طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

لای جرز دیوار o_O

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

گفته بودم که مادربزرگم آلزایمر دارن


مادربزرگ: اَسی؟

من: بله؟

مادربزرگ: اسمت چیه؟

من: مادربزرگ همین الآن خودتون منو به اسم صدا زدین که!!!

مادربزرگ: یادم میره! خب حالا برو کنار دیوار وایسا، همون جایی که جرز داره! وقتی من میخوام برم منو ببر.


و اینجا بود که من به کاربرد با اهمیت خودم درباب جرز دیوار پی بردم :|


+ اصولا به موارد بی مصرف اینطور اطلاق میشه که: به درد لای جرز دیوار میخوره :/

و به مواردی از اون بی مصرف تر گفته میشه: به درد لای جرز هم نمیخوره!! O_O

باز جای شکرش باقیه ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۶)

باز خوبه یکم مورد مصرف داشتی :دی
پاسخ:
آره ها!!!
:)))
باز جای شکرش باقیه... ! :)
پاسخ:
خییییلی!!! O_O
۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۳ آقای خوش فکر
این دیگه کاربردش بعد از افق هست :)
پاسخ:
اصلا یه وضعی :|
خدا رو شکر کن :)
یاعلی
پاسخ:
الحمدلله :)
یاعلی
خخخخخخخخخخخخخخ
خدایی باز جای شکرش خالیه  خخخخ

پاسخ:
بله :))))
خوش به حالت. من فک کنم به مرحله ی گروه دوم رسیدم....
پاسخ:
تا این حد یعنی؟؟!! :)))
اینطوریام نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">