طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هم رای بدید هم لایک کنید :)

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ب.ظ

سلام

رای گیری بازی هفت سین تا جمعه ادامه داره، دوستانی که هنوز رای ندادن میتونن شرکت کنن.


یه مسابقه هم به مناسبت روز پدر برگزار شد که بنده نیز شرکت کردم!

الآن موقع لایک کردن شماست!

لایک های شما تعیین کننده ی سرنوشت ماست :)

اینجا

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

7
پاسخ:
رای شما هفت سین شماره 7
ممنونم
باچه●_●
پاسخ:
مرسی ^_^
با عرض سلام و خسته نباشید باید عرض کنم که:
ولمون کن بابا حال نداریم:دی.
پاسخ:
O_O
این دیگه فحش داشت :/
سلام 
کدوم متن مال توهه ؟^__^

پاسخ:
سلام
نباید بگم که!
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۱۸ ام اسی خوشبخت
لایک شد:)
پاسخ:
متشکرم :)
خدا باباتون رو بیامرزه عزیزکم ..
مسابقه ده مال تو بود درسته ؟:((
درکت میکنم خیلی سخته دوری از هر کدوم از عزیزان :((
خدا صبرت بده عزیزم...

پاسخ:
ممنونم وارانم، خدا مادر شما رو هم بیامرزه...
بله درسته
مرسی واران جان
با عرض سلام.
چه وبلاگ خوبی دارید :|
پاسخ:
سلام
ای که الآن وگفتی یعنییی چه o_O
من که لایک هام رو انجام دادم:)
یاعلی
پاسخ:
خیلی هم ممنون :)
یاعلی
میدونم امشب چه حالی داری ...
خدا بیامرزه پدر عزیزت  رو ...
روحش شاد و یادش گرامی ...
خدا صبرتون بده ..


+
فاتحه ای نثار روح  پدر عزیزتون میکنم و براش صلوات میفرستم...
پاسخ:
مرسی عزیزم، خدا مادرتو مورد رحمت خودش قرار بده
+ ممنونم عزیزم خیلی خیلی لطف کردی
لایک کردم..:)
شماره 10
پاسخ:
سپاسگزارم :)
من از کامنتا متوجه شدم پدرتون به رحمت خدا رفته
تسلیت میگم
روحشون شاد
خدا بهتون صبر بده
پاسخ:
بله الآن دو ساله
متشکرم از لطفتون
خدا رفتگان شما رو بیامرزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">