طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عید اومده بهاره ^_^

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

تا چند ساعت دیگه سال تحویل میشه و عید نوروز آغاز میشه :)

اینجا هوا ابریه و بارون نم نمک میباره

یه کوچولو دلم گرفته، نمیدونم بخاطر پایان یک سال دیگه است یا بخاطر استرس ورود سال جدیده یا ...

نمیخوام تو این لحظات قشنگ کسی رو ناراحت کنم

الهی تو سال جدید و همه ی سالهای جدید دیگه دلهامون با نور خوشبختی روشن شه و همه سلامت باشن


قبلا شنیده بودم لحظه ی تحویل سال، ماهی قرمزای سفره هفت سین رو به قبله قرار میگیرن! چند سال نگاه کردم ولی اینجوری نبود :))


میگن خوندن سوره ی انسان هنگام تحویل سال موجب گشایش در کارها میشه


موقع حلول سال نو، کنار سفره ی هفت سین، همدیگه رو دعا کنیم...


خداحافظ سال 95 با همه ی اتفاقای خوب و بدی که داشتی

سلام سال 96 با همه ی اتفاقای قشنگی که تو آستین داری :)


وای که اون آهنگ تحویل سال چقددددر هیجان و استرس به همراه داره و چقدددر خاطره انگیزه! از یادآوریش دلم به شور و شعف می افته! ^_^


عید شما مبارک...

بقیش شامل حال ما نمیشه :)))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۵۸ رامین رزاقی
سال نو شمام پیشاپیش مبارک
پاسخ:
متشکرم
خوش اومدید
عیدشما هم مبارک
ان‌شاءالله سال توپی داشته باشید.
پاسخ:
ممنون
همچنین شما :)
سلام  : )
فکر می کردم فقط من دلم گرفته نگو بقیه هم مثل منن :دی
کمتر از ۴۵ دقیقه ی دیگه سال تحویل میشه و من این عید رو به شما و بقیه دوستان تبریک میگم : )) ان شاءالله سال خوبی داشته باشین  : )
سوره انسان؟ چه جالب : ) 
دیگه اینکه، هیچی دیگه همه رو گفتم :دیییی 

پاسخ:
سلام :)
مرسی ^_^
ایشالا برای همه سال خوبی باشه
خوش اومدی
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۴۹ بهار بهاری
عجب!من فکر کردم چنگیز اومده پاییزه:دی
(باتوجه بعنوان:)))
پاسخ:
:/
:))))
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۲۰ دچــ ــــار
سلام عیدتون مبارک امپراطور
پاسخ:
سلام
تشکر :))
سلام سال نو برشما وخانواده محترمتان مبارک .
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از لطفتون
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۱۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عیدت مبارک باشه 
انشالا بهترین های زندگیت امسال واست رخ بدن و تا بی نهایت شادت کنن:))
پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^
انشاءالله امسال یکی از بهترین سالهای عمرت بشه برات :)
مبارک ها باشه :) 
پاسخ:
مبارکهههههه :)
نوروز، نماد جاودانِ نو شدن است
تجدید جوانیِ جهان کهن است
زین ها همه خوب تر که هر نو شدنش
یادآور نام پاک ایرانِ من است
سال نو مبارک
پاسخ:
بسیار عالی
باز هم ممنون :)
عیدت مبارک عزیزم 
ایشالا سال خوبی داشته باشی ...
پاسخ:
مرسی واران جان :)
ایشالا برای تو هم سال خیلی خوبی باشه
ایشالا که سالی سرشار از سلامتی و لبخند و موفقیت در انتظارت باشه رفیق جان :)
پاسخ:
چه دعای خوبی :)
مرسی رفیق ^_^
ایشالا برای شما هم سالی سرشار از خوشی و نعمت باشه
عید شما هم مبارک

بذار چند تا دعا برات بکنم

خدایا کمکش کن توی سال جدید دیگه کیک ها را نسوزونه
کمکش کن اتفاقات خوب براش بیفته لااقل بتونه یکی دو تا پست مفید هم بنویسه

پاسخ:
متشکر
:|
آمین :))
خدایا لانتوری رو هدایت کن :دی
بازم که حق من خورده شده و کامنتم تایید نشده :)))
پاسخ:
کی حق شما خورده شده که این بار دومش باشه؟ :/
طاقت نداریدا !
سال نوی شمام مبارک... :)

خدا همه رفتگانتونو بیامرزه... و سایه خونوادتون.. مخصوصا مادرتون رو سرتون مستدام باشه سال های سال...

ایشالا سال بی استرس و سرشار از شادی و سلامتی رو داشته باشین...
و.. بقیه موارد هر چی که هست.. شامل حال شما هم بشه! :))
پاسخ:
ممنونم :)
خدا رفتگان شما علی الخصوص مادربزرگتون رو مورد رحمت خودش قرار بده...
مرسی از دعای قشنگتون ^_^
الهی سایه ی پدر و مادر شما هم رو سرتون مستدام باشه و همه ی اعضای خانواده همیشه سلامت باشید
ایشالا امسال براتون سرشار از موفقیت و رسیدن به خوشبختی و آرزوهای خوب باشه :)

آقاااا :)))
شامل من که نمیشه! شما رو نمیدونم :دی
(الفرااار)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">