طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نذری نصفه :/

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

بدیهیه که یکی از جذابیت های محرم، نذری هاشه! لااقل برای من که اینطوره.

از همه بیشتر عاشق شله زرد و شیر برنجم! و شربت هایی که در کنار دسته های عزاداری توزیع میشه.

امروز مامانم از یه مراسمی برام یه ظرف شیربرنج آورد، اونقدر خوشحال شدم که نگو!! خواستم همون لحظه عکسشو بگیرم و تو وبلاگم بذارم!

با کلی شوق و ذوق، در ظرف رو برداشتم و با این صحنه مواجه شدم:



بله دیگه...

ظاهرا قبل از من به داداش کوچیکه تعارف شده بوده :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

نذری امام حسین ( ع) نصفه هم باشه خوبه
پاسخ:
اون که صد البته!
اخی :)))
پاسخ:
:(
قبول باشه :))
پاسخ:
ایشالا :دی
نیمه پر لیوانو ببینین! چ داداش خوبی دارین ک واستون نگه داشته D:
پاسخ:
بله اگه نیمه ی پر کاسه رو ببینم یه نصفه شیربرنجی برام میمونه :|
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۹ محمد حسین
عندر حکایت یه داداش شکمو:)))
پاسخ:
اندر درسته :|
حالا باز شانست گفته چیزی ازش مونده 
همینشم غنیمته
پاسخ:
بعله خب :دی
من شیر برنج و شله زرد نمی خورم اما صبح حلیم خوردم البته اونم اخرش بود چون اخر از همه صبحونه خوردم.:))
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
نوش جان :)
همچنین
علی یارت
:)
خوب اونم نذری میخواد . 
پاسخ:
آره خب :دی
خخخخخخ
دمش گرم


واسه مشهدیها فقط شله :)
پاسخ:
:/
ما که ندیدیم o_O
فکر کنم ده سالی میشه شیربرنج نخوردم :|:)
عادیش هم نخوردم چه برسه به نذریش :)
من بیشتر عاشق حلیم نذری هستم :)


+
نوش جون :)

++
سلام :)
عزاداری هات قبول ...
التماس دعا دخترم :*
پاسخ:
چرا؟ دوست نداری؟؟
:)
+ مرسی
سلام :)
قبول حق، عزاداریهای شمام قبول باشه
محتاج دعاییم مادرم ;)
خیلی بدی من دوست داشتم بگم دخترم :)
دوس نداشتم که بشم مادر :|:)

دیگه هم بهت نمیگم دخترم! ایش!:دی 


+
ده سال پیش خوردم بعد از آخرین شیربرنجی که خوردم که دیگه دوست نداشتم 
برم بخورم.
قطعا تنها غذای که اشک منو در میاره همین شیربرنجه .
پس نمیتونم برم سمتش.

پاسخ:
باشه پسرم، دیگه بهت نمیگم مادر ;)
حالا قهر نکن :دی
+ پس خاطره ی بدی ازش داری
:|

نکردم ولی با این حرفت بعید میدونم دیگه نکنم :||:)

+
نه اتفاقا چون  خاطره خوشی دارم دیگه دوست ندارم بخورم:)


پاسخ:
خواهر! خوبه؟؟ :))
+ عه! چطوری میشه؟! o_O
(((((((((((((-: شیربرنج  اصلا دوست ندارم این ورای ما هم شیربرنج نزری نمیدن اصلا ندیدم جایی هم چه جالب
پاسخ:
مگه شما کدوم ورایین؟؟؟!!! o_O
خوش اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">