طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آمدم جانت به قربانم همین حالا! چرا؟ :-D

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ق.ظ

سلام دوستان همیشه همراهم :)

بعد از یه غیبت که بیشتر از اونی که فکر میکردم طول کشید بالآخره اومدم به کلبه کوچولوم ^_^

وای که چقدر دلتنگ بودم!!


خب باید بگم که تو مسابقه به مقام شامخ سیزدهم نائل شدم!

ممنونم از دوستانی که به من رای دادن و واقعا شرمندمون کردن :)

چند تا 10 گرفته باشم خوبه؟؟ :)))


خیلی پست تو ذهنم هست! ان شاءالله یکی یکی براتون مینویسمشون :)


علی الحساب این مسابقه رو داشته باشید تا خدمت برسم ;)

منم جزء شرکت کننده ها هستم! ولی نباید لو بره که کدومشون و کی فرستاده! فقط همینقدر میگم که رای بدید اینجا :)


+عنوان: دور از جونتون البته :))))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۸)

۲۳ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۱۷ دانلود استیکر تلگرام
ممنون خوب بود 
پاسخ:
خوش اومدین
:)
من نمیدونم کدوم ماله توعه :|
واسه همین قبلش رای دادم نمیدونم ماله کی بودن اونا :)
عنوان یه عالمه منو خندوند :))
پاسخ:
تو اولین رای رو به ثبت رسوندی!! :)
:)))
ماشالا چقدر فعال مسابقات هستی :))))
پاسخ:
من خیلی فعال نیستم! دوستان با مسابقاتشون موتورمون و روشن میکنن ;)
خوش اومدی
پاسخ:
مرسی همچنین تو بعد از این همه نبودنت!
ایشالا ک خوش گذشته :-)

8 تا..:)

اینو ایشالا سیزدهم نشین! :)
پاسخ:
ممنون :)
یکیش هم شما بودین! مرسی ^_^
فکر نکنم شرکت کننده های این یکی به سیزده تا رسیده باشن :دی
کلا ناکامین تو مسابقات خخخخ

جز این هایکو البته خخخ
پاسخ:
من ناکامم؟؟؟!!! کی بود که تو مسابقه ی ست لباس برنده شد؟؟؟ O_O
مگه میدونین هایکوی من کدومه؟؟؟ :دی
نمی دونم چرا ولی دیگه حوصله این مسابقه ها رو ندارم...
پاسخ:
مگه قبلا داشتین؟!
۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۴ بای پولار
حداقل دنبال می کردم و رای می دادم. یادمه تو یکیش با رای من رتبه آوردی :|
:))))
پاسخ:
آها!! بله بله!! خیلی هم ممنون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">