طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بشکن بشکنه :)

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۵ ب.ظ

در خانه خاله به سر میبریم

زردآلو خوردم، به پسرخاله میگم: یه چکشی، گوشت کوبی چیزی بده هسته اش رو بشکنم!

کشوی کابینتو باز کرده داره میگرده...

میگم: اوناهاش همون کوچیکه رو بده دیگه مگه کوری؟ :/

میگه: اینو باهاش فلافل درست میکنن! -_-



خب من از کجا بدونم :/

شک کردم که ممکنه چراغ قوه باشه، ولی فلافل؟! o_O


+ موقع عکس گرفتنم رفت پشت کابینت قایم شد یواشکی دستشو آورد بالا :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۲۶ محبوبه شب
خخخ خو راست میگه دیگه این قالب زنه!
پاسخ:
:))))
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۲ بانوچـ ـه
راست میگه خب بنده خدا :دی
پاسخ:
آره مثل اینکه ;)
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۸ آرزو ﴿ッ﴾
منم وقتی مامانم اینو خرید تعجب کردم!
پاسخ:
تعجبم داره خب o_O
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۲ علیـ ــر ضــا
😐😐😐😐
پاسخ:
:دی
خوب حالا این بشکن بشکن کجای این پست بود:دی خخخخخخخخخ
گفتم دیگه نون خامه ای رو خوردیم:دی

پاسخ:
خب گوشت کوب میخواستم که هسته زردآلو بشکنم دیگه :دی
مگه عروسیه؟! :)))
داداشم اینقدر فلافل خرید و خورد که مامانم از اینا گرفته خودش براش درست میکنه دیگه!
پاسخ:
عجب :))
یعنی نمیدونستی با این فلافل درست میکنن؟ یا از تو کشو معلوم نبود چیه؟!

پاسخ:
اصلا ندیده بودم از اینا :|
۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۳ ام اسی خوشبخت
چه چیزها که نمیسازه این بشر دو پا :)
پاسخ:
واقعا o_O
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۲ دچـــــ ـــــار
من ندیدم آدم روی سوتی هایش هم اسم خودش را حکاکی کند! عجیبه ها :)
پاسخ:
از روی عکس که سوتی مشهود نیست :دی
وای کامنت جناب دچار😂😁😁




تمام حرفمو یادم رفت اصلا :|:))
بعدا میام میگم‌:)

پاسخ:
شمام فقط گیر بدین به آدرس :-d
چراغ قوه ؟:))))
برای همینه میگیم در کنار کارهای هنری برو آشپزی هم یاد بگیر :)))

بعد میگن مغز داخل  هسته زردآلو خطرناکه حسن تو چه جوری میخوری ؟؟^__^
حالا شکوندی و خوردی یا نه ؟:)
در هر صورت نخور چون خیلی مضر و خطرناکه :|
از ما گفتن بود :)


اینم لینکش که گفتند نخوری بهتره :)
ولی بجاش برو همون فلافل بخور عامو :))
قابل توجه اونایی که دنبال گوشت کوب میگردن که هسته زردآلو رو بشکنن :))


http://www.fardanews.com/fa/news/523812/%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D9%88-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B2%D8%B1%D8%AF%D8%A2%D9%84%D9%88



پاسخ:
آشپزی هم رفتم خب! ولی از این چیزا به ما یاد ندادن :))))
خود پسرخاله رفت شکستش، دوقلو هم بود اتفاقا! گفتم یه قلشو بخوره، یه گاز زد و گفت تلخه!!! :/

من اصلا نشنیده بودم!! o_O
مثل اینکه بیشتر تلخا خطرناکن! :|
بشکن...
( در لبیک به ندای عنوان پستD: )


گوشکوب حالا قابل قبوله.. ولی انصافا چراغ قوه جاش تو کابینت نیست! -_-
هر گردی.. زرد آلو نیست که! :|
:)
پاسخ:
من نمیشکنم =)))
( در لبیک به لبیک شما :-d )
آخه تازه اسباب کشی کرده بودن و هیچی سر جای خودش نبود! :دی
هر زردآلویی هم صرفا زرد نیست -_-
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">