طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وصال یار حاصل شد!!!

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

من به حدی عاشق سیب سبزم که مجنون عاشق لیلی نبود!!!

اما مدتها بود ازش دور بودم و حسرتشو داشتم

تا اینکه بعد از سالها بالآخره بهش رسیدم!!!! ^_^



اصلا به آدم چشمک میزنه! :)

ب ن: شرکت اپل از ما الگو گرفته :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

 به پای هم پیر بشید :دی خخخخخخخخخخخخخ


نوش جان .
پاسخ:
عمرش به دنیا نبود :'(

مرسی :)
چرا بعد سالها؟
من هرچی اصولا نابه و کم پیدا و خونه بقیه کم پیدا میشه خونه خواهرم اینا هست برای همون سیبای اوناهم معمولا از این سیب سبز صادراتیاست، بیا اونجا عشقت همیشه هست:دی
پاسخ:
مسئله اینجاست که من مثل تو خواهری ندارم که تو یخچالش انواع خوراکی های نایاب پیدا بشه، اصلا خواهر ندارم! :(
سالها؟!!

فقط سیب اونا قرمز بوده گویا! :)
پاسخ:
بله...

اصلش باید سبز باشه :دی
پس من چی تون محسوب میشم ؟؟؟؟؟
مگه ما با هم خواهر نیستیم ؟:(((
میگفتی خودم برات میفرستادم؛ )

+
سیب لبنانی عالیست و خوشمزه ولی افسوس سالهاست از خوردنش محرومم :)
بخاطر اینکه معده ام باهاش مشکل داره:|:(


++
نوش جون :*
پاسخ:
وای عزیزم ببخشید!! تو خواهر جانمی :***
ممنونم از لطفت وارانم :)
+ اسمش لبنانیه؟؟
ای بابا :(

مرسی :)
فکر کردم ازدواج کردی!
چه ناخونای قشنگی ؛)
پاسخ:
نه بابا! پس واسه همین بعد از چند وقت روشن شدی؟! ;)
چشمات قشنگ میبینه :)
۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۰ امیر بهزادپور
معلومه چقدر بی طاقت بودید، نکردید از سیب کامل عکس بگیرید:) )
اول گاز بعد عکس...:)
پاسخ:
آره ها راست میگید!!! :)))
سلام
سیب لبنانی؟! ولی به گمونم به اسم "سیب فرانسوی" شناخته میشه
یکی از درختای خونه قبلی مون سیب "سبز" میداد ولی نه "خیلی سبز"!!! :)
هرچند قسمت نشد من ازش بخورم! :| :(
پاسخ:
سلام
چه عجب!
فرانسویه؟؟ من که اسمشو نمیدونم، با عنوان سیب سبز میشناسمش

اون سیبا سبز نیستن! زردن که خیلی نمیرسن! سیب سبز حتی اگه روی درخت از رسیدگی پلاسیده بشه باز هم سبزه :)
ایشالا یه خیلی سبزش نصیبتون بشه! :)
@عمو یادگار :)
درست میگین سیب فرانسوی بهش میگن و به سیب زردها میگن لبنانی :)
ممنون جناب یادگار. ..

+
خواهش میکنم خواهررر:**
مرسی 
پاسخ:
آره سیب لبنان زرده!! :)
+
 :*
۰۱ آذر ۹۵ ، ۰۹:۰۵ دچــ ــــار
بقول سهراب: 
من به سیبی خوشنودم 
پاسخ:
بعله! عالی بود :)
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۰:۰۸ هنوز یلدا
نوش جان

فکر کردم خبراییه :)))
پاسخ:
تشکر

ای بابا :دی
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۰:۲۲ دچــ ــــار
@ یعنی چه خبرایی مثلا ؟ :)


پاسخ:
واقعا چی میتونه باشه؟؟!! o_O
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۶ حنانه شکاری
نه...نه...عشق منو نخور...
گاز نزن تن طنازمو :'(

آخ.پوست ناز ترشش '_'
پاسخ:
:)))))
:)))))))))
یعنی تو هم؟؟؟؟!!!
آقا من رقیب سرسختی ام ها!! :دی
تو دختری؟!!Oo
چ ناخونایی...هعییئ.ما نمیتونیم بلند کنیم بعد لاک بزنیم...ناظم دعوا میکنه:|
سیب :)))نوش جان
پاسخ:
نه بابا پسرم! دستام دخترونه میزنه :-P
آقا شما تو پست میز کار من وسایل پسرونه دیدی آیا؟؟ o_O
ناخنام که کوتاهن بابا! اتفاقا حواسم بود که تو عکس بلند نباشن :|
مررسی ^_^
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۱ حنانه شکاری
من سر سیب‌سبز شوخی ندارم :(

آخه نگاش کن...چه برقی می زنه دلبرم :)))))))
پاسخ:
:دی
واقعا هم دلبری میکنه با این رنگ سبز براقش! :)
نذار خواهر من
نذار
شاید یکی دلش خواست
خخخخخخخخخ
نوش  جان

پاسخ:
آدم باید یاد بگیره که با نفسش مبارزه کنه! بعله :دی
متشکرم :)
کلا سیب خیلی دوست ندارم ولی سیب سبز رو ترجیح میدم به بقیه ی رنگ هاش:)
نوش  جونت:)
یاعلی
پاسخ:
منم آخرین میوه ای که بهش فکر میکنم سیبه، اما بخاطر خواصش مورد توجهم هست
سبزش که کلا بحثش جداست! ^_^
ممنونم :)
علی یارت

و اینگونه بود که آب از دهان مشتاقان جاری شد :(

پاسخ:
ای وای :))
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">