طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آخه بقیه اش نارنجی بود!

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ب.ظ

دخترخاله تو مدرسه حالش بد شده بود و (گلاب به روتون) بالا آورده بود!

تماس گرفته بودن با خاله که بیان ببرنش دکتر

خاله رفتن مدرسه و پرسیدن چی شده؟ دختر خاله گفته: ماهیچه های معدمو بالا آوردم!!

خاله گفتن: چی میگی؟؟؟؟!!!! O_O

و در این لحظه دختر خاله یه دستمال کاغذی رو به مادرش نشون میده که توش یه چیز صورتی قرار داشته!!

خاله که خیلی تعجب کردن و در عین حال ترسیده بودن، هی با خودشون فکر میکنن که مگه ما شام چی خورده بودیم؟! ولی درمورد شیء مذکور به هیچ نتیجه ای نمیرسن!

خلاصه نگران و سراسیمه میرن دکتر!!


خاله: دکتر! دخترم حالش بهم خورده و میگه ماهیچه معده اش رو برگردونده!!!

دکتر: o_O

:)))))))

مگه ماهیچه معده بالا میاد؟؟!! =)))))

خاله که واقعا مونده بودن چه اتفاقی افتاده، یه بار دیگه به بررسی شیء پس زده شده میپردازن و میگن:

عه! این که آلبالوعه!! :))))

و اونجا بوده که خطر از بیخ گوششون رد میشه :دی


من بعد از شنیدن این قصه، خطاب به دخترخاله:

آخه ماهیچه معده :|

اصلا معده ماهیچه داره؟ <_<

دخترخاله: لایه دوم از داخل معده ماهیچه است! من خودم رشته ام تجربیه، معده تشریح کردم :/

خاله: حالا اینقدر زردآلو نخور دوباره فردا ماهیچه روده بالا میاری! :دی :)))


هشدار!! کمی چندش:

+ عنوان: وقتی پرسیدیم رو چه حسابی اینطور برداشت کردی گفت:

آخه همش نارنجی و اسید معدم بود، فقط این تیکه صورتی بود o_O

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۲۶)

یاد یک لطیف های افتادم! به خاطر چندشناک بودنش فعلا نمیگمش. :)
بعد افطار یادم بیارید بگم.
پاسخ:
حتما :)))
😂😂😂😂
انقد خندیدم، بچه‌ی هفت ماهه برگشته متعجبانه نگام میکنه!
پاسخ:
بچه رو بپا ;)
باز صد رحمت به دخترخاله دهه هشتادی ما! اون بچه هفت ماهه دهه نودی دیگه قراره چی بشه! o_O
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی -_-
اسی ببخشیدا ولی، چقدر حال بهم زن بود...
دوباره،
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی :|||
پاسخ:
من که هشدار دادم! :))
شما ببخشید :دی
منم از این فکرا می‌کردم وقتی بچه بودم و مسموم میشدم! البته کاری به رنگش :| نداشتم! :|
پاسخ:
شمام بله؟ ;)
:دی
آخه تو نمیدونی انسان ها دقیقا از اونچه که نهی میشن بهش حریص تر میشن!؟

تازشم، هشدارت اون پایین بود! :d
پاسخ:
حریص نشو دیگه خواهر من! :-d
اصل چندشش همون بود :دی
ای بابا ای بابا! زبون روزه:-D
با رنگ مورد علاقه ی من و این صوبتا:/ دهع:/
پاسخ:
مگه چیز اشتها آوری نوشتم که میگی زبون روزه؟! =)))))
شما به بزرگی خودت ببخش! :-d
میگم تو خورتو خوردی؟ ;)
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۳ کوالای پیر
:))))))))
باز خوبه رشته تجربی بوده :))
ولی یه خورده چندش نیست محتویات معده شو لای دستمال نگه داشته بعد نشستن به مقایسه کردن اجزا -_-
پاسخ:
متخصصه خودش ;)
یه خرده که چه عرض کنم؟ یه خرده بیشتر از یه خرده :|
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۱ دچـــــ ــــــار
عه با این پست حال ب هم زن!
پاسخ:
:|
به نظرم باید یه قانونی برای جلوگیری از نشر پست های حال بهم زن وجود داشته باشه...
پاسخ:
:))))))))
شما که اینقدر سوسول نبودین! :دی
این چه کاریه اخه؟؟ حالمان دگرگون شد:(
خدا همه ی دانش اموزای رشته ی تجربی رو عاقبت بخیر کنه با این شیوه ی درس خوندنشون:)))
یاعلی
پاسخ:
ای بابا! عذاب وجدان گرفتم :(
آمین :))
یاعلی
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۷ دچـــــ ــــــار
:)
پاسخ:
:دی

در عین حال که ترکیدم از خنده حالممم به شدت بهم خورد

چقدر چندش
چقدر حال بهم زن آخه!!!
چقدر خنده دار :)))
پاسخ:
در عین حال که ممنونم از کامنت انرژی بخشت، بابت بهم خوردن حالت پوزش میخوام :دی
چقدر عالی!
چقدر متشکر :)))
خوبه لااقل علاوه بر حال بهم زنیش، به خنده دار بودنش معتقدی ;)
نخوندم :/
من جرائت خوندن همچین پست های رو ندارم :|
با تشکر 
پاسخ:
بسیار حرکت بجایی بود ;)))
وییییییی
دختر خالتو برم 😶😶😶
پاسخ:
برو :))))
;)
من ترجیح دادم با کامنت دوستان به خودم خنده تزریق کنم :دی :))
ولی یاد یه چیزی افتادم شاید الان لینکش رو دادم :دی 
پاسخ:
تو قبلا از من زخم خوردی، اونم دو بار :-d
ولی این پست مسابقه ایه ها! از ما گفتن بود ;)
قطعا مسابقه ایه ولی بقول خودت دوبار زخم خوردم :)))
من به هیچ عنوان دل و جرائت زخم بعدی رو ندارم :/:))

مسابقه شو تو باید اجرا کنی روله نه من :p
پاسخ:
;)
:)))
تو میتونی واران :دی
http://s9.picofile.com/d/8297006792/5e3dc2c9-670e-43aa-bfd5-ff6ae3252156/4_5888498530451980655.mp4


این لینک تقدیم به شما و پست تون :)))
پیشنهاد میکنم بذاری اون بالا که همه ببینین :)))
متناسب با پست حتی :دی :))

پاسخ:
o_O
بیایم بیشتر از این پست رو چندش نکنیم :دی
کامنت من کو ؟^__^
توام ؟:/
نوچ نوچ 
تو این ماه رمضان میخوری ؟:|:))
پاسخ:
:))))))
کمال همنشین در من اثر کرد ;) :-d
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۳ پیمان کرامتی
ای بابا
حالمون به هم خورد....
پاسخ:
سوسول ها وارد میشوند D-:

۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۴ بابا لنگ دراز
اگر با رسم شکل بود بهتر میشد هااان :)
پاسخ:
یعنی دز چندشناکی پست کمه؟! =))))
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۷ علیـ ــر ضــا
😂
پاسخ:
D:
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۸ قاسم صفایی نژاد
یعنی دیگه چیزی نبود بنویسید؟!
پاسخ:
چرا خیلی چیزا هست!

:|
چندشِ ...! <_<


با شما نبودما..
:))
پاسخ:
:(
پس با کی بودین؟ :'(
اصن خیلیم خوب بود.. بازم از این پستا بذارید!

بهتر شد الان؟! :]
پاسخ:
عاااالی ^_^
مرررسی :)))
جواب خاله عالی بود 😄😄😄😄
پاسخ:
موافقم :دی
:))))
آهان.
خاطره نبود لطیفه بود.
میگن یک روز یک یارویی تو اتوبوس مثل توصیفات پست شما روم به دیوار حالش بد میشه و میاره بالا و از قضا خالیش میکنه توی یک پلاستیک. بعد سوراخ سوراخش میکنه از شیشه ماشین میگیردش بیرون. همه اعتراض میکنن بابا چه کاریه میکنی؟ میگه میخوام آبش بره برنجاشو ببرم برا مرغامون. :|

ادب مرد به ز دولت اوست. اصلا چرا تعریف کردم؟ من عذر میخوام.

پاسخ:
عییییییییییییییییییییییییییی >_<
شما چرا؟ اوشون باید پاسخگو باشن :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">