طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم! :)

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

آخییییشششش

راحت شدم!!!

چقدررر احساس سبکی میکنم! انگار یه بار سنگین از رو دوشم برداشته شده!

حالا میتونم یه نفس رااااحت بکشم ^_^


من از اون دسته آدمایی هستم که هیچی و دور نمیندازن! همه چی رو نگه میدارن و خیلی سخت از وسایلشون دل میکنن

این فقط شامل واقعی ها نیست! بلکه در زمینه ی مجازی هم صدق میکنه

واسه همین همیشه حافظه ی گوشیم درحد انفجاره! کوچکترین پیامی رو حتی حذف نمیکنم!

اما مدتی بود بخاطر تلگرام احساس میکردم تحت نظرم! واقعا که چقدر فضای مجازی نا امنه!! اصلا آدم احساس راحتی نمیکنه :(

این شد که

تلگرامم رو حذف کردم! ^_^

از تمام کانالها و گروهها و خاطراتم دل کندم و الآن خیلی راحت ترم :)


+ این شبکه ها واقعا آدمو اسیر میکنه :/

ب ن: وای استیکرای خوشگلم :((

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۴ محمد روشنیان
بسیار کار خوبی است!
پاسخ:
:)
من بوی عطر و کمی هم بوی میخک می شنوم :دی 

تبریک بابت رهایی از اسارت تلگرامی :))
پاسخ:
میخک چرا؟!
تشکرات :))
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منم خیلی وقته حذف کردم و خودموراحت
تبریک میگم بهت:)
پاسخ:
آفرین به تو :)
مرسی :دی
یه شیشه روغن میخک در فاصله چند متریم لبه کتابخونه اس هر بار یادم میره برم بذارمش قاطی مابقی روغن ها :)) 
پاسخ:
اون همه روغن دارین؟؟ o_O
چه کارایی ای داره؟
پس در جوار کتابخونه به سر میبرین :دی
حالا بوی عطر از کجا میاد؟!
:)) 
چقد شیطونی آخه!!! 

پاسخ:
شیطونم؟؟؟!!!!! O_O
چراااا آخه؟؟؟ :)))
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۴ پیمان کرامتی
دقیقااااا
خسته نباشیدددددد
پاسخ:
چه عجب از اینورا!
ممنان :دی
همه مشکلات دنیا از تلگرامه گویا! ^_^

ب هر حال شکر ک الان میتونین نفس راحتی بکشین... :)
پاسخ:
خانمان براندازه!!! O_o
آره الهی شکر واقعا...
تصمیمای اینجوری که برای آدمم سخته انجامش، اما حال آدمو خوب میکنه وقتی دل میکنی!
پاسخ:
آره خیلی :)
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۳۸ آرزو ﴿ッ﴾
من خیلی همت کردم فقط چندتا کانال رو که گذاشته‌بودم واسه روز مبادا حذف کردم!
پاسخ:
من که همه کانالا رو خفه کرده بودم! اصلا هم نمیرفتم ببینم چه خبره! کلا محسوس نبودن :دی
بعدم تو روز مبادا همیشه یه منبع پیدا میشه که استفاده کنیم :)
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۲۱ قاسم صفایی نژاد
خوش به حالتون که میتونید ترک کنید. ما به خاطر کار مجبوریم باشیم و به بهانه کار همه جای تلگرام هستیم!
پاسخ:
البته میتونید مدیریتش کنید!
ناراحت شدیم از اینکه از جمع دوستان کانال جدا شدین ...
و خوشحالم که تونستید از تلگرام (بلای خانمان سوز :دی) رها بشید ...

امیدوارم سلامت و موفق باشید ...

:)
پاسخ:
شما لطف دارید
:دی
ممنونم، همچنین :)

منم یه زمانی اینجوری بودم و البته الانم تا حدودی هستم ولی از وقتی اون بلا سر بلاگفا اومد،دل کندن برام راحت تر شده
با اینکه میتونستم یه سری از پستای وبلاگ قبلیم رو برگردونم این کار رو نکردم
راحت ازشون دل کندم
قبلا پیامام رو حذف نمیکردم ولی الان یه سریاشون رو راحت حذف میکنم.
به نظرم این که کلا تلگرامو حذف کردید خوب نیست،چون الان داشتنش ضروریه برای ارتباطات
خوبه آدم تلگرام داشته باشه و اسیرش نشه

+موافقم این دل کندنه آدمو سبک میکنه
پاسخ:
کلا این دنیا دل بستن نداره...
آره لازم میشه، بهش فکر میکنم
+ بله
واقعا مجازی نا امنه...
پاسخ:
خییییلی!! :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">