طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شازده رو شکارش کردم ^_^

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

مدتی بود به سفارش یکی از دوستان میخواستم کتاب بخرم، اما امروز و فردا میکردم، البته دلیل داره!

یادمه چند سال پیش یه کتابفروشی خوب تو شهرمون بود که کتابهای رمان زیادی داشت، کتابهاش رو اجاره هم میداد، و اگه کتابی رو سفارش میدادی برات می آورد

به امید رسیدن به همون کتابفروشی از خونه زدم بیرون، اما با مغازه ای خالی مواجه شدم! انگار سالها بود که مغازه تخلیه شده، از بس من و امثال من به کتاب علاقه داریم!! طرف ورشکست شده و معلوم نیست کی مغازه رو جمع کرده بود! و از آنجا که بود و نبود اون مغازه خیلی مهم بوده! حتی متوجه نشدیم کی تعطیل کرده و رفته...

به چند تا مغازه ی لوازم التحریری!! سر زدم اما جز کتابهای کودک چیزی نداشتن.

یه کتابفروشی جدیدالتاسیس دیگه هم رفتم که فقط کتاب درسی و کمک درسی و دانشگاهی داشت

متاسفم برای مردمی که کتاب نمیخونن، برای شهری که یه کتاب فروشی معتبر نداره...

وقتی وضعیت رو اینطور دیدم خورد تو ذوقم، و روزها طول کشید تا دوباره برم دنبال کتاب، البته تو یه شهر دیگه!

دیروز صبح بیدار شدم (برخلاف همیشه) !! و رفتم یه شهر دیگه، چند تا کتابفروشی رفتم ولی اکثر کتابهاشون درسی بود، انگار کتاب غیر درسی نباید خونده بشه :/

خلاصه رسیدم به یه مغازه ی خوب و این کتاب رو خریدم:



و اینگونه شد که به قشر مرفهین بی درد جامعه پیوستم!

چرا؟؟ چون از همین کتاب با یه مترجم دیگه داشتن که قیمتش یک چهارم این کتاب بود!! و باز از همین کتاب با همین مترجم داشتن که قیمتش نصف این کتاب بود! اما این کتابی که گرفتم بخاطر جلدش و نوع کاغذش گرونترین در نوع خودش بود :پی

قابل توچه یک آشنا ;)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

عه شازده کوچولو رو نخوندی؟
پا شدی رفتی یه شهر دیگه؟مگه از خونتون تا رفتن به شهرای دیگه فاصله کمه؟:/
پاسخ:
نه :(
آره شهر همسایه بود :دی
ای جانم شازده کوچولو
شهر ما هم نداره:(
ولی جمعه از نمایشگاهی در شهر همسایه ۱۲تا کتاب خریدم،یه چند تا هم بابام اینا الان روم نمیشه بگم چن تا کتاب درسی میخوام:دی
پاسخ:
ای بابا...
خوبه که اولویتت کتابای درسی نیست :)
وای شازده کوچولو خیلی خوبه فکر کنم باید چندین بار بخونیش و بعد از مدت ها تازه بفهمی چی خوندی برای من که اینجوری بود.متنش خیلی ساده است اما جملاتش خیلی پر مغر و سنگینه که نیاز به فکر عمیق و زیاد داره.
یه شهر دیگه؟ منم بیشتر کتاب هامون رو از یه شهر دیگه خریدم:)
یعنی هر سال که میرم اونجا 4؛5 تا کتاب میخرم.:) 
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
اوهوم
چه خوب :)
مرسی، همچنین
یاعلی
خیلی هم خوب کتاب خوبه . 
پاسخ:
همینطوره
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۷ ( ک) شباهنگ
این کتاب بسیار بسیار کتاب خوبیست . .
 سخنان و پند های زیبا و پر محتوایی در آن است .
موفق باشید ..
پاسخ:
بله
متشکرم
شازده رو 87 خوندم (آیکون کلاس گذاشتن و اینا) 

حدس میزنم شهر همسایه سبزوار بوده ((: 
پاسخ:
بابا باکلاس! :دی
من نمیدونم چه اصراریه منو بچسبونین به نیشابور! نه واقعا رو چه حسابیه؟؟ o_O
جلد کتاب مهمه مگه؟ خیلی از کتابایی ک خوندم جلد نداشتن اصلا!

کتابخونۀ عمومی شهر خودتون عضو میشدین.. بی درد سر کتابو میگرفتین و میخوندین.. نمیشد؟
پاسخ:
خب هر چقدر مقاوم تر باشه دوامش هم بیشتره :دی
اگه کتابایی که شما خوندین هم از این جلدا داشتن هیچوقت جلدشون جدا نمیشد :-P
عضوم، اتفاقا چند نسخه ازش داره اما میخواستم داشته باشمش
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۷:۴۱ مکاترونیک خودرو
کتاب خوبیه.........
پاسخ:
موافقم
به به آفرین مرفح (اینطور مرفح برای کتابخوناس) بی درد.
چه کار خوبی کردی ، اگر میدونستم شازده نخوندی حتما بهت هدیه اش میکردم این کتاب رو ، واقعا عالیه ، خیلی خوب کاری کردی که ترجمه احمد شاملو رو خریدی.
حالا که کتابش رو خریدی اما باز من یه هدیه برات دارم ، منتظر یه سوپرایز باش.
+ واقعا چقدر بده که یه شهر کتاب فروشی درست و حسابی نداشته باشه ، من خودم تو اینچنین شهر هایی زندگی کردم و میدونم چقدر ناخوشاینده.
پاسخ:
بله :)))
واقعا مایه ی تاسفه که تا حالا نخوندمش، چون میبینم همه خوندن!
هدیه؟؟ چه عالی!! ممنوووووونم ^__^
+ اوهوم :(
آدم روش نمیشه به کسی بگه حتی :/
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۲ فیشـ ـنویس
احسنت
بهتون تبریک میگم که بخاطر کتاب مسافرت کردید حتی :)
پاسخ:
ممنون
مسافرت؟؟ نه دیگه در اون حد!! نزدیک بود :دی
۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۹ قاسم صفایی نژاد
چه سخت. خب چرا کتاب الکترونیک نمیخونید؟ یا از سایتهایی که کتاب رو پست میکنند در خونتون استفاده نمیکنید؟

---- 
نظرتون هم در وبلاگم پاسخ دادم راجع به آریاییها.
پاسخ:
اتفاقا بهش فکر کردم، اما کتاب چاپ شده یه حسن دیگه ای داره!
خرید اینترنتی دردسر داره :دی

سپاسگزارم :)
کتاب خوب عسد
من کتاب دوست داشت :))))
تموم شد کتاب رو بدین به من :)))
پاسخ:
آری!
آفرین :)
کتاب که تموم نمیشه ولی قابل شما رو نداره :دی
مبارک باشه عشقم :)
پاسخ:
مرسی عزیزدلم :***
ینی چی کتاب تموم نمیشه ؟ :)))
پاسخ:
چون خوردنی نیست! ماندگاره :دی
بگین نمیدم :)))
پاسخ:
قابل نداره ها! :دی
مبارکتون باشه :)
پاسخ:
خیلی ممنون از شما :)
دارم حدس میزنم دیگه :دی 
پاسخ:
بیشتر دارین حکم میکنین o_O
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۹ فیشـ ـنویس
اتفاقا منم یه کتاب دستمه به اسم «تاریخ معاصر ایران» دکتر موسی حقانی / خیلی جذابه :)
http://nashrearma.com/books/view/106

قضیه های 100 سال پیش تا الان رو توضیح میده ... خیلی خیلی قشنگ و ساده

*تا حالا تاریخ رو به عنوان کتاب غیردرسی نخونده بودم
پاسخ:
همیشه از تاریخ متنفر بودم، برام عجیب بود که واسه بعضیا شیرینه!
دوست داشتم تاریخ رو مثل یه داستان بخونم که هیچوقت نشد
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۹ فیشـ ـنویس
فکر کنم این کتابه اینجوری که میخواهید باشه ها :)
پاسخ:
اگه واقعا اینطور باشه که عالیه! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">