طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

به وبلاگ بی مهری نکنیم...

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ب.ظ

امروز تو کلاس کامپیوتر، مربیمون درباره ی کلاس وبلاگنویسی حرف زد!

گفتم شما کلاس وبلاگنویسی هم دارین؟!

گفت آره واسه بچه های ابتدایی گذاشته بودم

یکی از بچه ها گفت: وبلاگ دیگه قدیمی شده! :/

خیلی از حرفش ناراحت شدم...

یکی دیگه گفت: قدیمی شده اما خیلی میشه ازش کسب درآمد کرد!!


چرا چنین تفکراتی درباره ی وبلاگ دارن؟؟ چرا اینقدر به وبلاگ کم لطفی میکنن؟؟ :((

فضای وبلاگ خیلی قشنگ تر از این حرف هاست! لااقل برای من!!

ارزشش به این مسائل نیست که :/

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

خب اینو ماها که غرقش شدیمو بلاگریم میفهمیم
پاسخ:
اوهوم :(
همون بهتر که چنین افرادی چنین دیدگاهی داشته باشن و سراغ وبلاگ نویسی نیان!
پاسخ:
واقعا :(
جو اینجا عالیه... خیلی بهتر از شبکه های مجازی دیگه ست...تجربه کردم که میگم:)))
پاسخ:
دقیقا نظر منم همینه! :)
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۸ دچــ ــــار
فضای وبلاگ خیلی قشنگ تر از این حرف هاست

اتفاقا خیلیها که شاخ شبکه های اجتماعی بودن و اینها دارن برمیگردن به وبلاگهای قدیمی شون 

+ توی وبلاگ آدم رشد میکنه (خودش و نوشتنش) بر عکس شبکه های اجتماعی 
+ توی وبلاگ آدم مخاطبای خاصی داره و سر در گم نیست
+ هر مطلبی با هر موضوعی نمیشه توی وبلاگ گذاشت (بر خلاف شبکه های اجتماعی)

خوبه تایید کردم ؟ :)
پاسخ:
شاخ دیگه یعنی چی :/
+ دقیقا
+ سر در گم؟ o_O
+ آفرین!

عالی بود :دی
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۳:۵۹ قاسم صفایی نژاد
قبلا راجع به همین موضوع، اینو نوشته بودم:
وبلاگ‌نویسان قدیمی‌تر، حس خاصی نسبت به وبلاگ دارند که در شبکه‌های اجتماعی و مسنجرهای موبایلی یافت نمی‌شود. وبلاگ با تمام این‌ها متفاوت است. به غیر از این‌که تولید محتوای وبلاگ‌ها طوری است که با لینک ثابت و بایگانی و قابلیت جستجو و ... در دسترس‌تر و ماندگارتر است (چه برای نویسنده وبلاگ، چه دیگران)، و جدای از این‌که وبلاگ‌ها شخصی‌تر هستند و بیشتر نماینده شخصیت صاحب وبلاگ است، چیزی که مهم است این است که نوشته‌های وبلاگی جدی‌تر از شبکه‌های اجتماعی و مسنجر‌های موبایلی است و نوشته‌های وبلاگی کمی با تفکر بیشتر همراه است. نشانه آن هم اینکه اکثر وبلاگ‌نویس‌ها در شبکه‌های اجتماعی و مسنجرهای موبایلی، محتوای بسیار بیشتری تولید می‌کنند و نوشته‌های خاص خود را روی وبلاگشان منتشر می‌کنند.
http://safaeinejad.ir/1394/01/05

اینجا هم درسنامه وبلاگ نویسی من هست که 6 سال پیش تدریس می‌کردم:
http://safaeinejad.ir/1389/08/15

پاسخ:
البته من که وبلاگ نویس جدید هستم هم همین حس رو نسبت به وبلاگ دارم!
خیلی از مطالب دیگر شبکه های اجتماعی کپی هستند!

آره قبلا هم گفته بودین درسنامه دارین!
ممنون
دلشون بخاد وبلاگ به این ماهی!
پاسخ:
بعله! ^_^
قدر زر زرگر شناسد قدر وبلاگ رو بلاگر..
خودم میدونم وزن نداشت! مهم منظوره ک میرسونه!:/
پاسخ:
عالی بود!! من کاملا تشویقتون میکنم :)))
شما میتونید :دی
بی عاطفه ها :(
پاسخ:
:'(
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۳ دچــ ــــار
ببخشید منظورم کاربرای مطرح بود :)
پاسخ:
اونا فقط از نظر خودشون مطرحن :/
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۳ فیلو سوفیا
چیکار به اونا داری؟ واسه خودت زندگی کن:)
پاسخ:
من کاری به اونا ندارم، اونا به من کار دارن! :|
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۱ پرتقالِ دیوانه
کلاس وبلاگ نویسی برای ابتدایی؟
چی قراره در اون سن توش بنویسن؟:)))
اصن چی یاد میدن توش؟
البته من خودمم از 13 سالگی وب داشتم ولی خب تا دو سال اول پستام همش کپی پیستی بود :/
چه تفکرات نفرت انگیزی
پاسخ:
نمیدونم میگفت پست گذاشتن و اینا رو یادشون داده o_O
کپی پیست -_-
خیلی :/
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۸ حنانه شکاری
منظورش از این که قدیمی شده، این بود که دیگه رو بورس نیست. این که رو بورس نیست هم درسته غمگینه ولی واقعیته...

وبلاگ نویس می شینه کلی فکر می کنه...کلی حرف آماده می کنه و میاد پست می ذاره...

تو اینستا کافیه برای صبحونه سوسی تخم مرغ و نون تست داشته باشی...پستت آماده ست :)
پاسخ:
رو بورس نیست چون ملت ما آدمای جوگیری هستن! تا 1 چیزی مد میشه همه میرن سمتش! بعد از یه مدت هم میذارنش کنار و قدیمی میشه :/

همینطوره

دقیقا! گل گفتی :))
خوش اومدی
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۸:۳۰ دچــ ــــار
مورد دارم معتقده وبلاگ مال دوره راهنمایی و دبیرستانه  :) 
پاسخ:
:///
اوشون برای منظور دیگه ای وبلاگ میرفتن :|
اینجاست که فرق ما با بقیه آدمایی که همچین تصوری از وبلاگنویسی دارن مشخص میشه ... ماهایی که دلی مینویسیم ؛)
پاسخ:
آره...
اصلا بلاگرای دلی افراد خاصی هستن! :)
من الان که وبلاگ دارم اصلا نمیتونم سراغ شبکه های اجتماعی دیگه برم
الان کلا یه وبلاگ دارم یه تلگرام(اونم چون دیگه واجبه)
نمیدونم دوستان بلاگر بعضیاشون چه جوری هم اینستا دارن،هم وبلاگ هم کانال تلگرامی
خب همه حرفاتو یه جا بگو دیگه:)
بعد تو همه اینا هم فعالن به کار و زندگیشون هم میرسن
اینش دیگه خیلی عجیبه:)
پاسخ:
مثل من!
منم با شما هم نظرم :)
بنده نیز علاقه ی خودم رو به وبلاگ اعلام میکنم:)
یاعلی
پاسخ:
بسیار هم عالی :)
یاعلی
۲۹ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۴ پیمان کرامتی
همینه دیگه..
چه میشه کرد.....
پاسخ:
میشه بی تفاوت بود و ادامه داد :)
من وبلاگو به خیلی از شبکه های دیگه ترجیح میدم
خیلی سالم تره

پاسخ:
کاملا همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">