طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نوبت رای دهیه :))

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

حالا وقتش رسیده که به میزها رای بدید!

میتونید به هر تعداد میز که خوشتون اومد رای بدید :)

به این صورت که هر تصویری رو پسندیدین لایک میکنین!

فقط تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 آبان فرصت هست واسه رای گیری! پس عجله کنید!! نندازینش واسه لحظه ی آخر، چون ممکنه یادتون بره و زمان کوتاه رای گیری به اتمام رسیده باشه!!!

برای توضیحات بیشتر این پست رو مطالعه کنید :)

صندوق رای گیری: اینجا :دی


+ شما نمیتونید تعداد لایک های هر عکس رو ببینید، فقط تصویری که خودتون لایک کردین براتون با قلب تو پر قرمز نمایش داده میشه

نتایج پس از پایان مهلت رای گیری اعلام میشه :)


نکته ی مهم: شناسنامه فراموش نشود!! :دی

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۸/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۶ دچــ ــــار
رای گیری
پاسخ:
بله :)
شما دوباره برگشتین به روال قبل؟!
۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۱ پرتقالِ دیوانه
شناسنامه دیگه برا چی؟
پاسخ:
رای گیریه ها!! :دی
من دلم نیومد فقط به یه نفر رای بدم 
همه رو رای دادم فقط یک آشنا از این قلبای رای گیری نداشت؟ 
ا
پاسخ:
خیلی هم ممنون :)))
خوش اومدی
نه هیچی حله فقط میز یک آشنا قابله رای گیری نیست :))
پاسخ:
آفرین :دی
باید به این نکته هم توجه داشت که همیشه بهترین میز خلوت ترین میزه:)))
پاسخ:
حالا شمام هی تبلیغ کن!! :)))
مررسی دوست من برای معرفی ^_^
فعلا خیلی رقابت ها تنگاتنگه :)
پاسخ:
مرسی از تو که این بازی رو راه انداختی :)
واقعا؟؟ waaaw!!!!
شماره تونو هم میگفتین سر درگم نشیم میون انبوه عکسا!

شناسنامه نخواستن! :/
پاسخ:
البته من نگفتم به من رای بدید! صرفا خواستم اطلاع رسانی کرده باشم ^_^

ای بابا :/
برم ببینم پس مسئول جمع آوری آرا حواسش کجاست؟ o_O
میز من که نیست :))) 
ینی فک کنم خودم ندادم بهشون عکسو ، هااااا؟؟ 
پاسخ:
عه تو هم شرکت کرده بودی؟؟!!!!
تو کامنتها که خبری از تو نیست، مگه این که خصوصی فرستاده باشی، شایدم کلا یادت رفته!! o_O
منم ندیدم پستتو وگرنه به آشنا میگفتم :(
۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۹ ام اسی خوشبخت
کارت ملی قبول نیست؟
پاسخ:
چرا قبوله :دی
منم دقیقه 120اومدم :)
بعنوان میز افتخاری :دی 
میزمو دیدین ؟؛ )

+
میزهات شلوغه روله :))
میز باید خلوت باشه که میز جناب گم نام این خصوصیت رو داره :دی :)))
ستاد تبلیغاتی مستر گم نام :))))

خارج از شوخی وقت کنم حتما میرم پای صندوق و رای مو میدم :)
ولی اینبار بدون پارتی ؛ )

اینکه همه لپ تاپ دارن شکی توش نبود ولی من هیچوقت از میز بعنوان میز 
لپ تاب استفاده نکردم برای همینه الان تو این سن ، گردن درد گرفتم :|:دی 

در هر صورت آرزوی موفقیت براتون دارم.



پاسخ:
بله دیدم! :)
+
آخه گفته بودن بدون این که میز رو مرتب کنیم عکس بگیریم! :دی
داشتیم؟! :/
:)
حالا رای دادی یا انداختی دقیقه ی 120؟؟ ;)

من ندارم o_O
اصولا کسی واسه لپ تاپ میز نداره، ولی داداشم میز مخصوص لپ تاپ داره :))

ممنونتم :)

اره اول از وب تو بعد هم از وب حریر جان متوجه شدم و عکسو گذاشتم 
:)) اشکال نداره ، خودم نفرستادم عکسو ، ایشالا بازی های بعد ؛)
پاسخ:
باید میگفتی که شرکت کردی!
عکست به لیست اضافه شده اما چون بعد از پایان مهلت شرکت ثبت شده، تو رای گیری شرکت داده نشده :(
۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۲ پیمان کرامتی
خخخخ
خیلی هم عالی
پاسخ:
مرسی :-)
میز من از همه خلوت تر بود:))) اخرین نفرم گذاشتم :)))
پاسخ:
آره واقعا! البته شما که لینکشو نفرستاده بودی، آشنا جان هم متوجه پست شما نشده بود! اگه ریا نشه من پستت رو دیدم و لینکش رو واسه آشنا فرستادم! واسه همین آخر از همه ثبت شد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">