طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بازی اشکنک داره!

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ب.ظ

دیروز صبح هوای شهرمون همراه با وزش باد نسبتا شدید بود! با خودم گفتم سیزده به در حالگیریه اساسی! بعد که رفتیم بیرون باد قطع شد، هوا هم نیمه ابری و نیمه آفتابی بود، یعنی نه خیلی گرم و نه خیلی سرد. خلاصه به خوبی و خوشی سیزده مون رو به در کردیم :)

شبش بارون گرفت! دیدیم خیلی شانس آوردیم که در طول روز بارون نیومد!

اما امروز!! امروز هوا حسابی خرابه! باورتون میشه داره برف میاد؟؟؟؟ اونم شدید و درشت!!! :))

عجایبیه واقعا :)


البته سیزده به در امسالمون خیلی هم بی دردسر نبود، چرا که ما "شست" تلفات داشتیم!!!! O_O

ببینید -_-

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

۱۴ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۴۷ علیـ ــر ضــا
دنبال شدید دنبال کنید
پاسخ:
دنبال بازیه؟ :))
خوش اومدید
گرگم به هوا بازی میکنید؟!

زخمی شده تلف نشده!
پاسخ:
نه! وسطی :دی

یک قسمتش تلف شده دیگه! :))
همچین گفتید تلفات گفتم از آرنج قطع شده! :d

پاسخ:
آقا زبونتون رو گاز بگیرید!! :)
اوخی.ناخونشو^_^
پاسخ:
:(
من سیزده به در به جای دامن طبیعت رفتم سینما:)
پاسخ:
مگه تعطیل نبود؟
ما که حسابی سوختیم :/
پاسخ:
عه! گرم بود؟
اونجا که ما رفتیم در وسط آفتاب داغ رگباری بارون می اومد! :)

#صدرحمت به خار کاکتوس :/
پاسخ:
واقعا؟؟ چقدر عجیب!!!

(آیکن اخم)
منم فکر میکردم تعطیل باشه ولی زنگ زدم سینما دیدم بازه
پس رفتم:)
پاسخ:
جز شما کسی هم بود؟
بله حسابی هوا گرم بود .
پاسخ:
که اینطور!
احیانا شما با دکتر پرواز نسبت فامیلی دارد :دی 
پاسخ:
ندارد :دی
کی هستن؟
چطور مگه؟
اتفاقا خودمم فکر میکردم فقط الان من تو سینما هستم ولی بودن تو سینما
سالن پر نشده بود ولی بودن ملت:)
پاسخ:
حتما به چیزی میدونستن که سینما رو باز کردن!
سینمای ما که در مواقع عادی خالیه! چه برسه به روز سیزده به در :))
خخخخخخخ آخه مثل اون میگید که اینطور :دی 

یه بلاگر هستند ایشون .
پاسخ:
آقااا "که اینطور" مختص منه :|
والا من دیگه نمیدونم مختص کیه فقط میبینم ایشون وشما میگید :دی 
پاسخ:
چرا اسمتون عوض شد؟ o_O
ما که تو‌ خونمون نشستیم اما هوا داغ بود هر کسی رفت پشیمون شد:))
+منم برف میخوام:(
یاعلی
پاسخ:
ای بابا :|
+ الهی :)
ما هم فقط باریدنشو دیدیم چون ننشست و در جا آب شد!
یاعلی
با آقا گل موافقم :دی 


پاسخ:
یه ایده از خودتون ارائه بدین خب P-:
اهل غرب کشوری که چهاردهم برف دیدی ؟!
پاسخ:
غرب؟ o_O
نیستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">