طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اسمش و بذار عَم قِزی :دی

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ق.ظ

اول از همه اینجا رو بخونید :)

وقتی باهم بودیم به نگار گفتم: راز موفقیتت چیه که این همه مخاطب داری؟

گفت: مگه زیادن؟

گفتم: واسه هر پستت چهل پنجاه تا کامنت میگیری!!!!

گفت: عه؟ تا حالا دقت نکرده بودم :)

یعنی تا این حد براش عادیه اینجور مسائل! که حتی متوجه هم نشده! لازمه بگم از بین صد وبلاگ برتر سال 94، وبلاگ نگار رتبه ی بیستم رو به دست آورده و در صفحه ی اول لیست برترین وبلاگها خودنمایی میکنه!!

پنجشنبه4 شهریور رکورد تعداد بازدیدکننده های وبم شکسته شد!!! با خودم گفتم یعنی یه قرار وبلاگی اینقدر طرفدار داره؟؟!! رفتم وب نگار دیدم لینک پست من و گذاشته! نگو مخاطبای اون بودن که آمار وبم رو بالا برده بودن :| بعد اونوقت یه چنین آمارایی اصلا برای خود نگار مطرح نیست! o_O

گفتم که من و نگار خیلی تفاهم داشتیم؟؟ هر دومون هم فردای قرارمون یعنی شب پنجشنبه عروسی دعوت بودیم :دی

عروسی ما خییییییلی خوش گذشت! واقعا عاااالی بود! این سومین عروسی عمرم بود که خیلی خوب بود، که البته از دوتای قبلی خیلی خیلی بهتر بود!!

همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش رفت! جوری که اصلا فکرشم نمیکردم به این کیفیت باشه! البته همه ی اینها مربوط میشد به رضایتی که من از خودم داشتم!

یه نکته ی جالبی که این عروسی داشت، کیکش بود!

در حال خوردن کیک بودم که یه چیزی "تَرَق" زیر دندونم صدا داد! فکر کردم سنگه، خواستم بندازمش بیرون ولی دیدم یه کم نرم شد! احساس کردم شیرینه، گفتم حتما قنده یا یه توده شِکره که خوب حل نشده

به خوردن کیک ادامه دادم که یهو متوجه این مرواریدا شدم که باهاشون روی کیک و تزیین کرده بودن!!



تعجب کردم که چرا رو کیک مروارید گذاشتن! آخه مروارید که خوردنی نیست! یهو شک کردم که نکنه اون سنگ شیرین که زیر دندونم صدا داد همین مرواریدا بودن؟؟؟!!!

یه دونه مروارید گذاشتم تو دهنم و با کمال تعجب دیدم که بعله!!! این مرواریدا خوراکی هستن!!! جل الخالق!! به حق چیزای ندیده o_O

جالبه خالم و دخترخالم مرواریدای کیکشون و جدا کرده بودن!! وقتی بهشون گفتم اینا خوراکی هستن باورشون نمیشد!! تا این که خودشون امتحان کردن!

شما دیدین تا حالا؟؟

+ عنوان رو هم نمیدونستم چه اسمی براش انتخاب کنم :))))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

مگه توی عروسی کیک میخورن؟!

اوهوم.... به سبک خارجیا؟ اوکی ... حله :)) نوش جونت

عروسی شونم مبارک

سرو روان هم که واقعا اسم با مسمایی داره امیدوارم خوب و خوش باشه
پاسخ:
بعضیا که عقد و عروسی رو باهم میگیرن تو روز عروسی هم سفره عقد پهن میکنن و هم کیک عقد میدن، البته این عروسی که ما رفتیم قبلا مراسم عقد گرفته بودن اما کیک نداده بودن، شاید به همون خاطر الآن کیک داشتن، شایدم سبکشون خارجکی بوده :دی

متشکر :)

آمین ^_^
خوب بود
   آخه معروفیت برای بعضی آدمهاچیزجالبی نیست مثل بنده
 تلاش برای رسیدن به پله های بالاتری جالبه




خداروشکرکه مراریدخوراکی بود
پاسخ:
که اینطور!!
بله :))
دائم به عروسی و شادی :)
پاسخ:
ممنون همچنین شما :)
خدا قسمت کنه مام از این مرواریدا بخوریم:-D 
پاسخ:
ایشالا :)))
خداییش خیلی زیادن؟! باید بیشتر دقت کنم پس :دی

من سر عقد دخترخالم ازین مرواریدها دیده بودم..راستش منم اول نخوردم ولی بعد فهمیدم مثل شکلاته :دی
پاسخ:
خیلی بیشتر دقت کن!!
پس مثل من هستی :))
^__________^
من یه عالمه از اون مرواریدا دارم تو خونه با انواع رنگ وقتی کیک درست میکنم میذارم روش
یادت رفته کیک بیان رو؟
واسه تولد وبم هم روش گذاشته بودم :)
http://bom-7.blog.ir/1395/05/13/%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%AD%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%85-%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF
پاسخ:
واقعا؟؟ پس چرا من ندیده بودم؟؟ o_O
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۰ قاسم صفایی نژاد
جالبه که بدونید رنک وبلاگ شما در الکسا در ایران 31152 و رنک وبلاگ ایشون 32753 هست. یعنی شما بازدیدکننده‌های بیشتری از ایران دارید نسبت به ایشون 
پاسخ:
این که الآن وگفتین یعنی چه؟؟ o_O
چطور به این آمار رسیدین؟؟
یعنی بازدیدکننده های نگار بیشتر از خارجن؟؟
الان باید چی بگم؟؟
همیشه به عروسی ان شاا... :)
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
هرچه میخواهد دل تنگت ;)
متشکرم
همچنین شما فرشته جان
یاعلی
اتفاقا من در تمام دوران وبلاگ نویسیم حوصله ی شلوغی رو نداشتم. اما این دفعه نمی دونم چرا کرمش افتاد به جونم و مخاطبینم و بالطبع کامنتام خیلی زیاد شدن. پس یه علت دوریم از نوشتن این بود که یه کم ریزش کنه مخاطب هام و فضای وبلاگم صمیمانه تر بشه. البته این نظر منه فقط.

خب باید خوراکی باشه. غیر اون که نمی شه!
پاسخ:
عجب، اینم نظریه! حالا کمتر شدن؟؟
o_O
مگه خوردنی نیست؟

والا خواهر 25تا کامنت هم همچین کم نیست!
پاسخ:
چرا دیگه!
ای بابا :/
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۷ آقای خوش فکر
عجب ! ، منم اعتراف می کنم از این مرواریدها دیده بودم و گذاشتم کنار ...
پاسخ:
واقعا؟ پس خوبه الآن فهمیدین که خوراکین :دی
خوش اومدین
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۱۰ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
من خیلی وقته از این‌مرواریدا واسه تزیین کیک‌ استفاده میکنم
پاسخ:
پس من خیلی از غافله عقبم :|
اره من دیده بودم قبلا. ولی خودم ندیدم تو مغازه ای تا بخرمشون :))
تو اگه دیدی برا منم بخر بفرست برام ^____^
 :)))
یه چیز دیگه کلا نگار محبوب دل هاس. از قدیم الایام بوده. این همه شاعر در وصف همین خانم سرو روان  ما شعر گفتن تا اینشون رضایت دادن و پا به جهان هستی نهادن

وای من ک عاشقشم :)))
پاسخ:
من که اولین بار بود یه چنین پدیده ای رو ملاقات کردم! اگه جایی دیدم حتما :دی
بله اون که صد البته!
ما بیشتر ;)
100+ :) مبارکه ! :)
الانه که باز بیاد زیر 100تا!! :))

ایشالا قسمت خودتون باشه :-)

مرواریدیشونو نخوردم تا حالا!!

+ عنوان عــالی :)))
پاسخ:
مرسی ^_^
نه دیگه :)))
شما زودتر :دی
یعنی دیدین؟!
+ تشکر :))
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۶ محمد فائزی فرد
آره منم چند روز پیش تولد دختر خاله ام بود.
روی کیکش از همینا داشت. ولی به ما نرسید :((
پاسخ:
آخی :))))))
مرواریداش به شما نرسید یا کلا کیک بهتون نرسید؟؟! بعد شما میدونستید که مرواریداش خوراکین؟؟
آره. کم تر شدن :)
پاسخ:
که اینطور!!
پس از 100 فاصله گرفته ! :))
خدا رو شکر :-)

آسیا ب نوبت P-:

نه .. اگه میدیدمش که حتما میخوردمش! :))
پاسخ:
بعله :دی

خب اول نوبت شماست دیگه P-:

:))))) یعنی میدونستین خوراکی هستن؟!
مغازه هایی که لوازم قنادی مثل آرد و قالب و از این قبیل می فروشن همه مدل از این جینگیلی جات مخصوص تزیین کیک هم دارن عزیز. مرواریدهای همه رنگ، گل های قندی، ستاره، ماه و ... من زیاد دیدم و استفاده هم کردم برای تزیین کیک ولی به نظرم فقط قشنگی داره آخه هیچ جوره نرم نمیشه و بدجوری می ره زیر دندون :| 
پاسخ:
من انواع جینگیلی جات های دیگه رو دیده بودم ولی مروارید و نه، واقعا هم زیادی سفته :|
من نوبتمو واگذار میکنم به شما P-;

نه دیدم.. نه خوردم.. نه میدونستم ک خوراکیه .. نه... دیگه چی بود؟
چقد سوال میپرسین! :/ :)))
پاسخ:
نه لطفا این همه از خود گذشتگی نکنید! من این فداکاری رو چطور جبران کنم آخه؟؟ o_O
باشه دیگه نمیپرسم :/
:)) فداکاری ک نیاز ب جبران نداره ک! :))

ناراحت نشین حالا! :)
پاسخ:
-_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">