طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دخترک دیروز...

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ

نمیدانم کجا

کی

کدام روز

کدام ساعت

کدام دقیقه

چگونه

من پا به دنیای آدم بزرگها گذاشتم!


چرا دیگر جلوی مغازه ی اسباب بازی فروشی میخکوب نمیشوم؟

چرا دیگر دلم برای عروسک قنج نمیرود؟

چطور شد که خاله بازی از یادم رفت؟

چرا به لی لی بازی تمایلی ندارم؟

چه شده که بازیها برایم بی مزه شده اند؟

چرا وقتی تلویزیون کارتون نشان میدهد، شبکه را عوض میکنم؟

چطور شد که جیبهایم از شکلات کاکائویی خالی شد؟

مگر میشود منی که آن همه هیجان و داد و فریاد داشتم برای بالابلندی و قایم باشک و دنبال بازی و استوپ آزاد، اینطور بی ذوق و بی انرژی باشم؟


چقدر دنیای آدم بزرگها کسل کننده است!


دلم برای شور و نشاط خرید مدرسه و نگرانی آغاز مهر و کتابهای جلد نشده و سیل مشقهای ننوشته که پیشرو داشتم تنگ شده...


نمیدانم کی

کدام وقت

کدام لحظه بود

که من

دیگر بزرگ شدم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۸)

:||| 
پاسخ:
وا :/
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۶ ام اسی خوشبخت
یاد قسمت اول سریال The loud house افتادم. برای بازگشت به دنیای کودکی خوبه ببینید :)
دنیای ادم بزرگ ها بسیار کسل کننده است.
پاسخ:
ندیدم!
بسیار...
آدم با بزرگ شدن..حسرت دوران کودکی و نوجوانی را میخورد..
پاسخ:
هعی...
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۱ دخیـ گمشدهـ
هییی
پاسخ:
:(
خیلی زود دیر میشه.......................
پاسخ:
خیلی ...
کودک درونت رو بذار بیشتر بیاد هوا خوری!  :) 
پاسخ:
بله واقعا لازمه o_O
بزرگ شدنم قشنگه.. ب شرطی ک آدما واقعا بزرگ بشن!
پاسخ:
قشنگ؟ چی بگم...
سیر طبیعیش که واسه همه یکسانه
به نظر من باید هر ۵ سال یکبار کتاب شازده کوچولو بخونیم
نباید یادمون بزره
که بزرگ نشیم
پاسخ:
اگه بگم تا حالا نخوندمش ؟؟!! O_o

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">