طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آهاااای!!

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ


کسی اینجا نیست؟؟؟؟؟


-__-


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

آهای من هستم :)
اسی خانوم چیه عزیز ؟:)
در خدمتم :)
پاسخ:
دلم گرفت یهو :(
مرسی که هستی باران جان...
هااااای اییی یی
پاسخ:
روشن شدی؟!
خوش اومدی :)
انگار خاک مرده پاشیدن توی بلاگ
هیشکی نیس
پاسخ:
آره والا :|
آدم وهم ورش میداره :(
عزیزم :**
خدا نکنه دلت بگیره 
بنظرم برو یه زیارت عاشورا به نیت سلامتی آقا امام زمان بخون حالت خوب میشه :)
نشد بیا منو  فحش بده :)

خواهش میکنم:*

پاسخ:
چه گزینه های خوبی :)))))))
عزیزمی :**
یه گزینه دادم ها ؛ )
مگه اینکه گزینه فحش هم نثارم کنی که بشه گزینه های ؛ ))
خارج از شوخی 
خوندن زیارت عاشورا تو این ایام حال آدم رو از این رو به اون رو میکنه :)
بخصوص جمعه هم باشه :)

التماس دعا ...

ممنونم :*
پاسخ:
نه دیگه دو تا بود ;)
اوهوم...
محتاج دعاتم
ممنون از تو :)
خوندن زیارت عاشورا 
سلامتی آقا امام  زمان (عج ا... )
درسته ؟
قبول باشه :)
ایشالا حاجت روا 
محتاجیم به دعا:)


+
منم برم بخونم :)
مواظب خودت و خوبی هات باش :**

پاسخ:
اگه اینجوری درنظر بگیریم میشه سه تا :)))))
گذشته از شوخی خیلی پیشنهاد خوبی بود، ممنونم ازت :)
+ قبول باشه
تو بیشتر مهربون :**
مرسی :)
هرموقع یکی از دوستام دلش میگرفت براش لالایی پگاه رو می فرستادم و به گفته خودشون بهتر میشدن :)
خیلی خوبه آخه
پاسخ:
لالایی پگاه؟؟ نشنیدم!
چی هست؟!
پستش کردم :)
پاسخ:
مرسی
میام میبینم
سلام اسی جان
حاضر :)
پاسخ:
سلاااام عزیزم!!! :)
خیلی خیلی خوش اومدی ^_^
O_O
اون بالا نه.. اینجا چرا ! ^-^
پاسخ:
چه خوب :)
ممنون
مررسی :) راستش خیلی یهویی و خودجوش کامنت گذاشتم و خاموش بودنم لو رفت :)) 
پاسخ:
پس خاموش بودی؟؟ فکر کردم اولین باره اومدی!
چرا خاموش؟؟ تا باشه از این یهویی ها ;)
نترس عمو ما همین دور و براییم :)))
پاسخ:
چه خوبه که هستین :)
هستیم ولی خسته اییم :|
پاسخ:
نخسته برادر :)))
البته خیلی وقتم نیست فکر میکنم از مسابقه لباس به بعد با ادرسی که یلداخانم از شما گذاشته بودن..گاها سر میزنم اما شخصا برای من ،خوندن و شنیدن در سکوت از حرف زدن لذت بخش تره  ;)
پاسخ:
از اون موقع تا الآن دو ماه میگذره، اییین همه سکوت؟؟!!! O_O
شخصا برای من، حرف زدن و نظر دادن خواننده هام از خاموشیشون لذت بخش تره :دی
D:
خب واسه همین شخصا هامونه!!!  که شما وبلاگ دارین و مینویسین و من ندارم و نمینویسم  ;)
 D : 
 :))
فکر میکنم با این همه کامنت های امروزم جای خالی ننوشته هام پر شد ;)
در هر صورت میخونمت اسی جان. وب و قلمت پایدار :)
 
پاسخ:
دقیقا ;)

یه کوچولو شاید!
ولی سعی کن دیگه جای خالی از خودت به جا نذاری!
خوشحال میشم :)
مرسی عزیزم، حضور روشن تو هم پایدار :)
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۵ محمد حسین
ظاهرا هم بلاگیا دبستانی بودن رفتن مدرسشون :)))
پاسخ:
بله مثل اینکه :|
:)))
پاسخ:
کجا بودی لیدی؟؟ دنبالت میگشتم!!
این پستهای سبک چیه
عجیبه
از شما بعیده
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">