طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نمایشگاه عکس وبلاگی

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۴ ب.ظ

دکتر میم یه مسابقه عکاسی گذاشتن که الآن برای نمایش عموم افتتاح شده :)

حالا نوبت شماست که به عکس ها نمره بدین! :)

منم شرکت کردم ^_^

این لینک عکس هامه:

135

136

137


اینجا هم لینک صفحه نظرسنجی هست

زمان رای گیری محدوده و تعداد عکس ها زیاد! پس در اولین فرصت شرکت کنید :)

+ رقیب خیلی زیاده!! به حمایتتون نیازمندم >_<

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

متن بالای دومی جالب بود!
رای دادم قبلا! :))
پاسخ:
مرسی
:)
من امروز بعد از نماز صبح شرکت کردم:)
عکسهات خیلی قشنگن ،جز عکسهایی بودن که بیشتر از ۱ دادم:))
موفق و مانا باشی:)
یاعلی
پاسخ:
بابا حاتم طائی! :))
ممنون
یاعلی
چه عجب این عکسا آرم نداشت :)))
پاسخ:
:))
خواستم بذارم ولی قرار بود عکس ها با اسم عکاس منتشر بشن، واسه همین آدرس نزدم، که البته اسم عکاس هم نوشته نشد! :دی
باور کن به ۱،۲ تا اصلا ۰ دادم:)
و به اکثریت ۱؛ ببین چقدر دوست دارم که بیشتر از ۱ دادم.
یه تعداد محدودی هم ۵ دادم که الان یادم نیست کدوم بود:)

پاسخ:
روی حاتم طائی رو سفید کردی که! :دی
احتمالا عکس های خودت بودن ;)
باز هم ممنون
من اصلا شرکت نکردم:)))
پاسخ:
واقعا؟
ممنون که رای دادی
آره منم رای دادم. وااییی
یه سری عکسا خیلی خوووب بودن:)
پاسخ:
اوهوم :)
عکسا خیلی قشنگ ان^_^
پاسخ:
^_^
اون آیکن آخری پستتون -->   >_<  کار خودشو میکنه! :))

به همه باید رای بدیم؟! )':'(
:)
پاسخ:
:))
به همه باید نمره بدین *_*
چه آیکن بامزه ای!! =))
ما که رای هامون رو دادیم :))
اون عکس سفره هفت سین گلزار شهدا رو بیشتر پسندیدم.
یادم نیست چه نمره ای دادم ولی مطمئنم بالاترین نمره به عکساتون همین عکس بود.
پاسخ:
خیلی هم خوب
مرسی :)
یا خدااا! :( :| :)
پاسخ:
اینجوری نگید!!! از زیبایی عکس ها لذت ببرید :)
شرکت کردم!
صفر ک ندادم ب عکسی.. اکثرشون 1یا2 دادم.. به 6 تاشون 3 دادم!
عکسهای شما و باران خانم رو هم ک 5دادم! ^_^
ی سری از عکسام ک متاسفانه باز نمیشدن ک 1 گرفتن! :|


خیلی وقتا اگه حس عکاس ی عکسی رو بفهمیم.. اون عکسو بیشتر دوسش خواهیم داشت! واسه همین.. این نمرات نسبیه


اون 6 تا عکسی هم ک 3 گرفتن..

1.درون گل سرخ
https://lh6.googleusercontent.com/p-EGpI5ApEK7m4hR1lPCRED_FUbn0AyNEKvSoQlrM8OYOM3Isc_-3dUYdM0k6WT_tyJJY1KWVQ=w740

2.گلبهار مشهد
https://lh6.googleusercontent.com/qxnfzl1siCFZ-vyp_dZc79HzSfpL1mmcOlEu7f6C0PRUeejGwYo8yrGd-87bQNki72tRUiSpGA=w643

3. ---
https://lh5.googleusercontent.com/YuSPdnlkNsWR4oQId6Zy6j19jmkWSEflF34yNJCg4_Ob59AT0e-ztinJxOfbpAML3tdtGkMTNQ=w740
با دیدن این عکسا میرم ب دورانی ک این محل شلوغ و پر تردد بوده... چ کسایی ک از این پله ها بالا رفتن و پایین اومدن....
+البته شاید الانم پر تردد باشه اینجا :)


4. اوضاع بازار کساده.. اما باز روزنه ای کوچک امید باز است! باز اردبیل
https://lh4.googleusercontent.com/-HnGRHJYW0xlcCox0QV-XLC4zYkTO3umFPPBqGmDfDxeXlIgNxaX8QaSrXvtx5_-zHrXhEWj2A=w643

5. ---
https://lh5.googleusercontent.com/cL95mwrH5amMEdVRuLVfCbBy_mi2wj_jMz6P-Y8pZMegp2o5EThCz1whcA6Ej8dVjrGPtHrQKw=w740
چ خوجله چشماش *-*

6. ---
https://lh6.googleusercontent.com/Byrk-ZnhonbsmU2TH8CtSCZmOsNf_pQ9MSqXcKyHcsL5cS-jluh6knJfnYJkVJ5oy12EIC7cFg=w625


پاسخ:
ممنون ^_^
خیلی لطف کردین :)
اون عکسایی که باز نمیشن رو میتونستید تو این لینک ببینید!

همینطوره

دومی و سومی و آخری منم ازشون خوشم اومد :)
شماره 2 و 3 فکر میکنم رنگشون تغییر داده شده!
اولی و چهارمی هم قشنگ بودن :)
پنجمی ژاپنیه :دی
۳۱ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۳۱ ام اسی خوشبخت
الان من اینترنت درست و حسابی ندارم چیکار کنم؟
اگه تا شنبه فرصت باشه حتما شرکت خواهم کرد :)
پاسخ:
فکر کنم باشه!
یادتون نره ها :)
۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۵۱ علیـ ــر ضــا
قدر زیادن عکس ها 
پاسخ:
بله!!
سلام بولیده بانو
ممنون بابت خبرگرفتنتون ازین حقیر
تو رأی گیری هم شرکت کردم
اگه میدونستم خودمم شاید شرکت می‌کردم.
موفق باشید...

پاسخ:
سلام جناب سین!!
چه خوب موقعی اومدین :دی
ممنون
خوش برگشتین
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۳۵ امید (لانتوری)
اگر اون عکس که خار رفته بود توی دستت
یا کیک سوخته را گذاشته بودی
من بهت نمره میدادم
اینا که قشنگ نیستن :)))
پاسخ:
:/
از دست شما :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">