طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مخ کامپیوتر هستم :|

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ

مکالمات من و داداش کوچیکه:


+ این فایل رو میخوام سیو کنم

- خب سیو کن

+ چه جوری؟

- با کدوم نرم افزار رفتی؟

+ (با لحن جناب خان) نرم افزار؟؟؟!!! O_O

- میگم با چی وارد شدی؟

+ آهااا! موزاریلا! :)))

- پنیر موزاریلا؟؟ :-P

+ نههه! موزیلا فایر فاکس =))))

- خب بزن فایل، سیو

.

.

+ الآن این بدون اینترنت هم باز میشه؟

- روش کلیک کن برو اوپن ویت

+ اوپن ویت؟؟؟؟!!!!! O_O (جناب خانانه طور)

- آره :|

+ آهااا!! خب حالا میخوام بریزمش رو فلش

- خب بریز :/

.

.

+ خب... الآن دیگه حله؟

- ببینم کدومو ریختی رو فلش؟

+ این یکی

- پس اون یکی چی؟

+ اینو ریختم اون یکی خودش رفت :دی

- خسته نباشی!

+ :دی :))))))))





+ : من

- : داداش کوچیکه


پ ن: فکر کنم یه کم عجله کردم واسه ثبت نام کلاس کامپیوتر o_O

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

خهههخخ چند سالشه این داداش کوچیکه؟؟
پاسخ:
از من بزرگتره ;)
اون یکی خودش رفت:)))

+همین الان که دارم اینجا کامنت میزارم درایو سی کامپیوترم فضای خالیش صفره:)))
پاسخ:
:)))) :دی

چه خبره باو؟؟ کمترش کنید خب!! (البته من ارتباطش رو با پست نفهمیدم o_O)
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۳ مکاترونیک خودرو
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
به این میگن داداش
پاسخ:
احسنت!! :دی
موزاریلا :))))) 
پاسخ:
=)))
تا آخرش فک میکردم منفیه شمائین!!
واقعا خسته نباشید! :))

موزاریلا!:)

کلاس کامپیوتر واسه چی؟!! تو آپارات آموزش کامپیوتر رو سرچ کنید ویدیو هاشو دانلود کنید و ببینید.. ب همین راحتی!
پاسخ:
از قصد آخرش گفتم که به اشتباه بیفتین :دی
ممنان!! :))

:-P

واسه word و اکسل و پاور پوینت و یه چیز دیگه که همیشه یادم میره! o_O
خب میخواستم مدرکشم داشته باشم!
:| #علام_موجودیت
پاسخ:
حضورتون رو زدم!
خب پست کامپیوتری بود کامنت منم کامپیوتری بود دیگه:)

اونیم که اسمش یادتون میره اکسیسه
پاسخ:
آها از اون لحاظ!! :دی

آره همینه! چون اسمش شبیه اکسله من یادم میره :|
:))
موفق باشی پس
پاسخ:
تشکرات :دی
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۵ دچــ ــــار
داداش کوچیکه هم از شما بزرگتره :)
مملکته!
پاسخ:
از داداش بزرگه کوچیکتره، ولی از من بزرگتره!
چه ربطی به مملکت داره؟!
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۳:۵۷ دچــ ــــار
اصلا میشد همین جمله تیتر باشه :
داداش کوچیکه که از من بزرگتره ...
پاسخ:
:))))))
بالآخره کوچیکه ست دیگه!! :دی
خدا صبری به داداش کوچیکه
پاسخ:
خیلیم دلش بخواد کلی خندوندمش :دی

فعل جمله تون چرا حذف شده؟؟! o_O
به نظر منم یه کم زود اقدام کردی:))
یاعلی
پاسخ:
آره بابا وقت زیاده حالا !! ;)
خخخخخ
میگید داداش کوچیکه اون وقت میگید از من بزرگتره؟!
پاسخ:
ای بابا :/
خب از بزرگه کوچیکتره، درسته از من بزرگتره اما در کل کوچیکه ست o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">