طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ترانه های بارون

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۷ ب.ظ

داره بارون میاد


هر وقت بارون میباره ناخودآگاه این اشعار تو ذهنم تکرار میشن:


1- بارونو دوست دارم هنوز

چون تو رو یادم میاره

حس میکنم پیش منی

وقتی که بارون میباره


2- شونه به شونه میرفتیم

من و تو، تو جشن بارون

حالا تو نیستی و خیسه

چشمای منو خیابون


3- هر وقت که بارون میزنه

تو رو کنارم میبینم

حس میکم پیش منی

هنوزم عاشق ترینم


فکر کنم اولی و دومی مال سیاوش قمیشی باشن

سومی هم شاااااید شادمهره o_O شایدم یگانه، نمیدونم...

شاید هم اصلا اولی و سومی مال یه ترانه باشن!! :|


این ترانه ها هم قشنگن:

بازم دلم گرفته

تو این نم نم بارون

چشام خیره به نور

چراغ تو خیابون

خاطرات گذشته

منو میکشه آسون

چه حالی دارم امشب

به یاد تو زیر بارون

چه حالی داریم امشب

به یاد تو من و بارون

(بابک جهانبخش و رضا صادقی)


اگه یادم بیاد بقیه رو مینویسم

شما هم اگه ترانه یا شعری با موضوع بارون بلدید بنویسید :)


ب ن: این هم یه پست بارانی از واران

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۲ محمدرضا عاشوری
این اهنگه خیلی قشنگه
پاسخ:
کدوم دقیقا؟؟
خوش اومدین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بارونو دوست دارم هنوز

چون تو رو یادم میاره

حس میکنم پیش منی

وقتی که بارون میباره


وآرانو دوس درِم هنو

چون تو کَفیه یآیم

حس کم هآیتَه دَرَم

وختِ که وآران وآریه




+

بچه که بودیم وقتی بارون میبارید این شعر رو میخوندیم :


وآران وآریه وخِشِ

خدا صدام بُکُشِه !


باران میباره نم نم

خدا صدام بکشه !


بازم میام میگم :)

ولی بزار اون شعر معروف تو وبم بگم و اگر اجازه بدین این پست رو لینک کنم ؟

اجازه هست ؟:)

البته متقابلا میتونی لینک کنی:)

***** *** *** *** **** **** **** * **** **** ****** ****** ***** **** ******


پاسخ:
مرسی از ترجمه ی کردی :)

چرا بکشه؟؟!! o_O

باشه عزیزم
خیلی هم خوب :)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۲ حنانه شکاری
من یادِ اون آهنگِ بی‌نمک و لوسی که تو دوران مدرسه بچه ها می‌خوندن می‌افتم. 
" بارون بارید، تو بارون اشکای چشامو ندید
گرمیِ شونه هاشو ازم گرفت من موندم و یه تبِ شدید "

نمی‌دونی چه زجری می‌کشم وقتی صداش پلی می‌شه تو مغزم :((
پاسخ:
:)))
حتما الآن با یادآوریش دوباره تو مغزت پلی شده!! :دی
خیلی بده که با باریدن بارون و به خاطر آوردن این آهنگ ناراحت بشی :(
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۲ عاشق بارون ...
به جز اونا که گفتی:

بارون هواتو داره 
رنگ چشاتو داره قدم زدن تو بارون
با تو چه حالی داره
دلم هواتو داره
(امین رستمی)

هوس کردم بازم امشب زیر بارون تو خیابون
به یادت اشک بریزم طبق معمول همیشه
آخه وقتی بارون میاد رو صورت یه عاشق مثل من
حتی فرق اشک و بارون دیگه معلوم نمیشه
(محسن یگانه)

من و بارون دوباره به باغ تو رسیدیم 
تو باشی چیکه چیکه به پات دنیا رو میدیم
..
داره بارون میباره چه بی رنگه ستاره
رگای نیمه مرده نباشی جون نداره
(علیرضا روزگار)

یکی به زبون همه ی گلا اسم تو رو داره میزنه صدا بارون
تمام شاخه دست به دعا یه بهار دیگه اومده بیا بارون
(مجید اخشابی)

بزن بارون ببار آروم به روی پلکای خستم
بزن بارون تو میدونی هنوزم یاد اون هستم
(حمید عسگری)

مثه اسمت که بارونه مثه چشمات که معصومه
تو باشی حس خوبی هست تو باشی قلبم آرومه
(مازیار فلاحی)

بارونِ نم نم، چتر و خیابون، بازم دلم هواتو کرده زیر بارون
دلتنگی من کم تر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه
(مهدی شکوهی) 

تو هر شهر دنیا که بارون بیاد 
خیابونی گم میشه تو بغض و درد
تو بارون مگه میشه عاشق نشد
تو بارون مگه میشه گریه نکرد
(سیامک عباسی)

بارون که میباره تو رو یاد من میاره 
منتظر میشینم تا تو برگردی دوباره
(سیروان خسروی)

داره بارون میاد کوچه بازم لبریز احساسه
هنوزم نم نم بارون صدای ما رو میشناسه 
(سیروان خسروی)

میخوام اینجا با تو باشم زیر بارونا دوباره
ولی افسوس نه تو هستی نه دیگه بارون میباره
(محسن چاووشی)

+ من یه پوشه ی جدا آهنگ بارونی دارم! ;)))))
+ بسه دیگه :دی
پاسخ:
وااای ایییین همه!!! ^__^
از عاشق بارون غیر از اینم انتظار نمیرفت :)
ممنونم :*
(((-: قشنگه
پاسخ:
مرسی :)

بِکُشِه!

یعنی خدا صدام رو بکشد :)

مرگ صدام حسین منظور میباشد :)

الان اوکی ؟


خواهش میکنم

مرسی از شما :)


+

دیدی من چه جور خودمو تحویل گرفتم :)))

خدایی حواسم نبود ببخشید (خجالت )

کلا منظورم بود اون مورد که خصوصی بهت گفتم .

در هر صورت ممنونم :)

پاسخ:
آها صدام!! فکر کردم میگی صدایم را بکش :|

راحت باش ;)
خواهش میکنم
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۵ آقاگل ‌‌‌‌
اینجاهم به طور عجیبی داره بارون میاد! :))
.
بازهم شب و بارون 
.
بزن باران بهاران فصل خون است
.
ببار بارون و بارون ببار
.
تو بارون که رفتی دلم زیر و رو شد
.
بارونو دوست دارم هنوز چون تو رو یادم میاره
.
همینا بسه دیگه:دی

پاسخ:
کاش یه کم ادامه میدادین ترانه ها رو!
ممنونم :)
چرا عجیب؟؟

@

شوخی با متن

آقا گل :))


اینجاهم به طور عجیبی داره بارون میاد! :))

دِرِلِش وَطورِ عجیبِ دِرِره وآرآن واره !:))

.
بازهم شب و بارون 
هم شآوو و وآرآن
.
بزن باران بهاران فصل خون است
بزن وآرآن وهآرآن فَصلّ خینهَ
.
ببار بارون و بارون ببار
وآرون بُوآر و وآراون بُوآر
.
تو بارون که رفتی دلم زیر و رو شد
دَ وآروان (وآرآن ) که چیِ دِلم ژیر و رو بی
.
بارونو دوست دارم هنوز چون تو رو یادم میاره
وآرانو دوس ذرم چون هنو تو ویادم دآرِه


همینا بسه دیگه:دی

هیآنَه بَسَه دی !:))


ببخشین ترجمه همزمان داشتین :)

هوا وارانی است منم وآرآنم دی :)))
هوا بارونی است منم اسمم وارانه دیگه :)


+

اسی جان ببخشید طبع کردیم گل کرده :)

آدرستون لینک شد ممنونم:**


پاسخ:
چقدر عالی و جالب ^_^
بله دیگه بایدم واران جان چنین استقبالی از این پست داشته باشه :)
مرسی :*

بقیه ی دوستان هم میتونن به لهجه ی خودشون شعر بگن یا ترجمه کنن :)

طبع بارونیم گل کرد :)

بارونی رو جا گذاشتم :):دی

خواهش میکنم و ممنون :*


پاسخ:
هم طبع بارونیت گل کرده و هم طبع کردیت :)
مرسی از تو :*
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۱۷ ام اسی خوشبخت
زیبا بودند :)
پاسخ:
متشکرم :)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۳ بای پولار
البته همه‌شون ترانه بودن.
منم یاد اون آهنگ شاد گروه آریان افتادم

...
از کوچه میاد باز صدای پاش
میزنه به شیشه با قطره هاش
میپچه صداش توی هر خونه
باز!
بارونه بارونه
بارونه بارونه
...
پاسخ:
بله :))
یادش بخیر
منم ترانه قمیشی زیاد مرور میشه واسم! :)

اون سومیه رو یگانه&چاوشی خوندن اون اوایل که با هم میخوندن... یادش بخیرر
ترانه جهابخش&صادقی هم عالیه...

ترانه زیاده در مورد بارون.. مثلا یکی از قشنگ ترین هاش ترانه امین رستمی..
بارون هواتو داره...
http://dl.musicbambo.org/musicbambo6/066/Amin%20Rostami%20-%20Baroon.mp3
پاسخ:
چه جالب! :)
ممنون بابت گفتن اسم خواننده ها

و مرسی از معرفی آهنگ :)
یه شعر پناهیان برای امام زمان خونده من ناخودآگاه همش یاد اون میفتم. هروقت بارون میاد که میگه 
باران که میبارد بیا 
من را تو رسوا کرده ای
 بردی ببر این آبرو
کو گل ندارد پشت و رو
گاهی به مدم می کشی 
گاهی به جزرم می کشی،..

کاملش رو خودت سرچ کنی با صدای خودش گوش بدی بهتره
پاسخ:
چه زیبا...
ممنونم :)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۳ عاشق بارون ...
تو خیالمی هنوزم وقتی بارون با عطر تو میباره
وقتی که دستای من هر لحظه تو بارون دستاتو کم میاره
(فرزاد فرزین)

بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هرکی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم تو روبراهم میکنی میدونم
بارونی که میباره از چشمامه دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
(میثم ابراهیمی)

روزا که بارون میزنه به شیشه مون، انگار خدا نشسته اینجا پیشمون
چشام از حس بودنت خیس همش، بابت بودن تو ممنونم ازش
(میثم ابراهیمی)

باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن مگه ابرا به نبودن تو وابسته ان
تا دنیا هست دیگه خیسه چشام پر ابره هوام
(میثم ابراهیمی)

دوباره نم نم بارون صدای شر شر ناودون دل بازم بی قراره
دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی با تو این دل آروم نداره
(مرتضی پاشایی)

دوباره قراره که بارون بباره دلم خون خونِ دلم بی قراره
من از دست چشمات شب روز ندارم میخوام مثل ابرا ببارم ببارم ببارم
من و باد و بارون با هم جور جوریم سه تامون غریبیم سه تامون صبوریم
(حامد محمدزاده)

روزای بارونی دلسرد و دلگیرم
موندم چرا با این دردا نمیمیرم
با رد پای تو از کوچه رد میشم
دارم تو این هوا حبس ابد میشم
همراه این بغضم تو هر زمستونی
دلگیرم از دست روزای بارونی
(مجید فلاحی)

آهای بارون پاییزی کی گفته تو غم انگیزی 
تو داری خاطراتم رو تو ذهن کوچه میریزی 
(سیروان خسروی)

تو مثل دشتای کهنه ی بارون زده ای توی دلم 
تو مثل ضربه ی بادی رو گونه ی خسته ی من
تو مثل هیبت کوهی تو غربت تیره ی شب
تو مثل قلب پر از غم و حس بهونه ی من
مثل بارونی مثل ابرایی وقتی درگیرم مثل رویایی اما تنهایی
 (محمدرضا هدایتی)

وقتی که بارون میزنه عمریه تو هر نفس حس میکنم تو هم دلت پیش من
هر جا که دلتنگ توام تمام شهر از حال من حس میکنن قراره بارون بزنه
(شهروز غفوری نیا)

چرا دنیا چرا دنیا منو میخوای تک و تنها 
همش هم گریه ی بارون شدم همسایه ی ابرا
دلم غمگین غمگین از غروبای غم انگیزه
چرا باید بشم خیره به اشکایی که میریزه
(فرزاد فرزین)

هوا بوی نم گرفته دوباره دلم گرفته
صدای گریه ی بارون تو خیابون دم گرفته
(بنیامین)

بازم یه پاییز دوباره بارون هجوم فکرت همون خیابون
دوباره دلشوره ی تو رو دارم
دوباره دلتنگتم عزیزم دوباره دارم بهم میریزم
چقدر ازین حال بی تو بیزارم
(احسان خواجه امیری)

اینجا هوا بارونیه اما تواینجا نیستی 
من عاشقت هستم هنوز میدونی اما نیستی
(علیرضا قرایی منش)

رهاشو مثل این بارون بدون شکوه و ناله
ببین حتی قناری هم داره میخونه خوشحاله نگاه کن
(رضا صادقی)

جوون بودم شبیه جنگلایی که الان سر راهت رو گرفتن
سر راهت تمام جنگلا سوخت تا چشمات رنگ دریا رو ببینن
بزن بارون دلم خیلی گرفته
..
یه شب چشمامو بستم خواب دیدم داره بارون میاد از ابر مرده
یه روز چشمامو وا کردم نبودی دیدم سیل اومده دنیامو برده
تو رویای یه دریا تو سرت بود دلم دریا شد و رفتی ندیدی
تو رفتی رد بارونو بگیری تو رفتی و به دریا نرسیدی
(محسن یگانه)

پاسخ:
مررررررسییییییییییییی از این همه ترانه ی قشنگ بارونی ^__^
حقا که عاشق بارونی :*
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۲ آقاگل ‌‌‌‌
@واران

متن رو به کردی ترجمه کردی یاد یک تصنیف کردی افتادم از این هم زبانتون استاد شهرام ناظری جان. پیشنهاد میکنم حتما حتما کوشش کنید.

این:

واوارن وارانه، واران ترم کرد


(باران بارانه ،باران خیسم کرد)




سوزه ی چاو خومار عزیزه کم ، له دین درم کرد


(سبزه روی چشم خمار عزیزم، از دین به درم کرد)




نازنین ، له دین درم کرد


(نازنین ، از دین به درم کرد)




واران وارانه ، واران وارانه ، عزیزکم  گل ریزه ریزه

(باران بارانه، باران بارانه،عزیزم  گل پر پره)


وعده ی وهار دای عزیزکم. یه خو پاییزه

(تو وعده بها ر به من دادی عزیزم، این که پاییزه (پاییز شد و ولی نیامدی) )

 


واوارن وارانه، واران ترم کرد

(باران بارانه ،باران خیسم کرد)


سوزه ی چاو خومار عزیزکم ، له دین درم کرد

(سبزه روی چشم خمار عزیزم، از دین به درم کرد)


نازنین ، له دین درم کرد

(نازنین ، از دین به درم کرد)
پاسخ:
اتفاقا پیرو این پستم، واران جان همین شعر رو تو وبلاگش نوشته!
لینکش رو تو بعدا نوشت آوردم :)
بازم ممنون بابت معرفیش :)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۴ عاشق بارون ...
اینم چند تا شعر از کتاب سمفونی ابرها (مرتضی حیدری)

+ باران
تنها امید کودکی
که بلندای شوتش
تا آن سوی شیروانی رفته

+ باران نمیمیرد
فقط
از دریا به دریا کوچ میکند

+ قلکم را
زیر باران گذاشتم
جشن تولد صحرا نزدیک است

+ای ابرها بنوازید
سال هاست کسی در اینجا
سرود باران نخوانده

+ شکایت از شانه هایت ندارم
هیچ سدی
طاقت باران یکریز را ندارد


* راستی 1 و 2 که نوشتی سیاوش قمیشی
3 هم (وقتی رفتی) یگانه و چاووشی


پاسخ:
وااای خییییلی زیبا بودن خیییییلی!!! ممنووووووونم عزیزم :***

مرسی که گفتی :)
قشنگن:دی
پاسخ:
ممنان :)

@

آقا گل

خسته نباشی خدا قوت :دی

پست من رو آوردین اینجا مرسی :)))

خواستین تلافی کنین دیگه ؟:))

باشه حساب میکنم محبت تون رو نگین نگفتم  :)))))))))):دی

اصلا هم تهدید نبود :دی

پیشنهاد خوبی دادین ولی دیر گفتین چون من زودتر گفتم :)))))))))))


+

اسی روله  بگو تازه من تماما اعراب گذاری هم کردم

بگو صدای ناظری هم گذاشتم :))

عجبا :دی

هیچی نگفتی خودم گفتم :دی


واران جان دی مرد :)))

واران جانت دیگه مرد :))

فاتحه :))


پاسخ:
خب ایشون پست شما رو ندیده بودن :)
حالا چرا اینقدر آقاگل رو تهدید و منو دعوا میکنی؟ :(

این چه حرفیه؟ خدانکنه :/
۱۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۳۸ تبارک منصوری
صدای مرتضی پاشایی که کلا پاییزیه :)
ولی من نمیدونم چرا تو هوای پاییزی دائما آهنگ طلوع من از سیاوش قمیشی رو زمزمه میکنم...این آهنگ به شدت پاییزیه و دوسش دارم...

طلوع من طلوع من وقتی غروب پر بزنه موقع رفتنه منه....
پاسخ:
البته منظور پست، هوای بارونی بود!

این آهنگ که آهنگ وبلاگ منه اصلا!! :)
این پست رو ببینید
http://tolooeman.blog.ir/1394/12/28/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%85
اصلا اسم وبلاگم همینه ^_^
خوش اومدین
ترانه بارون ِ سیاوش قمیشی واقعا عالیه
پاسخ:
بله خیلی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">