طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مچ گیری در امتحان!!

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

من اصولا اهل تقلب نیستم، همیشه از اون دسته افرادی بودم که برگه شونو میپوشونن که کسی از رو دستشون تقلب نکنه :دی

ولی در مقاطع بالاتر وقتایی که نزدیک بود نمرمون به حد نصاب نرسه، گهگاهی تقلب میکردیم ;)

یه بار تو یه امتحانی داشتیم با یکی از بچه ها پچ پچ میکردیم که مراقب ما رو دید! منم خیلی تابلوام! اصلا نمیتونم خودمو بزنم به اون راه و خندم میگیره!! :))

خلاصه مراقبه یه کم چپ چپ نگامون کرد و چیزی نگفت، اما تا پایان امتحان بدجوری نگامون میکرد!!

امتحان تموم شد و رفتم سوار سرویس شدم، به ایستگاه مورد نظر رسیدم و پیاده شدم، یه سرویس دیگه هم اومد و چند نفر پیاده شدن، یه خانم که از اون سرویس پیاده شده بود از اون دور هی به من اشاره میکرد و دستشو تکان میداد، یه کم رفتم نزدیکتر، دیدم همون مراقبه ست!!! قلبم افتاد!!! با استرس رفتم پیشش و خودمو آماده کردم تا حسابی بازخواستم کنه!

با خودم میگفتم این دیگه از کجا پیداش شد؟؟ یعنی این همه راه دنبال من اومده؟؟!!

دیگه بهش رسیده بودم، گفتم: بله؟

گفت: ببخشید خیابون فلان از کدوم سمته؟

آدرسو بهش گفتم و بعدش یه نفس راحت کشیدم o_o

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۹)

۲۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۵ زهرا هستم
در ازای تقلبی ک کردی باید آدرس کمکش میکردی دیگه :))
پاسخ:
آره حق السکوت گرفت ;)))
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۶ فیلو سوفیا
:)))))))
پاسخ:
:دی
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۱:۲۲ آقاگل ‌‌
همینه دیگه! آدمی که تقلب کنه در هر کاری همیشه استرس داره! :)
تقلب خوب نیست!
نکنین.
پاسخ:
بله چشم :|
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۹ لا نتوری
عنوان : مچ گیری در امتحان
بعد موضوع چیه ؟ .. اون خانمه توی ایستگاه ازم آدرس پرسید
...

خدایا اون دیگه جواب نمیده
اون یکی تر تر ترش
اره همون
آمین

پاسخ:
آقا هر چقدر تلاش کنید نمیتونید به من خرده بگیرید :دی
خدایا خودت میدونی که! :)))
۲۹ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۰ بیست و دو
مراقبا از خود آدمن بابا! خیلی هاشون کاری ندارن 
پاسخ:
من که ازشون حساب میبرم :|
چقدر خوشحال شدم از کامنتت :)
۲۹ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اگه کارکشته تقلب بودی می دونستی هیچ وقت مراقب ها نمیان سراغ متقلبین. اینجا ایران است:)
البته من کارکشته تقلب نیستم هااااا، اتفاقا از اونایی بودم که هی برگه سفید میگیرن و‌پر می کنن، حرص بچه ها رو درآورده بودم:)
پاسخ:
نه نمیدونستم o_O
چه حرص درآری بودی تو!! :))))
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۴ آرزو ﴿ッ﴾
منم خیلی ضایع تقلب می‌رسونم، اصلا انگار کل اجزای صورتم مراقب رو فرا می‌خونه!
پاسخ:
:)))))
مثل خودمی :دی
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۹ محمد حسین
شمام تقلب می کنید؟! - ____ -
پاسخ:
من؟؟ نه!! کی گفته؟؟!! o_O
اوایل اهل تقلب نبودین.. تو مقاطع بالا ک بالاخره اهلش شدین!
پاسخ:
یه چند دفعه انگشت شمار که آدمو اهلش نمیکنه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">