طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خوراکی چی داریم؟؟

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ق.ظ

اگه نصفه شبی گرسنه شدین و نمیدونستین چی پیدا کنین، به یاد نخود کشمش های رنگی رنگی مشهد تابستون بیفتید! بسی غنیمته :)




+ من میگم ملت حوصله ی پست طولانی رو ندارن، باز شما بگید نه!

بفرما...

پست قبل فقط 4 تا کامنت گرفته :|

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

اوهوم نخود کشمش رنگی منگی ( آیکن خوشمزه )


+
ولی دو پست قبلی که طولانی بود که 34تا کامنت داشتی ؟؛ )
تازه میفهمی من چی میکشم از خاموشی ملت(با کسره ) همیشه در صحنه :دی 

++
الان خواهرم اینجا بود میدونی چی میگفت بهت ؟:دی 

پاسخ:
:دی
+
اون فرق داشت! تولد وبلاگم بود!! (38 تا :دی)
خاموشی عیبه :/
++
حدس میزنم :)))
۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۴:۵۴ ( ک) شباهنگ
 ما که فقط باید به عکسش نگاه کنیم .  :)
پاسخ:
بله دیگه :))
۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۲ ببر بنگال
:)
پاسخ:
:)
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ مرتضی میم
پست طولانی یه طرف ! امضای طولانی یه طرف دیگه !!! O_o

نخود و کیشمیش نوش جونتون :)
پاسخ:
کلا طرف به طرفه :دی
امضا!! =)))

مرسی :)
همچین قشنگ هم آدرس وبلاگت را کوبوندی روی عکس که هیشکی نتونی کپی کنه ....
پاسخ:
:))))))))))))
یعنی با کامنتتون قهقه زدما!!! :))))))
بله دیگه، مگه الکیه؟؟ :دی
بگو بگو من طاقت شنیدنش رو دارم :)))))):دی 

پاسخ:
لابد میگفت چرا عکس خوراکی میذاری ملت دلشون میخواد o_O
دیدی حدسسس نزدس ؟!:))))))))
هههههه ههههه هههههههه 
نخیرم میگفت خوبت شد :دی 
تکه کلامشه البته جدیدا به منم تزریق شده :|

جدیدا هر کاری میکنم بجای اینکه دلداری بده میگه خوبت شد :|:/
میگم چرا ؟
میگه همینطوری :|
الانم اگر اینجا بود قطعا بهت میگفت خوبت شد !
و اگر بهش بگی چرا ؟
میگه همینطوری :دی :|



+
کامنت آقای لانتوری دقیقا حرف دیشب و الان من بود ولی گفتم در کامنت بعدی میگم که 
دیگه گفته شد :)))))
ممنون آقای لانتوری :))
پاسخ:
حدس نزدس؟؟ اصفهونی اید شوما؟؟ :دی

عجب :|
+
ایشون پیش دستی کردن :))
میخوایی برای اینم نظر نداریم ببینی ب طولانی یا کوتاه بودن ربط نداره؟؟ :/ :),
پاسخ:
نه نه!! باشه قبول! ربطی نداره :))
به بههه
پاسخ:
بب به به :)))
سلام.
نوش جان.
میخونمتون.
مختصر و مفید!
پاسخ:
سلام
مرسی
خیلی هم خوب :)
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۳ محمد حسین
اصن من به نشانه اعتراض ژست های بلند فقط اول و آخرشون رو میخونم :دی 

اون رنگی رنگی ها نخود و کشمشن o_0
پاسخ:
ژست؟؟ :-P
شما از اون بچه هایی بودین که تو مشقاشون چند خط رو رد میدادن :)))

نخودن :دی
اشتباه تایپی بود :)
مهم اون کلامم بود که جاری شد :دی :)

حدس نزدین اصلاح میکنم :)

پاسخ:
:))
:دی
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۷ محمد حسین
اه اه از دست این کیبورد مسخره جای دکمه هاش عوض شده خود به خود 
فکر کنم دوباره ویروسی شدم اون کلمه پست بوده اشتباه نوشتم ژست :))) 

نخودن یا نقل ؟
پاسخ:
خود به خود دکمه هاش عوض میشن؟؟! o_O
ویروسش از نوع آنفلوآنزاست :دی

نخود!!! نخودهای روکش دار! ندیدین؟
نقل نیستن :)
نصفه شبی قندت می ره بالا بچه :)))
پاسخ:
زیاد شیرین نیستن! :))
نصف شب ینی دغیغا چند؟! :)
اونوقت کامل خوردین همه رو؟! :/

+ خب پست طولانی میذارید وسطش از همین تنقلاتم بذارید ملت خسته نشن دیگه! :)
پاسخ:
2 دیگه! نصفه شب نیست؟؟
نه دیگه :))
+ آخه میترسم ملت دلشون بخواد :دی
شما اینا رو چجوری میخورین؟
دونه دونه؟!
من در این شرایط دهنمو به اندازه یه گاراژ باز میکنم و همه شو سُر میدم داخل
پاسخ:
اولش دونه دونه، بعدش دوتا سه تا :دی
گاراژ؟؟!!!! چیزی هم از مزش میفهمین؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">