طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چایی شترمرغ!

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

همیشه شبها زود بخوابید که صبح خواب نمونید

اگه صبح مادرتون به زور اومد شما رو بیدار کرد، حتما صبحانه بخورید بعد برید بیرون، نگید دیر شده

اگه وقتی برگشتید خونه دیدید مادرتون سریع براتون صبحانه آورد و اصرار کرد که سریعتر بخورید تا از گرسنگی پس نیفتادید، و اگه مادرتون عادت داره تو چایی زیاد شکر بریزه، به هیچ وجه لباس عوض نکرده نشینید پای صبحانه

تا....

این شترمرغ شیرین رو مانتوتون سبز نشه :/


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۲۱)

۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۵:۵۹ دچــ ــــار
چه مادر مهربونی :))
پاسخ:
ممنونم :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۹ امیر بهزادپور
وای خدای من...
پاسخ:
:))
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۴ آقاگل ‌‌‌‌
این بیشتر شبیه یک لاکپشته که داره راه میره. و اینقدر کند راه میره که یک مرغ دریایی فکر کرده اینجا خشکیه اومده نشسته روی لاکش! تا شترمرغا! :دی
پاسخ:
o_O
شما از کدوم زاویه دیدید؟؟!!
چه هنرمندانه نقشش رو لباست افتاده:))
یاعلی
پاسخ:
اوهوم :)
علی یارت
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۳ حنانه شکاری
:)))))) 
پاسخ:
:دی
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۱ ببر بنگال
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
چایی شتر مرغ :دی


پاسخ:
:)))
آخی :)))
مادرتون همیشه سلامت باشن :)
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطفتون :)
۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۸ آقاگل ‌‌‌‌
از زاویه دوربین پشت دروازه. 
پاسخ:
بعله! لابد همینطوره که شما میگید o_O
با مانتو خوابیدی اسی؟ :))))
پاسخ:
نه با مانتو بیدار شدم :دی
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۱:۰۹ سجاد بوداغی
چه جالب :)
پاسخ:
:)
خوش اومدین
(((-:چش
پاسخ:
چش؟؟!! O_o
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۰ بای پولار
اول عکس رو دیدم و بعد خط اول رو خوندم یهو ذهنم رفت به سمت شب ادراری !!!
پاسخ:
:|
O_O
واقعا که :/
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۸:۵۰ فیلو سوفیا
چقد زیاد ریختی!! گرمم بود اونوقت
پاسخ:
اصن یه وضعی!!
نه گرم نبود :)
من که شتر مرغ نمیبینم :/
پاسخ:
عه! چرا؟ شبیهه که :)
الان کجای این شتر مرغه ؟ ملتفت نیستم!

ینی چایی تونو هم مادرتون شیرین میکنه واستون؟؟
لقمه چی؟ لقمه هم میگیرن؟
:)

+
همیشه شکر کنید ک مادری دارید ک براتون صبحونه هم آماده میکنه.. :-)
پاسخ:
چرا دقت نمیکنین شما؟ سمت چپ عکس سر شترمرغه، سمت راست هم دمش دیده میشه، پاهاش هم که قابل رویته و مثل شتر کوهان هم داره :|
ملتفت شدین؟؟

:))))
نه! اون روز استثنا بود، چون من صبحانه نخورده رفته بودم بیرون و وقتی برگشتم مادرم طاقت نیاورد که خودم برم صبحانه آماده کنم، و از آنجا که بنده تو کارهام کند هستم مامانم دیدن تا من بخوام لباس عوض کنم و سر فرصت برم صبحانه آماده کنم احتمالا ظهر میشه! این شد که با عجله برام صبحانه آوردن

مادرم فرشته ست، همه ی مادرها فرشته هستن ...
خدا خیلی ما رو دوست داشته که بهمون مادر داده :)
سلام 
ولی مانتوت اگر همین نقش شتر مرغ داشت قشنگتر هم میشد ؛ )

+
خواهر  چاییتو هیچوقت با شکر شیرین نکن :)
با عسل طبیعی شیرین مصرفش کن ولی با شکر که منبع خطرناکی برای سلامتی است 
شیرین نخور :)
من شاید هفت سال میشه حتی آبجوش که جایگزین چاییم شده رو هم با شکر نخوردم :)
یا با عسل بوده یا با خرما یا اصلا خالی خالی با پنیر خوردم ولی هیچوقت 
آب شیرین هم نخوردم چه برسه به چایی شیرین :)
شکر در دراز مدت باعث امراض مختلفی است تا میتونی ازش دور کن:)
نمونه اش هم که رو مانتوت دیدی ؛ )

یک خاطره با این شکر یادم افتاد بعدا اینم میگم :دی 

++
دلم صبحونه خواست :دی 



پاسخ:
سلام
جدا؟ :))
+
من زیاد شکر نمیخورم، فقط هر روز صبح یه چایی شیرین با شکر کم میخورم خواهر
عسل و خرما رو با غذای داغ (مثل آب جوش) مصرف نکن که خاصیتشون رو از دست میدن، سعی کن آب ولرم باشه
پنیر رو هم صبح ها نخور، شب همراه با گردو بخور که حافظت ضعیف نشه

باشه :)
++ الآن که شبه! صبح میخوری ایشالا :دی
مگه شترمرغ کوهان هم داره! نمیدونستم..

پس واسه همونه ک شما شبا دیر میخوابین؟
که این مدل روزای استثنائی بیشتر تکرار شه؟!
:)

خدا مادرامونو هم دوست داشته که ما رو بهشون داده..
البته خودمو میگما! ^-^
:)))
پاسخ:
پس فکر کردین چرا بهش میگن شترمرغ؟ اگه کوهان نداشت که دیگه شباهتی به شتر نداشت! میشد ابر مرغ :| :))

شاید :دی

باید دید نظر مادرتون چیه! :-P
http://shotormorq.ir/wp-content/uploads/2015/10/%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%BA.jpg

نه.. انصافا تو تصویر بالا کوهان میبینید؟
فک کنم بیشتر ب خاطر گردن دراز و استایل بدنش میگن شترمرغ..


فکر نکنم هم نظر باشه باهام! :))
پاسخ:
حالا این شترمرغه کوهان نداره دلیل نمیشه هیچ شترمرغی کوهان نداشته باشه :/
مهم اینه که شترمرغ مانتوی من کوهان داره :|
:دی

همین که شما خودتون رو قبول دارین کفایت میکنه :)))
https://blogs.scientificamerican.com/tetrapod-zoology/files/2014/05/ratite-polyphyly-pretend-cladogram-600-px-tiny-ver-2-Mar-2014-Darren-Naish-Tetrapod-Zoology.jpg

اینم هر نوع حیوونی ک شبیه شتر مرغه.. کدومشون کوهان دارن؟؟
با من بحث نکنید!-_- (تیکه کلام یکی از معلم هام :)) )


http://mappingignorance.org/fx/media/2014/12/fig3-640x513.png

این تصویر داره میگه ک..
دیگه شما نمیتونید ادعا کنید ک.. من قبلا تو ماداگاسکار یا تو جنگل های استرالیا شتر مرغ کوهان دار دیدم!
:))
پاسخ:
moa ، hemipodes ، یه مقدار هم kiwi
غوز هم به نوعی کوهانه!
با منم بحث نکنید :/
:دی
دیدید؟؟ Rheas به وضوح کوهان داره!!
بله.. :)

کوهان چیست؟!
نمره نداره.. بیشتر بدانیده! D:
پاسخ:
مانند کوه
تپه
تل
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنونم از توصیه ات عزیز خواهر ولی من آب جوش رو جوشیده نمیخورم بلکه یکربع بعد از اینکه 
خنک شد همیشه میخورم الان مثال آوردم ؛ )ولی جوشیده نیست خواهرکم :**
گاهی وقتا که عجله دارم یک کم آب ولرم باهاش قاطی میکنم ؛ )
من صبح ها پنیر نخورم رسما می میرم :))
***** ** **** **** ** **** ******* **** **
** **** **** **** * ******** **** ** ******* *** *** **
* *** ** **** ** **** ** ****** * *** ***** ** ******* ***** ***
*** **** *** **** ** ***** ** *** ***** **** *** ** ** ** **** **** *******
***** *** *** *** *** ***** **** ******** ***** ** *** ** **** **** ** **** ****** **
* **** *** *** ** *** **
**** ***** *** **** *** ***** *** ***** * **** **** **** *****  ** ****** ***** *** 
****** ****** **

ولی هر صبح پنیر نمیخورم گاهی تخم مرغ تخم شتر مرغی تخم بلدرچینی :دی میخورم :))
مثلا من مرفه بی دردم :))):دی 


+
آفرین خواهرم :*
واقعا گفتم اون تصویر مانتوت رو قشنگ تر میکنه ؛ )



پاسخ:
آفرین آبجی :**
دور از جون!

بابا مرفه!! :))
البته عسل هم خوبه بخوری
+
:*
o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">