طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اسم فامیل

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۱ ب.ظ

به یاد قدیما با دخترخاله و پسرخاله اسم فامیل بازی کردم ^_^

ما همیشه این گزینه ها رو می نوشتیم:

اسم

فامیل

غذا

گل

رنگ

حیوان

شهر

اشیاء

بعضیا کشور و عدد و ورزش هم مینوشتن، ولی ما اینا رو نداشتیم.

این بار که بازی کردیم، ورزش هم نوشتیم؛

نکته ی جالبش اینجاست که من با همه ی حروف "س، گ، خ، ف، چ، الف" فقط یک ورزش رو نوشتم!

اون هم سواری بود :دی


تازه با "میم" هم میتونستم ماشین سواری رو بگم :))))

البته با "الف" میشد الاغ سواری و اتومبیل رانی و اسکیت سواری هم بنویسم :دی

دیگه نگم که با "دال" دوچرخه سواری میشه o_O

الآن که فکر میکنم میبینم موتور سواری و قایق سواری هم هستن :|


درکل "سواری" ورزشیه که بسیار جا واسه مانور داره :/


+ اگه می بینید خط من اینجوریه بخاطر عجله ایه که واسه استوپ گفتن داشتم! اگه نه خط من بسیار زیباست! -_-


++ "پرتاب نیزه" و "نیزه اندازی" هم درواقع یکی هستن :))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

سلام
واقعاً یاد دوران کودکی بخیر ...
پاسخ:
سلام
بله واقعا :)
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۰ عاشق بارون ...
میوه چی پس!
پاسخ:
میوه رو نگفتم؟؟!!!!! =))))))
اتفاقا تو بازی هم میوه رو یادمون رفت و از وسط بازی اضافه کردیم :))))
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۳ عاشق بارون ...
 نائب قهرمانی؟ O_o له و لورده کردن؟ O_o
پاسخ:
نائب قهرمانی رو علی الحساب نوشتم که اگه وقت تموم شد یه چیزی واسه گفتن داشته باشم :دی :)))
ورزشه دیگه! بزن بزن =))))))
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۵ عاشق بارون ...
بیچاره میوه چه مظلوم واقع شده! :))))
ما مثل شعر حفظ کردیم این ترتیب رو:
اسم٬ فامیل٬ میوه٬ شهر٬
حیوان ٬غذا٬ گل٬ رنگ
ماشین٬ کشور٬ اشیا
واسه همین هیچی جا نمی‌موند و همه هم به ترتیب می‌نوشتن! :)))
پاسخ:
آره بیچاره :)))
بابااا! شما اینکاره اید ها! ;)
پس ما باید از شما یاد بگیریم :)
عه ماشین هم یادم رفت تو پست بگم! اتفاقا پسرخاله خیلی اصرار داشت بنویسیم ولی من قبول نکردم :دی
شما ورزش ندارین که! سرت کلاه رفت :-d
و عدد :دی
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۱ دچـــــ ـــــار
احتمالا میخواستی توی بازی کتاب ها شرکت کنی اینو پیدا کردی!؟ :))
پاسخ:
نه!! :))
این بازی مربوط به همون روزیه که رفته بودم خونه خاله و این پست رو نوشتم! ولی الآن ثبتش کردم
:))
پاسخ:
خداروشکر که خندیدی :)
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۶ محبوبه شب
خخخ به جان خودم تو حیفی!
چرا تا حالا مهاجرت نکردی؟ : )))))
پاسخ:
جونت سلامت :دی
اتفاقا خواستم مثل اون لاک پشته، رو 1 چوب آویزون بشم و با لک لک ها (شایدم مرغابی بودن o_O) برم، ولی گفتن باید رضایت نامه بیاری :(
;)
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۹ عاشق بارون ...
ورزش و عدد خوبه که! یکی از فامیل‌های ما اعضای بدن هم اضافه میکرد! :|
پاسخ:
اعضای بدن هم شنیدم :/
آخه اعضای بدن؟! :|
نه واقعا اعضای بدن؟؟؟ o_O
احساس میکنم بشریت بعد خوندن نائب قهرمانی به فنا رفته:)))
با دختر معلممون که ۱۰،۱۱ سالش بود بازی کردیم مامانش هی میگفت کسی حریفش نمیشه و خیلی توب بازی میکنه،برای شهر نوشته بود سیستان! برای اشیا هم یه بار نوشته بود درخت! :)))
یاعلی
پاسخ:
احتمالش زیاده :))))))
البته ما هم استان و شهر رو یکی میدونیم :دی
اگه بدونی پسرخاله من چی مینوشت!! نابود بود اصلا :))))
+ میبینی چه رقیب قدری داری؟! یوهاهاها >:)
علی به فریادت رسد ;)
دست خط خرچنگ قورباغه ای :دی خخخخخخخخخخ
واقعا یاد بچگی ها بخیر مارو به دوران بچگی بردید.سپاس.
پاسخ:
آقاااااا دکتریه!!! :دی :))))))
اوهوم ^_^
خواهش میشه :)
۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۸ کنت دراکولا
مثلا «غلام سواری»:/:|:))
پاسخ:
غلام؟؟!! از همونا که میگن ما رو به غلامی قبول کنین؟؟!!!! =)))))
فیل سواری ورزش کدوم کشوره؟ له و لورده کردن!! و ...
شما جزو اون دسته از دغل بازا نیستین ک بعد از هر حرف، ی ربع دیگرانو متقاعد میکنن ک چیزایی ک نوشتن، وجود خارجی هم داره؟! :))

پوپک اسم دیگه ی  هد هده؟؟  نمیدونستم..جالب بود..


+
ی خرده هم عجله میکردین واسه استپ گفتن.. رو دست میر عماد میزدین! ^-^
پاسخ:
هند دیگه :دی
:)))
دغل باز چیه آقا؟؟ من رئیس بودم! هر چی میگفتم همون بود :))) :دی

مگه هدهده؟ من فقط میدونم یه جور پرنده است :دی :)))
+ همه استوپ ها رو من گفتم! نه بابا چه عجله ایه :-d
۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۲ علیـ ــر ضــا
خدا رو شکر فونت ها اختراع شدن برای وب ها 😂😂😂
پاسخ:
:دی
:))
رئیسِ دغل باز نوبرشه دیگه! :))

نکنه تو نت گشتین دنبال یه پرنده با حرف پ .. و اولین اسمی رو که اومده، حفظش کردین واسه روز مبادا؟! :)
پاسخ:
نوبر خوب است :)) :دی
تو نت؟؟ حفظ واسه روز مبادا؟؟!! چه کاریه <_<
خیر من خودم میدونستم -_-
کودکی یادت بخیییر:))
چه خوب میشد،یه چالش درباره این موضوع تووبتون راه بیندازید:(
پاسخ:
یادش بخیر :)
مثلا چی؟!
مثلاًفروش‌نخودچی:)
مثلاًشمایک‌حرف‌رابگید
مثلاً«ع»وچندتاگزینه
طراحی‌کنیدیابنویسید
که مثلاًاسم‌شهربا»ع«
پاسخ:
:))
امکان تقلب زیاده! ممکنه دوستان سرچ کنن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">