طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آغاز فصلی نو...

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

همیشه پاییز رو دوست داشتم، اما نه بیشتر از فصل های دیگه!

این که همه میگن پاییز فصل عاشقاست و شاعرا در باب پاییز اون همه شعر گفتن و پاییز رو پادشاه فصل ها میدونن چیزایی بود که میشنیدم، اما زیاد درک نمیکردم.



من پاییز رو بخاطر خش خش برگها وقتی روشون راه میرفتم دوست داشتم!

اما امسال پاییز برام یه طور دیگه بود! خیلی تازه، خیلی جدید، و بینهایت زیبا!!

حس میکنم تا به حال هیچ پاییزی تا این حد زیبا نبوده، و اگه بوده لااقل من ندیده بودم.



پاییز امسال وقتی تو خیابون راه میرفتم برخلاف گذشته که هیچ برگ خشکی بی نصیب از قدم هام نمیموند، اصلا دلم نمیومد برگها رو لگد کنم! حیف میدیدم اون همه زیبایی خراب بشه، فقط نگاه میکردم، سیر نگاه میکردم...



چقدر طبیعت تو پاییز رنگ به رنگ میشه! دیدن اون همه رنگ قشنگ روی درختایی که همیشه سبز بودن شگفت انگیزه!



پاییز امسال من عاشق شدم

آره عاشق!

عاشق این پادشاه فصل ها

پاییز...



و حالا پاییز با همه ی زیبایی های دلفریبش تموم شده و ما یه فصل جدید رو آغاز میکنیم!

زمستونتون برفی

یلداتون مبارک :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۹:۴۲ ببر بنگال
یلدا مبارک.
پاسخ:
ممنونم :)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۹ ام اسی خوشبخت
عکس ها بسیار زیبا بودن, ممنون :)
گاهی باید بهتر نگاه کنیم تا زیبایی ها رو ببینیم :)
پاسخ:
خوشحالم خوشتون اومده :)
خواهش میکنم
دقیقا!
پائیز قشنگه.. اما زمستون قشنگ تره...

یدای شما هم مبارک ... :-)
پاسخ:
زمستون با برفاش محشره! ^_^
پاییز که عالی بود! باید دید زمستون چیکار میکنه!
متشکرم :)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۴ فیلو سوفیا
یلدای تو هم مبارک:*
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۱ آقاگل ‌‌‌‌
شاعر میگه:

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود...

فقط دو قدم دیگه مونده!!
پاسخ:
چقدر زیبا...
مرسی :)

تموم شد دیگه!
۰۱ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۳ ( ک) شباهنگ
 متن خیلی دل نشینی بود 
 یلدای شما نیز مبارک 
پاسخ:
ممنونم، لطف دارید :)
سپاس
۰۱ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۱ پرتقالِ دیوانه
پاییز و نارنجی بودنش :))))
چقدر خوب نوشتی
و چه عکسای خوبی گرفتی :)))
پاسخ:
نارنجیییی :)))
مرسی :)
ممنوووون ^_^
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۷ دچــ ــــار
چه شهر خوش‌پاییزی دارید :))

+پایی،ز بهاری است که عاشق شده است
پاسخ:
پاییز امسال عشق بود عشق! من که عاشقی کردم :)
+ خیلی قشنگ بود ^_^
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۴ در دستان لرزان باد (ر.کازیمودوی سابق)
پاییز سلطان فصلهاست، چون فصلِ گذار است. گذار از جهنمِ تابستان به سرمای سوزانِ زمستان. 
پاسخ:
زیبا بود...
اسم جدید مبارک :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
پساپیش یلداتون مبارک .


عاشق پاییز هرچی باشی بازم کمه :)


سلام 
** **** **** ****** **  ***** *** *** *** *** *** ****** ***
ممنونم

پاسخ:
متشکرم :)
آره واقعا!
سلام
جدی نه! چرا خب؟ بچه شدی؟ :))
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۵ Mohsen Farajollahi
ما الان تو برفیم اونجا هنوز پاییز هست؟! :| یلدا هم مبارک
+دنبالید (._. )( ._.)
پاسخ:
ما هم تو برفیم! همون شب یلدا کلی برف اومد که هنوز آب نشدن!
مرسی
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">