طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بنویسید برای من

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ

سلام دوستان عزیزم

حالتون چطوره؟ خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟


امروز میخوام همه تون رو به یه چالش دعوت کنم :)

یه چالش اختصاصی!

با موضوع:

اسی ^_^

بله درسته! موضوعش منم! اما نویسنده و کارگردانش شمایید :)

میخوام یه پست مخصوص من تو وبتون برام بنویسید؛ این پست میتونه یه متن باشه درمورد من، یا یه نقاشی با موضوعیت من، یا یه شعر در وصف من، یا یه مطلب طنز درباره من، یا یه دستخط (حالا خوشنویسی یا دستخط خودتون) واسه من، یا اصلا یه پست در معرفی من به دیگران! یا حتی یه فایل صوتی باشه که مخاطبش من باشم!! یا یه عکس، یا یه نامه! :)

خلاصه هر چی میتونه باشه، به سلیقه و انتخاب خودتون؛ دستتون رو باز گذاشتم دیگه! هر چی کرمتونه :دی

تا ساعت 12 شب پنجشنبه فرصت دارید تا پست هاتون رو آماده کنید. اما منتشر نکنید!! حتما میپرسید چرا!

چون این پست ها باید دقیقا راس ساعت 12 شب پنجشنبه همین هفته، یا به عبارتی ساعت 00:00 مورخ 96/4/23 منتشر بشن! برای این کار پست هاتون رو بعد از آماده شدن، روی انتشار در آینده قرار بدید و تاریخ فوق رو درج کنید. عنوان پست هم باشه:

اسی ^_^

بعد از اینکه پستهاتون رو تو وبتون نوشتین، توی همین پست یه کامنت بذارید و آماده بودن پستتون رو اعلام کنید؛ تا من بعد از انتشارشون، اونها رو تو پست خودم لینک کنم. کسانی که به هر دلیل نمیخوان آدرسشون لینک بشه میتونن پستشون رو تو یه کامنت خصوصی برام بفرستن تا من تو وبلاگ خودم درجش کنم.

این چالش مختص کسانیه که منو میشناسن و مخاطب وبلاگم هستن، بنابراین نمیخوام تبلیغش کنید! اما میتونید به دوستانی که منو میشناسن اطلاع رسانی کنید :)

از الآن به مدت 3 روز و نیم فرصت دارید! ببینم چیکار میکنید ;)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۹)

چالش؟!؟!؟!

در حد هولدن حساسیت دارم به این کلمع

پاسخ:
تو بگو یه اتفاق هیجان انگیز!
آخه نمیشه بهش گفت بازی وبلاگی o_O

اصلنم هیجان انگیز نیس !!!

ما تو طول روز خیلی چیزا مینویسیم

نوشتن کجاش هیجان انگیزه؟!؟!

پاسخ:
عه!! نگوووو اینجوری!! O_O
شما در طول روز هیچوقت اختصاصی برای یه نفر نمی نویسید! هیجانش بخاطر اینه که اول انتخاب کنید پستتون در چه بابی باشه و بعد اینکه چی قراره توش ثبت بشه!! از فکرشم آدم ذوق میکنه ^__^
شما را به یک چالش هیجان انگیز دعوت میکنم...

کافیست به وب بنده تشریف بیارید و در یک چالش پر هیجان شرکت کنید.
پاسخ:
ممنونم
خوش اومدین
۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۱ ( ک) شباهنگ
 ایده بسیار خوبی است...
 ولی فقط کسانی که شما رو خوب میشناسم
 میتوانند در مورد شما بنویسند
پاسخ:
مرسی
بله دیگه! :)
من هنوز که هنوزه تو رو نمیشناسم :))
پس چه جور بنویسم خو روله؟:)):دی 

+
ولی اگر فرصت و وقتش بود چشم به روی دیده 👀

پاسخ:
وا o_O
این از اون حرفا بودا <_<
+ چشمت بی بلا :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۹ ام اسی خوشبخت
میدونید که وبلاگ من قوانین خاص خودش رو داره و فقط دوشنبه ها پست منتشر میکنم. میشه یه نقاشی بکشم و همینجا لینکشو بدم بهتون یا بزارم تو اینستاگرام؟
پاسخ:
بله متوجهم
چرا نمیشه؟ خیلی هم عالیه :)
پس همینجا لینکشو برام بفرست
۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۰ علیـ ــر ضــا
من اینموقعه خوابم و می‌خوام خودم بصورت دستی ارسالش کنم 😂😂 نمیشه زودتر ... 
پاسخ:
این حرفا بهانه است!
گزینه ی "انتشار در آینده" واسه همچین مواقعیه :دی
این قسمت رو ک خوندم..
"...این پست میتونه یه متن باشه درمورد من، یا یه نقاشی با موضوعیت من..."

از بس ک تعداد "من" ها زیاد بود..
یاد ماجرایی افتادم تو سوره طه! اونجا ک موسی ع هی مَن مَن میکنه و میگه من میرم و آتشی میارم و راه رو پیدا میکنم و....
 خدا بعدش میگه.. 
اننی انا الله .. لا اله الا انا!(طه/14)
4-5 بار تو یه جمله میگه ک "حواست باشه ک من خداتم..." ک موسی دیگه خودشو همه کاره ندونه!
خلاصه اینکه شمام هی نگید "من"! خودستایی بده..:)

+ حال کردین نتیجه گیری رو؟! متهم شدین ب خودستایی..
در حالیکه پستتون هیچ ربطی نداشت ب خودستایی! :))
امضاء.. روزمرگی واعظ دامت برکاته! ^_^
پاسخ:
آقااااا!!! O_O
این تکرارها برای تاکید روی موضوع چالشه !! :))))
این چه قیاسی بود آخه؟! :)) :دی
دامت وعظاته :d :دی
الان من خیلی مشتاقم توچالشت شرکت کنم
وموضوع اصلی اینجاست که الان دقایق اولیست
که دارم باوبت آشنامیشم،نمیدونم چی بنویسم
واقعاًمتاسفم وناراحتم که نمیتونم درموردشخصیتون ورفتارهاوموردهای
ذکرشده اتون مطلب دروبم طبق زمان مشخص شده اتون منتشرکنم:(
پاسخ:
میتونید تو همین فرصت، با خوندن پست هام تا یه حدی منو بشناسین :)
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">