طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ولی خیلی چسبید ^_^

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ

دیشب یهو هوس کردم برم نماز جماعت، داشتم فکر میکردم که کدوم مسجد برم که امامزاده تصویب شد!

بعد از نماز رفتم کنار ضریح و یه دل سیر گریه کردم، خیلی دلم پر بود

وسط گریه هام یه دختر اومد و گفت:

ببخشید خانم! رمز تلگرام چیه؟ (اشاره کرد به گوشیش) این میخواد بسته فعال کنه!

من: میخواد بسته نت بگیره؟

اون: آره

من: با چه خطی؟

اون: همراه اول! کدش *100# هست دیگه؟

من: آره

اون: پس این چیه که میگه؟

یه پیام نشون داد که نوشته بود "خطای MMI"

من: این مشکلی نیست، گاهی آنتن نمیده اینطور میشه، چند بار دیگه بزنه میاد

اون: پس این چیه؟

تو پیام بعدی نوشته بود "کد تلگرام باید از 1 تا 16 رقم باشد"

من: نمیدونم!

اون: مرسی خانم، ببخشید مزاحم شدم

(یعنی که به گریه ادامه بده!)


اینجا هم نمیذارن دو دقیقه با خودمون تنها باشیم

والا :|


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۷)

:)))
حالا وسط گریه هات دعا برای ما هم کردی یا اهل تک خوری هستی؟؟
یاعلی
پاسخ:
تک خور که هستم! :دی
 ولی برای همه دعا کردم :)
علی یارت
قبول باشه عزیزم 

فضای مجازی همه,جا دنبالمونه
پاسخ:
مرسی حوری جان، قبول حق
امان از فضای مجازی...!
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۶ علیـ ــر ضــا
😐😐😐
پاسخ:
o_O
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۸ امیر بهزادپور
گاهی از این ادمها هم پیدا میشن متاسفانه...
پاسخ:
چه عجب از اینورا !!!
باید بیشتر موقعیت همدیگه رو درک کنیم

شاید منظورشون این بوده ک مزاحم ارتباط معنوی تون شدن..
نیمه پر رو ببینید!
واللا! :)
پاسخ:
خودش هم میدونست مزاحمه ها! ولی به مزاحمتش ادامه میداد :|
کلا خالی بود خب o_O
:دی
امام زاده اسماعیل اومدی ؟!!! 😀
پاسخ:
نه بابا!!! یه امامزاده نزدیکتر :دی
احتمالا خواسته گریه نکنی! :-)
پاسخ:
آره شاید... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">