طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

حتما بگو اسی ناخوش بود!!

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ب.ظ

اگر از احوال اسی از تو پرسیدند، بگو با وجود ناخوشی به کلاس معرق کاشی و سرامیک رفته بود، اگر ندانستند چیست بگو "نقاشی موزاییک" که همانا نام دیگرش است. بگو 35 پله را بالا رفت تا به طبقه ی سوم که در نزد انگلیسی ها "دوم" محسوب میشود برسد. اما خود اسی در این یک مورد با آمریکایی ها هم عقیده است و طبقه ی همکف را "اول" و طبقه ی فوقانی همکف را "دوم" میداند. بگو به پیشنهاد مربی، با یکی دیگر از بچه های کلاس مامور به جمع آوری کاشی و سرامیک شکسته از اطراف آموزشگاهشان شد! دوباره 35 پله را پایین رفت و مانند آشغال جمع کن ها، در میان نخاله های ساختمانی به جستجو پرداخت! پس از جمع آوری انبوهی کاشی شکسته، درحالی که دستش از شدت سنگینی کاشی ها داشت کنده میشد، به حیاط آموزشگاه رفته و تکه های کاشی را شست، بعد آنها را که حدود 2 کیلو وزن داشتند (شاید هم بیشتر) مانند کارگرهای ساختمانی به دست گرفت و 35 پله را بالا رفت! پس از آن با انبر افتاد به جان کاشی ها، اما دریغ از ذره ای پیشرفت! انگار کاشی ها نمیخواستند بشکنند! چرا که هم کاشی ها خیلی سفت بودند، هم انبر مرغوب نبود، هم اسی کم توان!

خلاصه انبر خوب و سرامیک نرم رسید و همه مشغول شدند. اما اسی باز هم راغب به فعالیت نبود. تا اینکه یکی از بچه ها خواست برود. اسی مجبور شد کار نیمه تمام او را ادامه دهد. با یکی دیگر از بچه ها مشغول شد. کم کم مربی هم رفت و همه ی بچه ها نیز! اما اسی همچنان نشسته بود و قصد ترک کارگاه را نداشت!

این هم حاصل کار اسی که میخواست تمامش کند!! اما سرامیک های خرد شده تمام شد o_O



آدم را برق بگیرد! جو نگیرد :|

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

چه قشنگ .

چرا خرد شد ؟
پاسخ:
ممنون
خرد نشد! خودمون خردش میکنیم :)
نه‌خسته شیرررر :))

در راستای تموم شدنِ سرامیک :|
پاسخ:
مرسییی :)))
:دی
ای جان
چه خووب شده :) 
پاسخ:
متشکرم :)
بنظرم اون گلبرگ هاشو یکم بزرگ تر میگرفتی 
کلی بهتر هم میشد 
پاسخ:
راستش وقتی این کار به من رسید گلش برش خورده و چسبونده شده بود! من فقط زمینه شو پر کردم
میبینم که یه خراب کاری دیگه "در کنار کیک سوخته"
و آدرس را هم که کوبوندی روی عکس
:)))

البته اینکه کاشی خرد شد معلوم میشه خودت دست به کار شدی
اگر  خرد نمیشد من شک میکردم که یه نفر دیگه داشته اینکار را انجام میداده :)))

پاسخ:
واای چقدر خوشحال شدم از کامنتتون!!! ^__^
آقا این کجاش خرابکاریه؟ :(
به این خوبی :|
خداروشکر همه هم از کیکم تعریف کردن هم از این کار معرقم :دی
کاشی که خرد نمیشه! خودمون خردش میکنیم که بتونیم خرده هاشو روی کار بچسبونیم :-d
سوتی دادین؟ پس دیگه مطمئن شدم خود لانتوری کامنت گذاشته :)))

بابا هونرمندددد:) خسته نباشی :)
پاسخ:
خواهش میکنم ^_^
مرسی :)
هر روز یه کلاس جدید !
مرفهین بی درد که میگن شمایی پس؟ :) 
پاسخ:
آقا کدوم مرفه بی درد؟؟ کلاسایی که من میرم رایگانه :دی
چه خوشگل شده اسی
منم یکی درست کردم رفتم خونه عکسشو میگیرم:)
پاسخ:
مرسی
واقعا؟! حتما عکسشو برام بفرست :)
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه قشنگه :)
چه هنرمند 
من اصلا یه ذره هم از این کارا بلد نیستم
پاسخ:
ممنون
ای بابا چه هنری؟ من فقط زمینه ی زرشکیشو پر کردم :دی
۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۳ علیـ ــر ضــا
چرا خردش کردین
پاسخ:
چون با کاشی خرد شده باید کار کنیم
همچین گفتین دستش داشت از شدن سنگینی چیز میشد..که ی آن فک کردم هف.. هش ده کیلو(ک بازم اونقدرا زیاد نیست) سرامیک بوده! :))

چ قشنگ شده.. تبریک:)

یکی از اقوام با سیدی شکسته این کارو انجام داده بود.. قاب آینه هفت سینو درست کرده بود.. :)
ایده های این مدلی تو یه کانال تلگرامی هست ک بعضا خیلی جالبه :)
پاسخ:
آقا شما خودتو نگاه نکن که تهمتنی!! :))
مرسی :)
بله از متریال های مختلفی میشه تو این کار استفاده کرد
الان تو عنوان میخواستین بگین ک اگه ناخوش نبودین.. کارتون قشنگ ترم میشد؟!
:)


+
همیشه به خوشی و حال خوب...
پاسخ:
خیر! خواستم بگم با وجود ناخوشی این همه ازم بیگاری کشیدن!
+ ممنون، همچنین برای شما :)
آره عزیزم اعتباریه :) 
پاسخ:
ممنون :)
چقدر من از این کارا خوشم میاد و چقدر کارتون قشنگه^_^
عاااالـــــــی : ) موفقیات بانو
پاسخ:
ممنوووووونم ^_^
سلام مگه کجا میرید که رایگانه؟
این کار اوله ؟ آفرین بابا 
الهی بگردم ۳۵ پله با کاشی توی دست؟ خدا قوت :)

پاسخ:
سلام
فنی و حرفه ای
بله اولیه، ممنون
میسیییییی ^_^
هنر نزد ایرانیان است و بس :)
آفرین :)
یاد دوران دبیرستان خودم افتادم :)
یاد کارآموزی سال آخر دبیرستان :)
یادش بخیر ...

+
قشنگه دستت درد نکنه :)
پاسخ:
;)
مرسی :)
تو هم از اینا درست کردی؟
+ ممنون، سرت درد نکنه :))
هنر خوبه و هنرمند بودن خوب تر.
پاسخ:
موافقم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">