یاعلی
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
مررسی ^_^
علی یارت
مبارک باشه

نمیدونم چرا اینجوری شدم که هرکی میگه تولدمه فک میکنم کادو تولد میخواد 
:))))
پاسخ:
تشکر :)
پس چرا کادو ندادین؟! :دی
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۵۱ علیـ ــر ضــا
خوش بحالتان !
پاسخ:
^__^
۲۳ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۸ آرزو ﴿ッ﴾
با تمامِ شرمندگیِ ناشی از عدم همکاری در چالش، تولدتون مبارک :) 
پاسخ:
این چه حرفیه آرزو جان؟ :)
ممنونم ^_^
من میگم همه چی گرون شده نگو آسی به دنیا اومده:دی 
مبارکه تولدتون مبارک.
کادوی تولد میگیرم کادو میدم:دی
هفته ی قبل هم تولد من بود.
پاسخ:
:)))))))
ممنونم :)
عه! جدی؟؟
تولدتون مبارک ^_^
شما اسممو درست تلفظ کنید نمیخواد کادو بدید :-d
خواهش میکنم.
پاسخ:
باز هم ممنون :)
۲۳ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۲ هنوز... هنوز...
اسی جانم:*****

تولدت مبارک باشه خیلی

برات بغل بغل شادی، سلامتی ، عشق و امید آرزو میکنم:***
پاسخ:
مرسیییییی یلدا جانم ^__^
ممنووون از محبتت عزیزم :****
تولدتتتت مبارک اسی جون:-)
پاسخ:
مررسیی المی جان ^_^
۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۰ دچـــــ ـــــار
تبریک میگم :)
پاسخ:
ممنونم :)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۴ قاسم صفایی نژاد
تولدتون مبارک
پاسخ:
متشکر :)
بیا... حسم درست بود... کادو میخواین؟

چه کادویی بهتر از دعای آقای سین (که از بزرگان شنیدم دعاش مستجابه) و چه دعایی بهتر از عاقبت بخیری
دعا میکنم عاقبت بخیر بشین :))))
پاسخ:
:))))
خیلی هم عالیه! الهی آمین :)
ممنووونم ^_^
۲۵ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۸ محمد فائزی فرد
تولدتون مبارک.
ان شاالله هزار ساله شین.
پاسخ:
مرسیی ^_^
ان شاءالله :)))
یادتون باشه کیک ندادینا! -_-
پاسخ:
در دسترس نبودین خب :))))
:-d
سلاااام
با تبریکات مجدد فراوان
خوش قدم باشی اسی کوچولو :))))
پاسخ:
سلااااام آقا محمد :)
ممنووووونم از لطفتون ^_^
مرسی :)))
با کلی عذرخواهی بابت تاخیر تولدتون رو تبریک میگم
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق در کنار خانواده زندگی خوب و خوشی داشته باشید:)

+مشهد ما رو از دعای خیر خودتون فراموش نکنید
پاسخ:
چه عجب!!! شما کجا اینجا کجا؟ پیدا نیستین اصلا!
این چه حرفیه؟ مرسی از لطفتون :)
+ حتما :)
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۵ ام اسی خوشبخت
من قولی داده بودم که متاسفانه نتونستم سر موعد مقرر برسونم و واقعا از این بابت متاسفم، نه که یادم نباشه اما اون روزا به دلایلی نشد که به قولم عمل کنم.
با تاخیر تولدتون مبارک، از خداوند مهربان براتون سلامت تن، عمری طولانی و با عزت، موفقیت و سربلندی و عاقبت بخیری میخوام.

http://bayanbox.ir/view/6498557132314880989/assi.jpg

این نقاشی برگرفته از این پست هست:
http://tolooeman.blog.ir/1396/04/23/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF


ببخشید نقاشیم افتضاحه و ببخشید که هدیه مجازی مناسبتری پیدا نکردم.

شادکام باشید :)
پاسخ:
این حرفا چیه عزیزم؟
مرسی از لطفت ^_^
منم برات آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم :)
چه بامزه و خوکشله! :)) ^__^
متشکرم ام اسی جان :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">