طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قدیمیِ جدید یا جدیدِ قدیمی؟ o_O

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ق.ظ

هفت ماه پیش طی نوسانات برقی، یکی از یخچال هامون سوخت! این یخچال، قدیمی بود، بهش میگفتیم یخچال قدیمی.

به اون یکی یخچالمون هم چون بعدتر خریده بودیمش، میگفتیم یخچال جدیده!

وقتی یخچال قدیمیه سوخت، رفتیم یه یخچال دیگه خریدیم و جایگزینش کردیم، دقیقا هم در همون محلی قرار دادیمش که اون یخچال قدیمیه قرار داشت.

حالا هفت ماهه که ما تو خونه یه معضل بزرگ داریم! و اونم اینه که کدوم یخچال قدیمیه و کدوم یکی جدید :|

آخه اون یخچالی که سوخت، اسمش قدیمی بود و اونی که نسوخت، جدید بود، اما حالا یکی جدیدتر اومده o_O

این یخچالی که تازه خریدیم درواقع جایگزین یخچال قدیمیه ست و باید اسمش هم قدیمی باشه، ولی درواقع جدیده! اونی که داشتیم هم یک عمری اسمش جدیده بوده و الآن نمیتونیم چیز دیگه ای صداش کنیم

داستان داریم واقعا :/

امشب مامانم گفت: این بطری رو ببر بذار تو یخچال قدیمی (منظورش اونی بود که تازه خریدیم)

من گفتم: منظورت یخچال جدیده ست دیگه؟ (منظور من یخچالی بود که یک عمر بهش گفتیم جدید ولی الآن قدیمی شده)

گفت: آره درسته این یکی جدیده نه اون! ( و همچنان منظور مادرم یخچالی بود که تازه خریدیم)

شما فهمیدین چی شد؟؟!!

گفتم: اصلا معلومه کدوم قدیمیه و کدوم جدید؟؟ بهتره بگیم کوچیکه و بزرگه

مامانم گفت خب اسماشون و بگیم

گفتم: بزرگ، کوچیک، تمام! :/

داداش کوچیکه گفت: عه! ما سه تا یخچال داریم؟؟ :دی


خلاصه امشب حرف آخر و زدم! ولی گمون نکنم این بحث جدید و قدیم تموم شدنی باشه :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۶)

شما مگه چقدر آشپزخونتون جا داره که چندتا یخچال؟
پاسخ:
اتفاقا آشپزخونمون اصلا جا نداره! خیلی هم باریکه :))
به نظرم تغییر نده سنتهای گذشتگانو. یه مدت رو تازهه یعنی جدیده برچسب بزنید کهنه
فهمیدی چی شد؟ :))
پاسخ:
کهنه!!
بله فهمیدم :))))
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۱ کلنگ همساده پسر
کامنت مقوا میشه این که می نویسم: نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار!

از اون مقواتر بخوام بنویسم میشه: ای بابا، ما یک یخچال داریم توش یک بطری آب نصفه و مقدار متنابهی هوای خالی وجود دارد. باز دم شما گرم.

از اون یکی هم مقواترتر میشه این که: من کشته مرده ی اون یخچالی شدم که اسمش تمام بود!

پاسخ:
اصلا هم مقوا نبود!
سومی عالی بود :)))

+ پاسخم طوریه که انگار واسه پست شما کامنت گذاشتم o_O
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۴ قاسم صفایی نژاد
خب به اونی که قبلا جدید بود همون جدید بگید، به اینی که تازه خریدید بگید جدیدتر
پاسخ:
آفرین! اتفاقا وقتی داشتم پست و مینوشتم به همین نتیجه رسیدم :دی
اشیاء نه تنها جان دارن.. روحم دارن تازه! :)
ی اسم دیگه واسه جدیدتره انتخاب کنین.. مشکل حل میشه.. :)
پاسخ:
عجب!!
باید فکر کنیم دربارش! o_O
من عاشق یخچالاتون شدم :دی
پاسخ:
جدی؟؟ اتفاقا یخچالامون هم عاشق تو شدن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">