طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من یک حامی ام!

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

در راستای انجام یک حرکت فرهنگی و حمایت از تولید ملی و احترام به هنر و تشویق هنرمندان و داشتن تفریحات سالم و امثالهم، بر آن شدیم بریم سینما!

تصمیم داشتیم زود بریم که بتونیم یه جای خوب پیدا کنیم!

خلاصه رفتیم و دیدیم درب سینما بسته ست! باجه ی فروش بلیت هم بسته بود

یه کم در و دیوارا رو نگاه کردیم و اطلاعیه ها رو خوندیم، دیدیم اشتباه نکردیم، شروع سانس ده دقیقه دیگه ست، بیشتر که دقت کردیم دیدیم درب سینما یه کوچولو بازه! فهمیدیم بخاطر هوای سرد در رو به طور کامل باز نکردن

رفتیم داخل، سه چهار نفر حاضر بودن، بلیت خریدیم و بعد از یکی دو دقیقه درب سالن رو باز کردن و وارد شدیم.

یه سالن پر از صندلی و خالی از تماشاچی!!!

به جز ما که سه نفر بودیم، دو زوج دیگه هم بودن، دو زوج یعنی چهار فرد! و زوج هم که میدونید منظور یک خانم و یک آقاست، دو تا خانم دیگه هم بودن که با هم میشدیم 9 نفر!

نه نفری نشستیم و یه فیلم دیدیم :|

فیلم ایرانی هندی "سلام بمبئی"

یکی از اون زوجها انگار اومدنشون به سینما مناسبت داشت، چون خانمه یه شاخه گل و یه پاکت هدیه دستش بود، و با فضای هندی سینما همخوانی داشتن :)

فیلمش کاملا هندی بود، یه فیلم هندی به تمام معنا، که البته ایرانیزه هم شده بود! دیگه ببینید چطور میشه! اما پایانش بسیار خوب و زیبا و راضی کننده بود


+ ای همراهان منتظر سوژه! بدانید و آگاه باشید که اگه یه دختر با دیدن فیلم هندی گریه نکنه عجیبه! پس سوژه اش نکنید :/


پ.ن: پیرو اتمام رسالتم، آخرین حمایتم رو معطوف میکنم به یه بازی وبلاگی که دوستم واران جان ترتیب داده

اگه دوست دارید رقابت با من رو تجربه کنید تو این مسابقه شرکت کنید :دی

اینجا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۰۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۱ روزهـا ..
قرعه به نام عجب فیلمی هم افتاده!

+
نکنه سوژه شدین بین حضار حاضر؟!
:)

پ ن :
هماورد میطلبید؟ :))
پاسخ:
چطور؟
البته با نیت قبلی این فیلم انتخاب شد!
+ بین حضار نه، اما یکی از همراهان، ما رو بی نصیب نذاشت :|

دقیقا! :دی
مگه برا یلدام سفره میندازن؟( با توجه به اون مسابقه)
:))) من همیشه تنها میرم سینما... همه ش هم یه خانوم با هفت هشت تا بچه یا یه مشت جوون الاف میوفتن صندلی بغلیام نمیزارن بفهمم فیلم چطوری شروع شده که بخاد تموم شه:))
پاسخ:
خب همون میز یا کلا خوراکی های شب چله :)
تنهایی که خوش نمیگذره! مگه این که بخوای تو خونه یه فیلمو ببینی که البته اونم با دیگران باشه بیشتر میچسبه، ولی درکل بستگی به فیلمشم داره.
چه بد...
عامو ما فوتبالو یازده نفره بازی می کنیم اونوخ سینما 9 نفره؟ :)))))
پاسخ:
بله :|
:)))
من بچه که بودم بابت هر شخصیتی که تو جومونگ میمرد یه دور گریه میکردم :(
حالا هندی باشه که فبها...

چه خلوت بوده.. 
پاسخ:
یعنی موقع پخش سریال جومونگ تو بچه بودی؟ مگه چند سال پیشه؟!
چه کوچولویی پس!! :)

اوهوم..
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۵ قاسم صفایی نژاد
جمله اول خوب بود :)
پاسخ:
ممنون
نکنه فقط همون خط اول پست رو خوندین؟! :))
زیاد نگذشته...ولی من تا همین یه سال پیش پنج شیش ساله بودم...روحیاتم، اخلاقم، رفتارم :)
هنوزم بزرگ نشدم حقیقتش :/  
پاسخ:
من خیلی با بچگی و بچه موندن موافقم! :)
به نظرم آدم هیچوقت نباید بزرگ شه، خودم دوست دارم همیشه بچه بمونم ^_^
۰۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۹ ام اسی خوشبخت
سینما و فرهنگ کشور از شما تشکر ویژه میکنه :)
پاسخ:
خواهش میشود :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام حامی :)
خوبی حامی ؟
حامی چقدر بهت بیشتر میاد تا اسی :)):دی (خجالت )
حامی جان فیلم ارزش دیدن داره یا نه ؟o_O
بعد چقد بهای بلیطه ؟
**** **** ** ***** ** **** ***** ** ***** **** **** ** *** **** **** ****** **** ** ***** * ** *** ****** ***** ******** *** ** ***** * ***** ** **** **** **** **** ****** ***** **** ****** ****** **** ******* **

+
ب ن :
درضمن ممنونم حامی جان :**



پاسخ:
سلام واران :)
خوبم واران
ممنون واران :دی
بد نبود
7 تومن بود، البته یکی از همراهانم میگفت زیاده و باید 4 تومن باشه، من خودم قیمتا رو نمیدونم راستش، شاید هم بستگی به فیلمش داره
+ خواهش میکنم واران جان :*
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۵ قاسم صفایی نژاد
پاسخ به پاسختان: نه خونده بودم کامل :)
پاسخ:
خب خداروشکر :)
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۳ جولـ ـیک
دور درخت چرخیدن و آوازخوندنم داشت؟:))
پاسخ:
درخت نه! :)))
ولی آواز داشت :دی
خوش اومدی
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۴ هیـوا ثابت
سینما رفتن جزو یکی از بهترین سرگرمی ها م محسوب میشه ، یعنی خیلی جاهای محدودی برای رفتن دارم که یکی از اون جاها سینما ست.
اما متاسفانه وسواس شدیدی روی بازیگران فیلم و عواملش دارم و اگر لحظه ایی احساس کنم ممکنه اون فیلم به دلم نشینه ، هیچ وقتِ هیچ وقت نگاهش نمیکنم !
سلام بمبئی هم با توجه به نقد هایی که ازش خوندم و البته بازیگرانش فیلم جالبی به نظرم نیومد :( بیشتر به نظرم فیلم آبگوشتی اومد تا فیلمی که وقتی تماشاگر با خودش میبینه ، مدت ها ذهنش درگیر پیام فیلم بشه ! اون حسّ ی که وقتی فیلم رو میبینی و بعدش با خودت میگی " آخرش که چی " بنظرم یکی از تلخ ترین جمله هاست .


حالا همه ی اینارو گفتم که بگم آفرین که به تولیدات داخلی ارزش میدی و رفتی سینما ! :*
پاسخ:
چقدر خوب :)
اگه اینطوره پس فیلم رو بهت پیشنهاد نمیکنم!
مرسی :*
اما حقیقتش برای من فیلمش اهمیت نداشت، مهم سینما رفتن بود :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">