طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

با همسر آینده من آشنا بشید!!!

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

از آنجا که بیکاری انسان را به اعمال بیهوده وامیدارد، ما نیز با پیامی مواجه شدیم مبنی بر نشان دادن چهره ی همسر آینده! گفتیم حال که بیکاریم برویم یک سرکی بکشیم ببینیم چه خبر است!

مشخصات را وارد کردیم و نتیجه اعلام شد!!



ایشون معرفی شدن :|



از آنجا که بسیار از زندگی سیر شدیم، با تغییراتی اندک در مشخصات، بار دیگر شانس خود را امتحان کردیم

و نتیجه:



دیدیم حالا که عکس عوض شد، کمی دیگر در مشخصات دست ببریم و ببینیم چه میشود

ایشان تشریف آوردند:



دیدیم ای دل غافل! خیلی بد شد که!! سریع عوضش کنیم:



ای بابا چرا اینگونه میشود؟ حال خوب است مشخصاتمان قابل تغییر است! بعدی را امتحان میکنیم:



خب باز هم امتحان میکنیم، ضرر که ندارد!



اینان دیگر کیستند؟؟ بعدی را ببینیم:



چرا لباس ندارند پس؟ گویی فقیرند o_O

ظاهرا زیبایی و پول باهم در یک فرد جمع نمیشوند...


کنون که مشخصاتمان تا به این حد قابلیت تغییر دارد بد نیست چند بار دیگر امتحان کنیم :دی

در دفعات بعدی فقط سومین عکس و آخری تکرار شدند، و در رقابتی تنگاتنگ در آخر شماره 3 با اختلاف یک رای گوی سبقت را ربود

چه میشود کرد

نمیتوان با تقدیر جنگید :|


اگر دوست داشتید شما نیز امتحان کنید و عکس همسر آینده تان را با ما به اشتراک بگذارید :|

اینجا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۳۱)

۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۰ پرتقالِ دیوانه
وای اسی له شدم از خننده
این دومی خوبه ها :دی
پاسخ:
:)))))
خوبه؟؟ :دی
جالب بود :)
پاسخ:
:)
خوش اومدین
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۴ ام اسی خوشبخت
عکس همسر اینده ما که مشخصه,اما شما یه تجدید نظری بکنید در مشخصات شاید فرجی شد :)
پاسخ:
پس معلومه متاهلید!
امیدی نیست!! :دی
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۹ آقاگل ‌‌‌‌
دقیقا چیو تغییر دادین؟ اینکه فقط یک اسم و فامیل میگرفت! تازه رندوم هم یچیز میفرستاد! :دی

پاسخ:
خب همونا رو میشه چند جور به لاتین نوشت، مثلا i یا y و oo یا ou و الی آخر
نه واسه هر اسم فقط یه عکس به خصوص معرفی میکرد!
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۸ یادگار ...
سلام
زیاد سخت نگیرید! مهم تفاهم و اخلاقِ :))
پاسخ:
سلام
بعله :|
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۱ یادگار ...
در اولین ترای:
چکار کنیم دیگه؟! راضی ایم به رضای خدا (-B
پاسخ:
عجب!!!! O_O
نه توروخدا میخواین راضی نباشین :/
واسه داداش کوچیکم هم همین شد :))

مگه من دخترمو  از سر راه آوردم ؟؟؟؟؟؟؟؟:|:)

که بدم به اینا ؟:|

ایش :دی



+

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره

از خوشکلی تا نداره به کس کسونش نمیدم

به همه کسونش نمیدم به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه

شاه میاد با لشکرش شاهزاده ها دور برش واسه پسر کوچیکترش آیا بدم آیا ندم ؟

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه ملک باشه.

دختر من رفیق من هم نفس شفیق من

نگین انگشتر من عقیق من عقیق من

دختر من یار بابا شب شب تار بابا تو این گلستون جهان نو گل بی خار بابا

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره

از خوشکلی تا نداره به این و اونش نمیدم به همه نشونش نمیدم

به خواستگارش نمیدم به هر دیارش نمیدم

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه و ملک باشه

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه

شاه شهر ما میاد با صد برو بیا میاد با گنج هدیه ها میاد

آیا بدم آیا ندم ؟ به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه


پاسخ:
همینو بگو :/
میبینی توروخدا؟ :(
+
ای جاانم واران جان ^_^
چقدر خوشحال شدم از این شعر :)
مررررسییییییی عزیزم :*******
فکر میکنم (ماه) شب تار بابا درست باشه :)
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۰ ابو اسفنج بلاگفانی
حالا به کدومشون جواب مثبت میدین؟!
ایشالا در کنار همدیگه پیر بشین!
پاسخ:
استغفرالله
اوشون که پیر هستن :/
من اینو‌ در زمان بلاگفام زدم:-))
سومیه بود شوهرم:دی
پاسخ:
عه؟ پس ایشون شوهر شمان!! :)))
خب خداروشکر صاحبش پیدا شد :دی
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۰ روزهـا ..
شنیدین ک میگن همیشه حرف اول درسته... پس دیگه دلو بزنید ب دریا ... 
:)

اما اگه میخواین با تقدیر بجنگین.. بیشتر تکرار کنید تا آخریه گوی سبقتو بربایه!! :))
پاسخ:
نه من چنین چیزی نشنیدم :|
بدون نیاز به تکرار هم همون آخریه تصویب شد! آخه خیلی وقته که صاحب سومیه، کامنت قبل از شماست :دی
با آرزوی خوشبختی و سعادت و تربیت فرزندان صالح :))))
پاسخ:
بریدین و دوختین دیگه؟! :))))
برا من یه چیزی اومد که قابل اشتراک گذاری نیست
من رفتم امشبو تو ماشین بخوابم :))))
پاسخ:
شمام امتحان کردید؟؟؟!!!!!!! O_O
خانم آقا محمدرضا کجاییییییید؟؟؟؟؟ :)))))
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۰ فیلو سوفیا
چه با مزه بود:))))
پاسخ:
امتحان کردی؟ :دی

https://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%B5%D9%88%D8%AA/325201/%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87


لپ تاپ و گوشیم مشکل دانلود دارند  نتوستم دانلودش کنم :)

اینو هم میخونه هم متنو نوشته :)

ببخشید خودت بزحمت میافتی :)



+

خواهش میکنم :*

متن رو نصفه و نیمه حفظم بود برای همین بقیه اشو اینجا کپی کردم :)



++

درضمن خودت رفتی دنبالش :|:/

دعوا هم باید باهات بکنم :دی

اون باید تو رو پیدا کنه نه تو اونو :)))

دفعه دیگه نبینم از این کارا بکنی ها :دی

حالا برو تو اتاقت :دی

برو بخواب و فقط به درس و ادمه تحصیلت فکر کن :دی

پاسخ:
مرسی از لینک :)
+ منم تا این اندازه که تو نوشتی رو بلد نبودم!
++ دنبالش نرفتم که!! فقط عکسشو دیدم :(
تازه پیداش هم نکردم o_O
دعوام نکن :'(
ادامه تحصیل گزینه ی خوبیه!! ;)))
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۴:۲۵ ( ک) شباهنگ
  جالب بود ..
راهی جدید برای همسر یابی :)
  حالا آیا او پیدا بشه یا نشه :)
پاسخ:
همسر بینی! :دی
چون یافت نمیشه!
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۷:۲۲ ببر بنگال
خخخخخخخخخخخ
چه جالب.
تو یه رور کلی شوهر کرد:دی
پاسخ:
عاااقااااا !!!!
اهه ://
خخخخخخخخخ
خوشبختی تان مستدام :)))
پاسخ:
چقدر جدی گرفتین! :))
۰۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۴ مهندس میم
باید قانع باشید ...

شوهر مثل هندوونه در بسته است ...

o_O
پاسخ:
o_O
کار از امتحان گذشته من دارم میرمممممم
ای یار اومدوم دلدار اومدوم :))))
پاسخ:
چشم خانمتون روشن!!!
=)))))
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۱ محمد حسین
خیلی بهم میاید فقط یه مقدار اختلاف سنی وجود داره که اونم اگه عشق و علاقه باشه دیگه مشکلی نیست :)))
پاسخ:
بهم میایم؟؟ ://
یه مقدار؟؟!! :|
خیلی ممنون واقعا :(
عشق و علاقه چی هست اصلا؟ o_O
خیلی خوب بود:))
دخترم؟ برو سر درس و مشقت الان زوده :دی
پاسخ:
:دی
آره بابا هنوز کلی از مشقام مونده ;)
خخ ، همون صفحه خالیه نصیب ما شد ، ای روزگار غریب
پاسخ:
صفحه خالی؟؟ چرا خب؟! دوباره امتحان میکردی! :)
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۸:۳۹ لا نتوری
الان یعنی نفر سوم انتخاب آخره ؟
هرچند کمی از شما جوانتر بنظر میاد
اما خب دیگه ..قسمت... تقدیر ...
:)))
*ــــــــــ^
پاسخ:
از من جوانتره؟؟؟؟؟؟!!!!!!! O_O
://///////////
ایشالا قسمت شما بشه :-P
وووووی :)))))
ببین اصل چهره اش بد نیست خودت یکم بهش برسون و توجه کن خوب میشه این از بدون تو بودن ب این ریخت افتاده :)))))

پاسخ:
>_<
یعنی امیدی هست؟ :(
فراق من چه ها که به سرش نیاورده!! :دی
:))))
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۱ قاسم صفایی نژاد
:))
پاسخ:
:دی
عه...شوور منم یکی از همسرانِ تو بود :/

و خداوند خیرشان دهاد -_-
پاسخ:
کدومشون بود؟!
خلاصه هر کدومو که میخوای بردار، تعارف نکن :)))

کیا رو؟
:))) به پای هم پیر شید^_^

پاسخ:
ای بابااااا :/
الان که فکر کردم دیدم...
هوووووفففففف:|
تو دیگه چه پولداری بشی!@
اینهمه همسر واونهمه مهریه:))
قشنگ طی حرکتی موزیانه همشونو ظرف 4 ماه طلاق بده :////
^_^
پاسخ:
نه بابا این اجنبی ها که مهریه حالیشون نمیشه!
همه شونو طلاق دادم رفتن :/
موزیانه؟؟؟ لطف دارین :|
۰۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۹ ام اسی خوشبخت
خیر مجردم :)
پاسخ:
عجب o_O
۲۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۶ دچــ ــــار
سومی خوبه مبارکتون باشه :)
پاسخ:
طلاقش دادم رفت :)))))
:دی
سومی از آخرو من برداشتم..باش؟
پاسخ:
مفت چنگت :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">