طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بوسه بر عشق

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

امروز که دستش رو گرفته بودم، تو ذهنم یهو خواستم ببوسمش

اما روم نشد

گفتم حالا وقت زیاده!

شاید وقتی عروس شدم، بعد از خوندن خطبه عقد این کار رو کردم

اما شاید یه کم کلیشه ای باشه

شاید هم غرورم اجازه نده

...


امشب که روی صندلی نشسته بود، رفتم پایین پاش نشستم

دستم رو گذاشتم رو پاش

دستش رو گذاشت رو دستم

گفت:

"دستم خیلی درد میکنه"

سرم رو بردم پایین

دستش رو بوسیدم

برای اولین بار!


منتظر بودم ببینم عکس العملش چیه!

اما اصلا به روم نیاورد

خوشحال بودم

بالآخره موفق شدم

تونستم :)


اما

درمورد پدرم

این آرزو به گور رفت...



پ.ن: این حسن رو از خودتون دریغ نکنید!

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

...
پاسخ:
...
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۱۷ محبوبه شب
انقدر سخته ابراز احساسات؟! o_0
پاسخ:
بوسیدن دست آره!
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۱۸ محبوبه شب
خدا رحمت کنه پدر بزرگوارتو...
پاسخ:
ممنونم...
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۷ دچـــــ ــــــار
حسنه؟
پاسخ:
نیست؟
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۵ محبوبه شب
نه نیست! تو داری سختش میکنی...
پاسخ:
خب منم دارم تمرین میکنم دیگه :)
سختی اصلیش استارتش بود که ما زدیم!
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۵ کنت دراکولا
هعی لوله گاز...
پاسخ:
خوش اومدین
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۰ دچـــــ ــــــار
چرا آخه شما نوشتن حسن پرسیدم منظورت حسنه است دیگه؟ :)
پاسخ:
نه! روی "ح" ضمه داره و "س" ساکنه
hosn
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۷ دچـــــ ــــــار
توجیه :)
پاسخ:
شفاف سازی!
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۵:۰۲ حصار آسمان
دریغ نکردیم ...
جلوی مهربانی قلبمون با غرور مانع ایجاد نکردیم



حس درسته نه حسن! :)))
آخرین خط اصلاح بفرمایید
پاسخ:
واقعا؟ چه عالی! :)
منظورم دقیقا حسن (hosn) هست، بوسیدن دست پدر و مادر یک حسنه
خوش اومدین
منم سر بوسیدن دست خوددرگیری پیدا میکنم

پاسخ:
همه همینطورن انگار
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۴ علیـ ــر ضــا
#درد
پاسخ:
...
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۵ آرزو ﴿ッ﴾
واسه منم سخت بود البته به قول شما فقط استارتش که خدا رو شکر چند سال پیش زدم! :)

روحشون قرین رحمت الهی :)
پاسخ:
خیلی خوبه :)
آمین
متشکرم
روح پدرت غرق رحمت خدایی باشه.

چه کار خوبی کردی... :)
پاسخ:
الهی آمین
سپاسگزارم

اوهوم ^_^
:)
پاسخ:
:)
۰۲ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۹ ام اسی خوشبخت
خداوند پدرتون رو رحمت کنه. شب جمعه است، حتما براشون فاتحه میخونم :)
در مورد پدر و مادرم قطعا غروری ندارم اما روم نمیشه. آخرین باری که پدر و مادرم رو بغل کردم و بوسیدم، هشت سال پیش بود که بعد از چهار ماه از خوابگاه برگشته بودم، ابراز احساسات تو خانواده ما خیلی جایگاهی نداره، سعی میکنیم با اعمال و رفتارمون محبتمون رو نشون بدیم.
پاسخ:
ممنونم از لطفت عزیزم :)
چرا خب؟ احساساتتون رو ابراز کنید :)
منم یه روز دستان زیباشو بوسیدم ... حسی زاید الوصف و جاودانه شد ...
روح پدرتون شاد
پاسخ:
خیلی قشنگه
تشکر
۰۶ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۲ یـک مـعــلّـم . .
من نه فقط دستها،که پاهاشون روهم می بوسم ..
(مثلاً،وقتی که اززیارت کربلا برگشتن،خم شدم وپاهاشون رو هم،بوسیدم،
پاهایی که غبارراه امام حسین،روش نشسته بود)
+خداپدربزگوارشما رو،رحمت کنه ..
البته،پدرومادر،همیشه زنده اند،
حتی پس ازانتقال به اون دنیاهم،مراقب ماهستن ودل نگران ما ..
پس نیکی به پدرومادر،اختصاص به زمان حیات ظاهری اون ها نداره!
بنابراین،تامی تونیدبرای پدرعزیز،قرآن بخونید،صدقه بدید،وبه نیت ایشون،کارخیرانجام بدین ..
وحتی،
درانجام تمام کارهای خیرتون،ایشون روهم شریک کنید..
ویقین بدونیدکه ثوابش به ایشون می رسه وخیییییلی خوشحال میشن ..
.
مطلب بسیارخوب وتأمل برانگیزی بود..
طیّب الله ..
درپناه خدای مهربون باشید:)
پاسخ:
آفرین به شما
واقعا احسنت میگم بهتون
+ خیلی متشکرم
همینطوره...
یقینا مرگ پایان زندگی نیست و فقط شکلش عوض میشه
ممنونم از توصیه های خوبتون
.
مرسی شما لطف دارید همیشه
همچنین شما آقا معلم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">