طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

به من رای بدییییییید ^_^

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

1- امروز میرم تهران

نمیدونم چقدر میمونم، شاید یک روز، شایدم بیشتر! بستگی به شرایط تهران داره! و فکر نمیکنم اونجا اینترنت داشته باشم، پس مدتی نیستم


2- یک ماهه که یه مسابقه شروع شده و یک ماهه که من با وجود دسترسی داشتن به نت صرفا شبانه، هر شب با وجود خستگی و خواب آلودگی میام وبم و منتظرم ببینم کی میم به من کامنت میده که نوبت پست من بشه! که نکنه کامنت بده و من نبینم و نتونم واسه خودم تبلیغ کنم! که دیشب دیدم پستم درج شده و زمان رای گیریش هم تموم شده! ولی من کامنتی مبنی بر رسیدن نوبتم دریافت نکردم! خیلی ناراحت شدم، چون قرار بر این بوده که قبل از گذاشتن پست هر شخص بهش اطلاع داده بشه واسه تبلیغ! این شد که قرار شد امروز هم پستم فرصت داشته باشه واسه امتیاز گیری!!

پس بشتابید و به پست من نمره بدید!! نمرات از یک تا 10 هستن، یعنی بالاترین نمره 10 و پایین ترین نمره 1 هست، نمرات کمتر از یک و بیشتر از ده تاثیری ندارن، بسیار خوب و عالی و امثال اینها هم مدنظر قرار داده نمیشن، پس فقط یک نمره از 1 تا 10 به پستم بدید!

فقط امروز فرصت دارید! اونم از ساعت 9 صبح تا 9 شب، نظرات بعد از ساعت 9 شب پذیرفته نمیشن! پس پشت گوش نندازین و همین الآن رای بدید! وگرنه یادتون میره!!

قبلا از حضور پر شور شما دوستان عزیزم کمال تشکر رو دارم ^_^

آدرس مسابقه: اینجا (من شرکت کننده ی شماره ی بیست و هشت هستم)

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۶/۱۱
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

الان بهت ده می دم عزیزم حرص و جوش چرا می خوری :)))))
پاسخ:
:)))
ولی رای ندادین که! :(
کامنت پست مسابقه بسته شده :(
پاسخ:
عه پس چرا باز نکردن؟ :(
اینکه نظراتشو بسته با اینکه دو ساعت پیش گذاشته!!!!
پاسخ:
یعنی دو ساعت از زمان شروع رای گیری گذشته و نظرات باز نشده؟؟ :((
مرسی از رایت :*
رای دادم :)))
پاسخ:
تو که همون اول و اولین رای و دادی :))
مرسی :*
چشم
پاسخ:
چشمتون بی بلا!
ممنون :)
سلااااااااااااااااااام اَسی جان
خوبی یا بهتری؟
انشاالله که همیشه خوش و خرم باشی.
الان کمی فرصت کردم برا وبگردی تا این مطلب رو دیدم رفتم برا نظر دادن.
با افتخار بهتون 9 دادم. یک نمره بخاطر غلطهای انشائی کم کردم. خوشحالم که بعد از مدتها دوباره اومدم اینجا.
ضمنن نمیدونم یه حسی بهم گفت که منم توی مسابقه شرکت کنم. آخرین مطلبم رو براش فرستادم. ولی چون نمیدونستم کجا بفرستم توی لینک مسابقه گذاشتمش... فکر کنم گند زدم...خخخخخخ
مثل همیشه برات احترام قائلم.
پاسخ:
سلاااااام آقا بهمن !!!!!
عالی ام ^_^
شما خوبین؟
چه عجب از اینورا!
مرسی از محبتتون :)
چه به موقع اومدین :)))
خیلی خیلی لطف کردین، افتخار دادین، واقعا متشکرم [گل]
غلطای انشایی؟ خوشحال میشم دقیق تر بدونم اشکالم کجاست که رفعش کنم

متاسفانه مهلت شرکت تو مسابقه تموم شده، کاش زودتر مطلع میشدین :(
مثل همیشه مهربونید :)
بیشتر به ما سر بزنید آقا بهمن! :)
بح بح 
پس گاو گوسپندو باز بزنیم زمین برات خانوم
:)))

خوش بحال خودم که اصلا تو وادی این صوبتا نیستم
اصلا نمیفهمم مسابقه هه
چی ههه
کی هه
والا!
پاسخ:
ای بابا شرمنده نفرمایید :دی
:))))
سلام دوباره بر اَسی جان عزیز.
چون فرمودی چه غلطهائی ؟ سعی میکنم تا اونجائی که بلدم و عقلم میرسه و اعتقاد دارم براتون بنویسم. ممکنه بعضیاشو قبول نداشته باشی. اشکالی نداره. فقط نظرم رو مینویسم. فقط لطف کن آدرسهارو خودت زحمت بکش و پیدا کن...:
عزیز دردونه ی باباش بود و خیلی باباش و دوست داشت،= بهتره مینوشتی ( خیلی باباشو دوست داشت)
 از دیدن حال و روز پدر شکه شد و خیلی گریه کرد = شوکه صحیحه نه شکه.
دخترک فقط9 سال داشت = بجای 9 بهتر بود مینوشتی نه سال داشت. 0 و البته تمام اعدادی که در متن نوشتی بهتر بود به حروف مینوشتی نه عدد)
من میترسم اگه دخترم و شوهر ندم = میترسم اگه دخترمو شوهر ندم
از این که با یک مرد سن بالا ازدواج کرده = به جای سن بالا اگه مینوشتی مُسن بهتر بود.
یک روز که دستش و به دیوار گرفته بود= مثل بقیه ی موارد... دستشو به دیوار گرفته بود.
هیچ نامحرمی چهرش و ندیده بود!!= چهره شو ندیده بود.
و چند مورد دیگه شبیه موارد بالا.
ضمناً تمام جملاتی که نوشتی باید به نقطه ختم میشدن که این از نظر نگارش و برای یه نویسنده یه نقصه...
نکته ی دیگه اینکه تمام مطلب رو در جملات کوتاه و منقطع نوشته بودی بدون اینکه یه پاراگراف پیوسته، متنت رو تزئین کنه و خواننده بتونه یه پیوستگی در متن پیدا کنه.
امکان ویرایش و پردازش بیشتر متن وجود داشت ولی شما خیلی سریع مطلب رو شروع و به پایان رسوندین.
اَسی جان ،
شرمنده اگه به موارد بی ارزشی اشاره کردم ولی دست خودم نیست به نظرم اینا برای نگارش بهتر لازمه... بازم خود دانی...

پاسخ:
سلام بر آقا بهمن :)
مرسی از نکاتی که ذکر کردید، بله قبول دارم که عجله ای بود.
ممنون از توجهتون
متشکرم که وقت گذاشتین :)

نتونستم رای بدم چرا؟ :(((((
باور کن همون موقع رفتم و خوندم اما نتونستم نظر بذارم :((
پاسخ:
ظاهرا تا دو ساعت بعد از منتشر شدن پست، نظردهی بسته بوده
از اون ور هم تا 2 ساعت بعد از پایان ساعت رای دهی، همچنان کامنتها باز بودن و میشده رای بدین، ولی شما دیگه نرفتین ببینین!
به هر حال ممنونم از این که وقت گذاشتین :)
سلـام :)

کم کار شدین؟! 10 روز و فقط 2 تا پست! عجیبه O_o :| :)
پاسخ:
سلام !! :)
اصلا خونه نبودم این روزها رو!!
مرسی که پیگیر هستین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">