طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نکات بین بازی ای o_O

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

میبینم که همه منتظر نتایج بازی هستن :دی

اول تشکر میکنم از همه ی عزیزانی که شرکت کردن :)

بیشترتر تشکر میکنم از دوستانی که داوطلبانه و قبل از اینکه دعوت بشن شرکت کردن ^_^

یه تشکر ویژه هم دارم از واران و پرتقال دیوانه و آقا میثم برای گذاشتن لینک بازی تو وبشون ^__^


عاقاااا من چقدر تاکید کردم اسم و آدرس!! چرا آدرس دوستاتونو نمیذارید؟

چقدر گفتم دوستاتون در دسترس باشن!!! بعضی از معرفی شده ها کامنت دونیشون بسته است، بعضی ها کل وبشون بسته است :| بعضی ها هم که اصلا وبشونو چک نمیکنن :/ خب ما تا کی میتونیم منتظر بمونیم؟؟؟

در مورد سانسور کامنت ها هم فقط 4 نفر گفتن سانسور نشه، بقیه رو سانسور کنم دیگه؟؟ بعد نگید چرا کامنتم سانسور شده ها!!! از ما گفتن بود -_-


از آنجا که این بازی تموم شدنی نیست و هر فرد دعوت شده دوباره چند نفر دیگه رو دعوت میکنه، بنابراین باید یه جایی بالآخره این سیر نجومی رو ببندیم و بیشتر از این بقیه ی شرکت کننده ها رو چشم انتظار نذاریم!

بیشتر از تعداد شرکت کننده ها، افراد دعوت شده داریم که تو لیست انتظار برای شرکت تو بازی هستن و معلوم نیست کی شرکت کنن! نظرتون چیه تا فردا هم صبر کنیم که بقیه بیان و پس فردا نتایج اعلام بشه؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

اسی جان
خدا داند که ما طاقت نداریم 
ما رو در بیار از چشم انتظاری :))))))
پاسخ:
به روی چشم :)))))
مرسی از شعرتون! آفرین :)
البته جناب میثم هم یادتون رفته :)
ایشون هم لینک بازی رو تو وبشون گذاشتند :)


در ضمن خواهش میکنم :)
ما هم تشکر میکنیم بخاطر تلاش بی وقفه ات در امر بازی وبلاگی :)

پاسخ:
وای چرا من ندیدم؟؟؟
اضافه کردم به پست :)

متشکرم :**
ولی بنظرم تا پنجشنبه صبر کنیم :)
البته اگر میشه ؛)
ممنونم‌

پاسخ:
اگه فردا تعداد زیادی اومدن خب طبیعتا باید صبر کنیم تا دوستان معرفی شده ی اونها هم بیان
ببینیم چطور میشه :)
من نظرم موافقه تا هر وقت طول بکشه نتیجه من حرفی ندارم ((: 
پاسخ:
شما واقعا روتون میشه نظر بدین؟؟ o_O
نه میخواین حرفی هم داشته باشین :|
کامنتای عمومی منو سانسور نکن :)
پاسخ:
اوکی
خصوصیا رو چطور؟ :دی
والا یادم نیست چیو عمومی فرستادم چیو خصوصی
خصوصیا رو چه جوری می‌تونی عمومی کنی؟ اسکرین شات؟!!!
راحت باش
ایرادی نداره
پاسخ:
نه خصوصیا نیازی به عمومی شدن ندارن!
مزاح بود ;)
فکر کنم منم با سانسور مشکل نداشته‌باشم، حواسم نبود که بگم.
پاسخ:
اوکی
ممنون
خواهش میشه.. :)

مگه نمیشه نتایج رو اعلام کنید.. و مثلا تا یه هفته پست ثابت بمونه و هر کسی جدید اومد.. اضافه بشه ب لیست؟
تهنایی فکر کردم!
:)
پاسخ:
:)

بله میشه، البته اگه نتایج یکباره اعلام بشه بهتره، اما بهش فکر میکنم، مرسی :)
آفرین تهنایی :دی
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۳۵ دچــ ــــار
لطفا زودتر نتایجو اعلام کنید 
پاسخ:
امر دیگه ای دارید تعارف نکنیدا :|
من واقعا نمیتونم از بین دوستام سه نفرو انتخاب کنم!!!
یعنی تو اگه ده تا انتخاب هم میدادی باز من کم میاوردم!!!
ولی از اون دوستی که اسم منو آورده خیلی ممنونم :)
پاسخ:
چه آدم پر دوستی هستی تو!! :)
چه جالب
باید هیجان انگیز باشه :) 
پاسخ:
همینطوره :)
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۲۹ دچــ ــــار
فعلا نه
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">